11 Diel - Jedno telo

609 49 4
                                    

Tak tu je nový dielik dúfam, že sa bude páčiť :) Pôvodne som nemala v pláne ho pridať, tak skoro, ale jedna osôbka, ktorá ma aj venovanie ;D do mňa celý deň hučala nech ho pridám, tak som ho dopísala. Dúfam, že sa bude páčiť aj keď ja s tým nie som spokojná...ešte menšie info: vzhľadom na málo času pridávanie nebude také časté, dúfam, že nevadí. No nič, užijte si dielik a ospravedlňujem sa za prípadné chyby :)

All the love

Kristin

***

Harry

Mám ešte necelú hodinu času a tak som zašiel do svojho bytu. Odomkol som a vyzul sa. Prešiel som z chodby do kuchyne a nalial si vodu. Stál som opretý o linku a premýšľal som nad Niallom, nad jeho vždy žiariacimi očkami v ktorých má takú malú iskričku vždy keď ho niečo poteší, na jeho úsmev ktorý je tak prekrásny. *No tak Harry, klídek* kričalo na mňa moje podvedomie. Ale ako môžem byť kľudný, keď Niall je tak dokonalý ?! Už mi z neho šibe! Asi ho fakt milujem.

Pozrel som na hodinky, ktoré ukazovali za 5 minút pol ôsmej. Vzal som si čisté veci a dal si rýchlu sprchu, navoňal som sa a prečesal si vlasy. Nenávidím ich, stále ich mám všade a zavadzajú mi. Mal by som sa ostrihať. Ešte raz som skontroloval hodinky, bolo za 10 minút osem. Najvyšší čas. Vzal som mobil, kľúče, ešte naposledy sa skontroloval v zrkadle a opustil som byt.

***

Sedel som v parku asi 15 minút, ale Niall nikde. Zamrzelo ma to. Myslel som, že sa to nezopakuje. Chcel som vstať, ale pri vchode do parku som uvidel chlapca s kapucňou. Usúdil som, že to bude asi on. Ak nie, tak to bude trapas. Rozbehol som sa k nemu. Pozeral sa do zeme, ale ako náhle si ma všimol, široko sa usmial a pridal do kroku. Ihneď ako sme boli skoro pri sebe skočil mi do náruče. Silno som ho objal a nemal ho v úmysle pustiť.

„Tak veľmi si mi chýbal" zašepkal do mojej hrudi.

„Aj ty mne princezná" pobozkal som ho do vlasov a on sa na mňa pozrel. Usmial som sa na neho, ale on mi neodpovedal iba mi dal pusu. Bozkávali sme sa, ale kvôli kyslíku sme sa museli odtiahnuť. „Ako sa ti podarilo sem dostať?" vzal som jeho ruku do svojej a vydali sme sa parkom.

„No tak povedal som mame, že si idem ľahnúť a nech mi dá pokoj, ale keď som sa chcel vykradnúť cez okno, tak zaklopala. Rýchlo som vošiel pod perinu a robil sa že spím. Chvíľu tam sedela a ospravedlňovala sa mi, ale videla, že sa nedočká odpovede a tak odišla. No a potom som ušiel cez okno" zastavil a pozrel sa na mňa. „Hneváš sa na mňa?" prekvapene som naňho hľadel.

„Prečo by som mal?"

„Lebo si na mňa musel čakať"

„Na teba by som čakal aj roky" pohladil som ho po líci. Vyhupol sa na špičky a pobozkal ma.

„Nezájdeme niekam začína mi byť zima" prikývol som.

„A čo tvoja mama? Nebude sa hnevať, že neprídeš domov?" nesúhlasne pokrútil hlavou. „Dobre, mám tu auto, ale kam chceš ísť?" znova nás zastavil, vyhupol sa na špičky a pošepkal mi do ucha.

„K tebe do bytu" prešla mnou zimnica a ja som ho od seba rýchlo odtiahol.

„Čo máš v pláne princezná?" nevinne zažmurkal. Toto sa mi začínalo veľmi páčiť. Nič nepovedal iba ma ťahal smerom k autu. Nastúpili sme, ale Niall bol celú cestu ticho. Zastavil som pred bytovkou. Pozrel som na Nialla, ktorý sa zhlboka nadýchol a vystúpil. Následoval som ho, ale vôbec som nechápal o čo mu ide. Dobre mal som teóriu, ale nebol som si stopercentne istý. Odomkol som vchodové dvere.

„Aké poschodie?" opýtal sa.

„Tretie, byt č. 5" znova nič nepovedal, rýchlo kráčal hore schodmi. Nerozumel som mu. Tento chlapec je sama záhada. Keď som došiel pred môj byt stál opretý o dvere a pozeral sa na mňa. „Už mi povieš čo máš v pláne?" nadvihol som obočie a prekrížil si ruky na hrudi. Prstom ukázal, aby som k nemu prišiel, tak som aj urobil a on sa nahol k môjmu uchu.

„Niečo čo sa ti bude určite páčiť" toto mi stačilo. Rýchlo som odomkol byt a vrazil ho doň. Kopol som do dverí a pritlačil ho na ne.

„A čo tak zrazu princezná?" pritlačil som sa na neho a rukami som mu zašiel pod tričko.

„J-ja c-chcem..."

„Čo chceš povedz mi to!" zhodil som z neho mikinu a tričko a rukami som stačil jeho malý zadoček. Zavzdychal a pobozkal ma.

„Teba" zašepkal a začal sa venovať rozopínaniu mojej košele. Usmial som sa a vydvihol som si ho do náruče. Ruky mi obmotal okolo krku a nohy okolo pásu, pritisol sa na môj rozkrok a tým vytváral trenie a to spôsobilo jeho prebudenie. Nie žeby sa to nestalo už pri dverách, ale tak nejako narástla ešte väčšia túžba. Za neustáleho bozkávania sme sa presunuli do izby, kde som ho hodil na posteľ. Rozopol som si džínsy a iba v boxerkách som sa zaprel pri jeho hlave. Pozoroval ma so skusnutou perou. Pobozkal som ho na pery, na krku, kde som zanechal malý fliačik, na hruď, bruško. Zastavil som sa pri leme jeho džínsov. Pozrel som naňho. Sledoval každý môj krok. Prikývol a ja som vedel, že to bol súhlas na zbavenie ho tejto zbytočnej veci. Obaja sme ostali iba v poslednom kuse oblečenia. „H-Harry?" opýtal sa, keď som nás zbavil boxeriek. Vrátil som sa k nemu a pobozkal som ho.

„Áno?"

„Ja len, viem, že sme už spolu no ehm , ale budeš nežný, je to vlastne moje poprvé, keďže si to vôbec nepamätám?" pozeral na mňa s obavami v očiach.

„Čokoľvek si budeš priať" usmial sa a znova prikývol. Nežne som doň vnikol. Zakňučal, ale sám sa pohol proti mne.

Z pohľadu tretej osoby

Jemné prírazy bruneta privádzali mladšieho k toľko vytúženému vrcholu. Obaja tento okamžik vnímali ako niečo výnimočné, ako znak niečoho čo vďaka ich láske vzniká medzi nimi, ich telá splynuté v jedno, ruky prepletené na znak vernosti a sily, nežné bozky a vzdychy vyjadrujúce pocit slasti.

Všetko je úžasné priam perfektné. Dve telá oddychujúce vedľa seba, dve duše spojené láskou, zamilované pohľady a malé pusinky na tvár či noštek. Nežné úsmevy, to všetko dokáže láska medzi dvoma ľuďmi.

Blonďavému chlapcovi stiekla po tvári malá slzička. Starší ju ihneď zotrel a pobozkal pery mladšieho, vedel, že to bola slza šťastia. Pritúlil si malé telíčko blonďáka k sebe a zatvoril oči. Zašepkal dve slová, ktoré vyjadrovali všetko čo k nemu cítil a spolu so spokojne oddychujúcim stvorením na jeho hrudi sa aj on vydal do ríše snov.

***

Opposites attract/Narry m-preg ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora