-Rebekah-
Δεν μπορεί. Όχι, όχι, ΟΧΙ! Δεν μπορεί να είμαστε αδέρφια. Δεν γίνετε να είμαστε αδέρφια. Έχω χάσει πάσα ιδέα.
Είμαι κοκαλωμένη έξω από τη πόρτα του γραφείο και περιμένω, περιμένω, περιμένω αλλά η κουβέντα του Noah και της εξοργισμένης μητέρας μου δεν έχει σκοπό να τελειώσει σύντομα, οπότε χτυπάω ελαφρά την πόρτα.
«Περάστε» φωνάζει η μητέρα μου εξοργισμένη και εγώ μπαίνω μέσα στο γραφείο με αργά, αλλά σταθερά βήματα.
«Μαμά» ψελλίζω, καθώς είμαι άσπρη σαν το πανί.
«Μωρό μου τι έχεις;» ρωτάει και τρέχει προς το μέρος μου τρομαγμένη. «Noah, σε παίρνω σε λίγο» λέει στο τηλέφωνο και το κλείνει. Τι να της πω;
«Τίποτα, απλά αδιαθέτησα και πονάει λίγο η κοιλιά μου» λέω ψέματα και αμέσως εξαφανίζεται η ρυτίδα ανησυχίας που είχε σχηματιστεί στο κούτελο της.
«Πες στην Sam να σου φτιάξει ένα τσάι καρδούλα μου» μου λέει αγκαλιάζοντας με, αλλά εγώ θέλω να κλάψω, να ουρλιάξω, να βρίσω, να ξεσπάσω κάπου.
«Εντάξει θα της πω, αλλά για άλλο λόγο ήρθα εδώ» παραδέχομαι και με κοιτά με απορία.
«Πες μου»
«Κοίτα, θέλω να πάω στην Νέα Υόρκη για λίγο» της λέω και αμέσως το βλέμμα της γίνετε ψυχρό και απογοητευμένο. «Μόνο για λίγο μαμά»
«Πότε;»
«Θέλω να μου κλείσεις ακόμα και τώρα εισιτήρια. Πρέπει να φύγω μαμά. Σε παρακαλώ!» της λέω και ξεσπάω σε δάκρυα τελικά. Εκείνη με αγκαλιάζει και με σφίγγει πάνω της.
«Έγινε κάτι μικρή μου; Μήπως σε στεναχώρησε ο Liam; Γιατί αν σε πείραξε...» την διακόπτω.
«Δεν έχει να κάνει με τον Liam, απλά μου έλειψαν οι φίλες μου, ο μπαμπάς, το παλιό μου σπίτι και θέλω να κάνω ένα διάλλειμα» συνεχίζω τα ψέματα.
«Εντάξει» συμφωνεί αναστενάζοντας.
«Μπορείς να τηλεφωνήσεις τώρα για να μάθεις αν έχει κάποια πτήση αυτήν την στιγμή;» επιμένω σε αυτό και εκείνη αναστενάζει ενώ τηλεφωνεί κάπου. Δεν θέλω να δω τον Justin...
«Έχει πτήση σε δυο ώρες. Να το κλείσω;» με ρωτά και γνέφω καταφατικά. Εκείνη με βαριά καρδιά κρατάει τη θέση και εγώ την αγκαλιάζω ενώ ψιθυρίζω πως την αγαπώ. Αμέσως το κατσούφιασμα εξαφανίζεται από το πρόσωπο της και τη θέση του παίρνει ένα τεράστιο χαμόγελο.
YOU ARE READING
The Awkward Moment.
FanfictionΗ Rebekah Rosalie Adams συνομιλεί με τον Angel, όπως τον αναφέρει φύλακα άγγελο της μέσω ενός άγνωστου chat χωρίς να γνωρίζει πως μοιάζει ή πως είναι το όνομα του. Σε αυτόν, μπορούσε να λέει τα πάντα και αυτός την συμβούλευε κάνοντας την πάντα να νι...