-Rebekah-
Δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω αυτό που μόλις έγινε. Ο Justin με κοιτά με γουρλωμένα μάτια χωρίς να μπορεί να πιστέψει αυτό που ζωντανεύει μπροστά του. Γιατί εγώ μπορώ; Μου φαίνεται απίστευτο.
«Εσύ..» ψιθυρίζει και αμέσως επιβεβαιώνω την υποψία μου.
«Πως;» μουρμουράω και τον αγκαλιάζω αυθόρμητα, τόσο σφιχτά που απορώ αν μπορούσε να αναπνεύσει. Ο Justin αργεί λιγάκι να συνέλθει, αλλά με αγκαλιάζει και αυτός με τον ίδιο τρόπο. «Τόσο καιρό ήσουν εσύ. Εσύ!» δάκρυα τρέχουν από τα μάτια μου.
Τα συναισθήματα μου είναι τόσο ανάμεικτα που θέλω να ουρλιάξω, να κλάψω, να γελάσω, να τσιρίξω. Τι σύμπτωση είναι αυτή; Ακόμα να το πιστέψω.
«Εσύ, ήσουν πάντα εσύ..» ψιθυρίζει ο Justin και με σφίγγει περισσότερο πάνω του ενώ η φωνή του ακούγεται σαν να κλαίει. Τον απομακρύνω λιγάκι για να δω τα βουρκωμένα μάτια του και αυτήν την στιγμή έχω επιβεβαιώσει πως είναι ο άνθρωπος μου, ο καλύτερος μου φίλος, ο άνθρωπος που έχω ερωτευτεί. Ο μοναδικός μου!
«Σ' αγαπάω» λέω και εκείνος ξεσπάει σε δάκρυα και με αγκαλιάζει ξανά. «Είσαι ο πιο σημαντικός άνθρωπος στην ζωή μου!» συνειδητοποιώ δυνατά, αλλά δεν αντιδράει. Ίσως να απογοητεύτηκε που είμαι εγώ;
Εγώ βέβαια δεν ξέρω αν έχω απογοητευτεί ή αν είμαι απέραντα ευτυχισμένη. Είμαι τόσο μπερδεμένη αυτήν την στιγμή, αλλά δεν με νοιάζει. Δεν με νοιάζει καθόλου αυτήν την στιγμή.
Τον απομακρύνω για λίγο και χάνομαι στα μάτια του. Τον αγαπώ με όλη μου την καρδιά, με όλο μου το είναι.
Δεν καταλαβαίνω καν πως τα χείλη μου κολλάνε στα δικά του, αιφνιδιάζοντας τον, αλλά σύντομα μου ανταποδίδει το φιλί. Με φιλά με τόσο πάθος και πόνο ταυτόχρονα που φαίνεται πόσο πληγωθήκαμε από αυτήν την απόσταση που δημιουργήσαμε ανάμεσα μας όλον αυτόν τον καιρό.
«Beak, είσαι στ' αλήθεια εσύ;» με ρωτά ακόμα μπερδεμένος και εγώ γνέφω.
«Ναι Άγγελε μου!» τον σφίγγω στην αγκαλιά μου ξανά και ειλικρινά μου φαίνεται τόσο περίεργο που πίσω από τον Angel κρυβόταν ο Justin, η μια και μοναδική μου αληθινή αγάπη.
-Justin-
Έχω πάθει σοκ. Πραγματικό σοκ που το κορίτσι που μιλούσα τόσο καιρό είναι το ίδιο που έχω αγαπήσει περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο. Είναι η ίδια, η κοπέλα την οποία θα εμπιστευόμουν την ζωή μου, που λάτρεψα την ψυχή της χωρίς καν να γνωρίζω πως μοιάζει, την κοπέλα που με ξέρει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο, την κοπέλα που πίστευα πως δεν γνώριζα αλλά τελικά είναι εκείνη.
ESTÁS LEYENDO
The Awkward Moment.
FanficΗ Rebekah Rosalie Adams συνομιλεί με τον Angel, όπως τον αναφέρει φύλακα άγγελο της μέσω ενός άγνωστου chat χωρίς να γνωρίζει πως μοιάζει ή πως είναι το όνομα του. Σε αυτόν, μπορούσε να λέει τα πάντα και αυτός την συμβούλευε κάνοντας την πάντα να νι...