1.Diel - Projekt

1.2K 71 3
                                    

Ahoj :) tak je tu nová poviedka, ktorá sa volá Protikady sa priťahujú ako ste si už asi všimli :D Bude to Narry :) Dúfam, že sa vám bude páčiť a zanecháte mi komentár či vote :) je to na vás ;) To je asi všetko na úvod :) Prajem pekné čítanie a ospravedlňujem sa za chyby :D

Kristin

......................................................................................................................................................................

Niall

„Ni! Ni! Niall!"

„Čo je?!" zakričal som. Celá trieda sa na mňa otočila.

„Pán Horan deje sa niečo? Chcete sa s triedou o niečo podeliť?" pozrel na mňa profesor.

„Ou nie, nie, prepáčte" ospravedlnil som sa.

„Tak o čom som hovoril, pán Horan?!"

„Um, no um..."

„O prvých fotografiách" pošepkal mi Louis.

„O prvých fotkách" povedal som mu.

„No správne. Máte šťastie!" pohrozil mi profesor.

„Dík Lou" usmial som sa naňho.

„Nemáš zač, ale mal by si vnímať." štuchol mi do ramena.

„Čo? Hej, hej vnímam."

„Tak, čo hovoríš na tú možnosť ísť fotiť do terénu?" spýtal sa. Nechápal som.

„O čom to hovoríš?" netušil som o čom to melie.

„No veď ten projekt, že si učiteľ vyberie niekoho a určí miesto a aj oblasť či prírodu, ľudí a tak."

„Aha. Je to zaujímavé. A to učiteľ vyberie alebo sa môžeme prihlásiť?"

„Vyberie si dvoch žiakov. Ty si bol vážne mimo."

„Horan! Tomlinson! Postavte sa!" zakričal na nás učiteľ. Postavili sme sa.

„Vidím, že vás nudím, čo by ste povedali na to keby ste šli vy fotiť do terénu?"

„To by bolo fajn" povedal Louis.

„Výborne! Máme už vybrané. Po hodine príďte za mnou do kabinetu poviem vám čo a jak." kývli sme na súhlas a posadili sa.

Aspoň sa ulejem zo školy. Niežeby ma to tu nebavilo to baví, ale viete 10 mesiacov vkuse v škole to je hrozné, po 2 mesiacoch vás to začne nudiť verte mi. Po hodine sme šli za učiteľom po informácie ohľadom toho projektu. Budeme robiť článok do školského časopisu a fotiť. Bude to o motokrose. Fakt super „už sa neviem dočkať". Po pravde sa mi to nechce robiť, ale som poctivý takže to spravím či s Louisom alebo bez.

Zobral som si veci zo skrinky a pobral sa domov sám, lebo Louis šiel niekam so svojím priateľom. Áno je gay. Nevadí mi to, dokým na mňa niečo neskúsi. To sa dúfam nestane. Jeho priateľ sa volá Liam a je od nás starší o 3 roky a tento rok konči na škole, takže s Ním Lou trávi čo najviac času, lebo potom ide na výšku a nebudú sa často vidieť a on sa bojí či ho neopustí. To mu nedovolím, ak to spraví bude mať dočinenia so mnou. Louis je ako môj brat, ktorého nemám a ktorému môžem všetko povedať.

Prišiel som domov. Bol som sám. Jedna výhoda keď ste jedináčik: máte pokoj. Zapol som notebook. Prezrel som čo nové na twittri a facebooku a odpísal som na správy. Pozriem si niečo bližšie o tom týme, ktorý budem fotiť. Bol to tým motokrosových zavodníkov. Boli to starší muži. Možno okolo 30 rokov. Ale jeden z nich ma zaujal viac. Bol pomerne vysoký a mal dlhé kučeravé vlasy. Celkom sympaťák. Zaujal ma, pretože vyzeral oveľa mladšie ako ostatní vedľa neho. Ďalej ma už nezaujímal tak som to zavrel a vrhol som sa na úlohy.

Opposites attract/Narry m-preg ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora