Niall
Posledných pár týždňov bolo komických. Noah mal skúšky, poletoval po byte s knihou v ruke a učil sa niečo ako „musculus bla bla bla sa spája s bla bla" nerozumel som ani slovku z toho čo hovoril. Bol ako na ihlách stále niečo robil a rozčuľoval sa aj na nejaký hlúpy pohár, ktorý spadol na zem. Viem, že by som ho mal upokojiť, ale bolo vtipné ho sledovať.
„Dočerta!" ozvalo sa z kuchyne. Chcel som sa tam dostať čo najrýchlejšie, no kým som sa zdvihol z pohovky s tým veľkým bruchom, tak sa aj stihol vrátiť.
„Čo sa stalo?" opýtal som sa a na piaty pokus sa z tej pohovky dvihol.
„Nič len som si spomenul, že som mal profesorovi včera niečo odovzdať a zabudol som. Asi ma zabije!" rozhadzoval rukami a odišiel do spálne. Šiel som za ním, sledoval ho ako niečo hľadá, no už ma to začínalo štvať! Podišiel som k nemu a chytil ho za rameno. Otočil sa a nechápavo na mňa hľadel.
„Noah, už pár týždňov si ako nejaká poplašená ženská a lezieš mi na nervy! Ukľudni sa prosím ťa, lebo ešte skolabuješ. Určite ti teraz srdce bije ako splašené z toho neustáleho poletovania a stresu" chytil som ho za dlane a pozrel mu do očí.
„Prepáč Ni, nechcel som, aby si sa kvôli mne stresoval aj ty, ja len mám hrozný strach z tých skúšok a teraz som zabudol aj na toto. Bojím sa, že to nezvládnem" povedal kľudnejším hlasom, než som očakával.
„Ja ťa chápem, ale nesmieš sa tak stresovať a hlavne sa neopúšťaj! Stále tu chodíš a opakuješ si tie nezmysly dookola a dokonca už aj ja si pamätám, že musculus trapezius odstupuje od processus spinosi a linea nuchae superior a upína sa na spina scapulae. Síce nemám poňatia čo som to vlastne povedal, ale viem, že ty to dáš a dokonca aj odzadu!" obmotal som mu ruky okolo krku. Na jeho tvári sa vytvoril ten prekrásny úsmev.
„Ďakujem Ni, že mi tak veríš, ale keď nespravím túto skúšku, tak som skončil a to úplne!"
„Ty to nepokazíš, viem, že to vieš, si predsa Noah Jensen, múdry a sympatický mladý muž, ktorý je aj úžasný človek a priateľ" po týchto slovách ma nežne pobozkal na pery a objal.
„Ani nevieš ako ma ukľudňuje to, že si tu pre mňa" hladil ma po chrbte a pevne držal pri sebe.
„Vždy tu pre teba budem to vieš" odtiahol som sa a on prikývol. „No a keď už sme pri tom, že som tu stále pre teba, tak by si sa mi mohol trošku povenovať, keďže ma tak trošku nechtiac zanedbávaš" žmurkol som na neho. Šibalsky sa usmial a kráčal smerom k posteli.
„Takže ja ťa zanedbávam hej?" zastavil sa pri kraji postele.
„Áno" šepol som jeho perám, no nestihol som ich spojiť, pretože som skončil hodený na posteli.
„Tak to by som mal napraviť" po štyroch sa dostal nado mňa a začal mi bozkávať krk, čo mi spôsobilo zimomriavky na tele.
***
„Noah?"
„Áno?" troška som podskočil, keď ma objal okolo pásu a bozkával mi krk.
„N-Noah! Z-Zachvíľu mu-musíme í-ísť...ach" skúsol mi citlivé miesto na krku. Vedel, že to na mňa zaberá.
„Ja viem" vydýchol mi na krk. Otriasol som sa a opatrne sa k nemu otočil. Na sebe mal čierne obtiahnuté nohavice a modrú košeľu. Vyzeral nádherne.
„Pristane ti to" uculil sa a troška očervenel.
„Ďakujem, tak môžeme? Si pripravený?" usmial sa a pohladil moje líčko.
STAI LEGGENDO
Opposites attract/Narry m-preg ✔
Fanfiction"Protiklady sa priťahujú" takto hovorí príslovie. Niall je mladý 16 ročný chalan, ktorý si plní svoj sen fotografa na prestížnej fotografickej škole. Je to chlapec so snami a nádejami, že v živote stretne svoju pravú lásku. Harry je sobecký, namys...