Όλοι λένε πως η ζωή είναι δύσκολη μα κανένας δεν την έχει αντιμετωπίσει πραγματικά. Εννοώ, όλοι κάθονται και κλαίνε την μοίρα του αντί να κάνουν κάτι για τα προβλήματα τους. Εγώ για παράδειγμα, όταν χώρισαν οι δικοί μου αποφάσισα να διαγράψω την μητέρα μου από την ζωή μου διότι έφταιγε για όλες μου τις στεναχώριες. Τώρα είμαι καλά, στην Νέα Υόρκη με τον πατέρα μου που με αγαπά όσο κανένας.
Επίσης έχω έναν πολύ καλό φίλο, βασικά αυτό είναι τόσο μπερδεμένο. Στην πραγματικότητα δεν τον γνωρίζω, τον γνωρίζω απλά δεν τον έχω δει ποτέ από κοντά, δεν ξέρω πως μοιάζει και ούτε γνωρίζω το όνομα του.
Είναι τρελό να εμπιστεύομαι έναν άγνωστο άνθρωπο για τα προσωπικά μου όμως είναι ο μόνος που μου δίνει τις καλύτερες συμβουλές και του μιλάω ανοιχτά, χωρίς να ντρέπομαι. Αυτό είναι το καλό που υπάρχει στην σχέση μας. Βέβαια, είναι στοργικός και λατρεύω να περνάω τις ώρες μου μιλώντας μαζί του.
Άκουσα έναν ήχο από το λάπτοπ μου και κατάλαβα πως ήταν από τον άγγελο μου, έτσι τον φώναζα, Angel. Ακούγεται λίγο χαζό, όμως είναι αυτό ακριβώς, ο φύλακας άγγελος μου.
Από Angel:
Νομίζω πως θα καταρρεύσω αυτήν την στιγμή. Ο πατέρας μου και η μητριά μου ανακοίνωσαν πως θα παντρευτούν. Τι μπορώ να κάνω εγώ γι' αυτό; Δεν είναι κακιά όμως όταν σκέφτομαι πως θα αντικαταστήσει την μητέρα μου τρελαίνομαι. Η αδερφή μου τα πάρει πάρα πολύ καλά μαζί της και ίσως την νιώθει ήδη σαν μητέρα της όμως εγώ δεν μπορώ. Βέβαια, ποτέ δεν γνώρισε την μητέρα της και είχε ανάγκη από μια, όμως όχι έτσι. Δεν ξέρω τι να κάνω.. Είμαι έτοιμος να τρελαθώ μικρή μου. Τι θα κάνω;
Διαβάζοντας το μήνυμα του, ένιωσα ένα σφίξιμο στην καρδιά όταν με αποκάλεσε μικρή του ξανά. Τελευταία με φωνάζει κοντή ή κάτι τέτοιο βέβαια. Βγήκε από μια τυχαία συνομιλία μας καθώς ανακάλυψε πως δεν είμαι και ιδιαίτερα ψηλή. Του δείχνω ότι με πειράζει ενώ στην πραγματικότητα μου αρέσει όταν το λέει αυτός. Είναι τόσο τρελός. Έτσι ήμασταν εμείς. Όμως τώρα αυτό το μικρή μου ήταν, wow πραγματικά δεν το περίμενα. Τώρα ήρθε η δική μου σειρά να τον βοηθήσω με το πρόβλημα του και σίγουρα θα το έκανα. Ήταν πάντα δίπλα μου, εγώ γιατί να μην είμαι;
Προς Angel:
Αρχικά πρέπει να ηρεμίσεις γιατί αν ταράζεσαι δεν θα καταφέρεις και πολλά. Ίσως να είναι μια καινούρια αρχή για σένα και να έρθει σε ισορροπία το σπίτι σου. Ο πατέρας σου είναι νέος, Angel. Έχουν περάσει πάρα πολλά χρόνια από τότε που πέθανε η μητέρα σου. Δώσε μια ευκαιρία να δεις πως είναι.
Πληκτρολόγησα γρήγορα ενώ είχα εκείνο το μικρή μου ακόμη στο μυαλό μου. Χαμογελούσα σαν χαζό πεντάχρονο από εκείνη τη στιγμή. Είναι τόσο γλυκός. Μπορεί να μην γνωρίζω πως είναι εμφανισιακά όμως αυτό δεν έχει σημασία. Μπορεί να είναι εκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά μου, ίσως στην άλλη άκρη της γης όμως η απόσταση δεν σημαίνει τίποτα μπροστά στην αγάπη κάποιων ανθρωπων.
Από Angel.
Δεν καταλαβαίνεις. Αν εσένα τώρα σε έπαιρνε η μητέρα σου ένα τηλέφωνο και σου έλεγε πως παντρεύεται τον γκόμενο της και παρέα σου φορτώνονταν τα παιδιά του μαζί, πως θα αντιδρούσες; Πως θα αντιδρούσες αν αναγκαζόσουν να μοιραστείς το σπίτι σου μαζί τους; Να το παίζεις χαρούμενη οικογένεια ενώ μέσα σου να τρελαίνεσαι;
Δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Η αλήθεια είναι πως δεν το είχα σκεφτεί καν έτσι. Πραγματικά όμως δεν ξέρω τι θα έκανα. Για μένα θα ήταν πιο απλά τα πράγματα, θα μισούσα περισσότερο την μητέρα μου απ' ότι ήδη την μισώ και θα ζούσα για το υπόλοιπο της ζωής μου με τον πατέρα μου.
«Rosie μου, έλα κάτω που σε θέλω αγάπη μου.» άκουσα την φωνή του πατέρα μου από κάτω και χαμογέλασα. Επιτέλους γύρισε.
Προς Angel.
Θα σου απαντήσω σύντομα όμως τώρα με φωνάζει ο πατέρας μου. Μην φύγεις και ηρέμησε. Εγώ είμαι εδώ...
Πάτησα αποστολή και έτρεξα κάτω. Είδα τον πατέρα μου να με κοιτά χαμογελαστός και έτρεξα στην αγκαλιά του, σφίγγοντας τον σφιχτά πάνω μου.
«Πόσο μου έλειψες, μπαμπάκα.» μουρμούρισα και τον ένιωσα να χαμογελάει.
«Κι εμένα μου έλειψες, Rosie, όμως έχω κάτι σημαντικό να σου πω και θα πρέπει να με ακούσεις προσεκτικά χωρίς να ουρλιάξεις.» με προετοίμασε και άρχισα να ανησυχώ πραγματικά γι' αυτό που ήταν έτοιμος να μου πει. Γιατί να με προετοιμάζει έτσι;
* * *
Αυτός είναι ένας μικρός πρόλογος για να πάρετε μια πολύ μικρή γεύση από την νέα μου ιστορία. Σας υπόσχομαι πως θα την κάνω όσο πιο ενδιαφέρουσα γίνετε.
Πείτε μου τις γνώμες σας...
(Αύριο το απόγευμα θα ανέβει στο facebook διότι σήμερα δεν προλαβαίνω..) ILY..
YOU ARE READING
The Awkward Moment.
FanfictionΗ Rebekah Rosalie Adams συνομιλεί με τον Angel, όπως τον αναφέρει φύλακα άγγελο της μέσω ενός άγνωστου chat χωρίς να γνωρίζει πως μοιάζει ή πως είναι το όνομα του. Σε αυτόν, μπορούσε να λέει τα πάντα και αυτός την συμβούλευε κάνοντας την πάντα να νι...