Κεφάλαιο -23-

1.5K 180 35
                                    

                  

  -Rebekah-

  Σήμερα είναι η δέκα έκτη μέρα από τη μέρα που έχω φύγει απ' το Λονδίνο. Ο Justin από εκείνη τη μέρα όπου του μίλησα με εκείνα τα σκληρά λόγια δεν με ξανά ενόχλησε, αν και μιλάει καθημερινά με τον πατέρα μου και τον ρωτά πως είμαι. Τον μπαμπά τον βλέπω που ανησυχεί για μένα, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι για να αλλάξω τη κατάσταση. Θέλω να είμαι όλη μέρα σε ένα δωμάτιο και να ακούω μουσική, χωρίς να κάνω οτιδήποτε άλλο. Δεν με νοιάζει να κάνω οτιδήποτε άλλο.

  «Μωρό μου, η Mariana με πήρε τηλέφωνο και πρότεινε να πάμε στο λούνα παρκ που τρελαίνεσαι» μου λέει με ενθουσιασμό κι εγώ συνεχίζω να τον κοιτάω με αυτό το ανέκφραστο βλέμμα.

  «Δεν θέλω, μπαμπά» λέω και εκείνος αναστενάζει. «Πήγαινε εσύ μια βόλτα με την Mariana και να της δώσεις φιλιά από μένα»

  «Μήπως δεν την συμπαθείς βρε μωρό μου;»

  «Τι; Ούτε καν! Τη λατρεύω, απλά δεν έχω διάθεση» του λέω και εκείνος εκνευρίζεται, το βλέπω.

   «Δεν έχεις διάθεση από τότε που ήρθες όμως Rosalie! Πες μου τι συμβαίνει τώρα» Ωχ, για να με λέει Rosalie είναι σοβαρά τα πράγματα.

  «Δεν έχω τίποτα» συνεχίζω τις βλακείες και εκείνος εκνευρίζεται περισσότερο.

  «Τίποτα; Αυτό εσύ το λες τίποτα; Κοιτάξου στον καθρέπτη! Έχεις χάσει τα μισά σου κιλά, είσαι όλη μέρα σε ένα δωμάτιο κλεισμένη. Θα μου πεις τώρα τι συμβαίνει. Τώρα όμως» μου φωνάζει και είναι η πρώτη φορά που το κάνει. Αμέσως δάκρυα ξεσπούν από τα μάτια μου και τον αγκαλιάζω.  Ανησυχεί πραγματικά για μένα και αυτό φαίνεται. Αχ μπαμπούλη μου πόσο σε αγαπώ, κι ας μην είσαι ο πραγματικός μου πατέρας.

  «Θα σου πω» του λέω και αρχίζω να του διηγούμαι την ιστορία. Εκείνος παθαίνει το ένα σοκ μετά το άλλο και είναι έτοιμος να τρελαθεί, μα μόλις τελειώνω φεύγει εκνευρισμένος από το δωμάτιο.

  Ύστερα επιστρέφει με το κινητό του στα χέρια.

  «Ετοιμάσου, σε μια ώρα ταξιδεύουμε για Λονδίνο!» Ανακοινώνει. «Η Jaylene θα το πληρώσει αυτό»

  -Justin-

  Η μέρα μου σήμερα δεν ήταν και τόσο ενδιαφέρουσα, μίλησα με τον Christian το πρωί και μου είπε πως η Rebekah δεν είναι ακόμη καλά, αλλά τι άλλο μπορούσα να κάνω;

  Στη προσπάθεια μου να κάνω τη μέρα μου πιο ενδιαφέρουσα, τηλεφώνησα στην Olivia, με την οποία περνάω τέλεια κάθε φορά που βγαίνω.

The Awkward Moment.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora