10 Diel - Park

544 49 6
                                    

Niall

Celý deň som nemohol obsedieť na mieste. Teším sa na Harryho. Viem, že mi ublížil už niekoľko krát, ale ja sa na neho nedokážem dlho hnevať. Zamiloval som sa doňho a keď nie som s ním, tak mi chýba.

Pozrel som znova na hodinky už asi po stý krát. Ešte dve hodiny a konečne ho uvidím. Vzal som si čisté boxerky a veci na oblečenie. Vliezol som do sprchy a pustil som na seba horúcu vodu. Kvapky stekali po mojom nahom tele a ja som pri tom myslel na Harryho dotyky. Ako keby sa ma dotýkal on. Nežne a s láskou. Túžil som po jeho dotykoch a perách. Chcem cítiť jeho teplé dlane na mojich bokoch, jeho dych na krku a jeho kučierky, ktoré ma vždy šteklia na tvári.

Vyšiel som von, obliekol som sa, navoňal a upravil som si vlasy. Po schodoch som zišiel do kuchyne a potešilo ma, že tu rodičia ešte nie sú. Môžem ísť za ním.

Bol som na odchode, ale zastavil ma hrubý mužský hlas.

„Kam si sa vybral?" toho som sa obával. Otočil som sa a uvidel som otčina s prekríženými rukami na hrudi.

„Čo ti je po tom? Prečo sa nestaráš a nešukáš radšej moju mamu? To je totiž jediná vec, ktorú vieš dobre! Čudujem sa, že ti to mama trpí!"

„Niall!" zakričala na mňa mama a ja som len prekrútil očami.

„Nie! Nechaj ho Maura, nech mi chlapec povie čo má na srdci. Tak von stým, počúvam"

„Nemám ti čo povedať. A teraz ak dovolíte, odchádzam" otočil som sa, ale znova ma zadržali.

„Máš domáce väzenie ak sa nemýlim, takže sa vráť do izby a do večere ťa nechcem vidieť!"

„Nie ja musím ísť za....kamarátkou, pretože sa niečo stalo"

„Áno jasné Niall. Neklam nám prosím ťa. Viem, že ideš za Harrym. Ale ako som už povedala, nebudeš sa s ním vídať a teraz padaj do svojej izby!"

„Nenávidím ťa!" vykríkol som a utekal som do izby, kde som spadol do perín a plakal som. Prečo ma nechápu?! Som jej jediný syn a ona sa správa akoby jej na mne nezáležalo!

Harry

Niallovi som povedal, aby sem prišiel, ale už je 6 hodín a jeho nikde. Dúfam, že sa na mňa nevykašľal i keď má na to dôvod. Ublížil som mu, ale on mi odpustil. Nechápem prečo. Ja by som si neodpustil. Presne toto som nechcel, aby kvôli mne trpel ďalší človek.

„Hazz? Čo tu ešte robíš?" pribehol ku mne Ted.

„Ja...no mal som mať rande, ale Niall ešte neprišiel" povzdychol som si a skryl si hlavu do dlaní. Ted si prisadol a objal ma okolo ramien.

„Stalo sa niečo? A kto je Niall?"

„Niall je môj priateľ a ja som mu ublížil už veľa krát, ale on mi odpustil a ja sa teraz bojím, že som znova niečo pokazil a preto neprišiel"

„A čo sa medzi vami presne stalo?" nechcelo sa mi to teraz rozoberať, ale potreboval som to niekomu povedať a Ted je môj najlepší kamoš a on jediný ma dokázal vždy pochopiť. Vyrozprával som mu všetko od začiatku od toho dňa čo sem prišiel fotiť do časopisu až po včerajšok.

„Nemyslíš si, že ti odpustil, pretože ťa miluje?" pozrel som sa na neho a pokrútil som hlavou.

„Myslíš, žeby mňa mohol niekto ľúbiť?!"

„Áno Harry! Nezabudni na Zayna"

„Ale ja som mu ublížil a aj toľkým ľuďom som ublížil. Nechcem to urobiť aj Niallovi"

„Neublížil si mu. Ľúbili ste sa, ale nebol to ten pravý. A komu si ublížil?! Veď ty si nikdy nikomu neublížil, tak sa neobviňuj"

„Ale áno! Ja som zranil každého, koho som stretol a môžem aj za otcovu smrť!"

„Harold prestaň! Ty za to nemôžem bola to predsa nehoda!"

„Nie nebola!"

„Harry..."

„Nie Ted! Ja za to môžem a teraz za to všetko pikám!"

„Harry už dosť! Teraz zavolaj Niallovi a vyriešte to!" podal mi telefón a ja som sa rozhodoval, či to urobiť alebo nie. Nakoniec som to urobil.

„Niall? Ahoj"

„Harry?"

„Áno to som ja. Prečo si neprišiel?" počul som ako potiahol. Plakal. „Ni láska čo sa stalo?"

„Matka mi zakázala sa s tebou vídať a nesmiem ani von"

„Zlato ukľudni sa, to bude v pohode. Zvládneme to, neboj"

„Nie!"

„Prečo?"

„Harry my sa už nebudeme vidieť!"

„Ale budeme. Prídem za tebou do školy alebo domov ak nebudú rodičia doma"

„Ja nechcem, aby si mal kvôli mne problémy"

„Aké problémy? Niall! Ja ťa ľúbim a urobím všetko, aby sme sa videli"

„Všetko?"

„Presne tak!"

„Prídeš tak za hodinu do parku oproti hasičskej zbrojnici?"

„Ale nemáš zaracha?"

„Mám, ale ja to vyriešim"

„No ja neviem Niall"

„Príď prosím, ja tam určite budem"

„Prídem, ale dávaj si na seba pozor. Nechcem, aby sa ti niečo stalo"

„Čo by sa mi malo stať?"

„No už sa stmieva a v taký čas sa tu potulujú rôzni psychopati a opilci"

„Neboj sa o mňa, hlavne sa tam dostav"

„Dobre o ôsmej tam"

„Dobre a Harry?"

„Áno?"

„Ja..." odmlčal sa na chvíľu, ale potom mi povedal dve slovká, ktoré pre mňa znamenajú veľa „...ľúbim ťa" usmial som sa.

„Aj ja teba. Tak ahoj a vidíme sa"

„Dobre ahoj"

„Pa" zrušil som ho. No to som zvedavý ako sa sem dostane. Pri myšlienke na neho a na to, že ho znova uvidím a objímem, mám motylíky v brušku.

Je možné, aby z vás obyčajný chlapec spravil milšieho a citlivého človeka. Neviem ako je možné, že ma chce také trdlo ako je Niall, ale jednu vec viem, milujem ho a nenechám sa oňho pripraviť...

***

Na obrázku máte Teda, aby ste si vedeli predstaviť ako asi vyzerá :)Dúfam, že sa diel páčil a budem rada, ak necháte komentár či hviezdičku :)

Ospravedlňujem sa za prípadné chyby

All the love

Kristin



Opposites attract/Narry m-preg ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang