**O mesiac**
Niall
„Niall!" zakričala na mňa mama.
„Čo sa deje?" pribehol som.
„Nič len nemal si niečo urobiť?"
„A čo?" netušil som o čom to tu rozpráva.
„Mal si ísť pre tortu, ktorá tu mala byť pred hodinou nie?" a sakra! Úplne som na to zabudol. Dnes sa koná svadba môjho bratranca. Ja som jeho svedok, takže som mal na starosti tortu, na ktorú som zabudol. No nevadí. Nemôžeme myslieť na všetko nie?
„Aha....tak ja pre ňu pôjdem teraz"
„Nie, už šiel niekto druhý"
„A kto?"
„Myslím, že bratranec Sophie" počkať! Ten bratranec, ktorého nepoznám pretože sa s nimi vôbec nestretáva a teraz zrazu ide pre tortu!
„Aha...mami prepáč ja som na to úplne zabudol. Nabudúce si to niekde napíšem sľubujem"
„Dobre, ale mal by si sa začať správať ako muž a nie hrať hokej" zasmial som sa.
„Mami to bol basket"
„To je jedno a teraz sa choď prezliecť"
„Jasné už idem"
Šiel som teda pre ten smoking, čo mi nachystala mama. Nenávidím kravaty a motýlika. Nikdy som si nevedel zaviazať, najradšej nosím rozopnuté vrchné dva gombíky, tak vyzerám cool.
Obliekol som sa a išiel som za Lukom. Luke je môj bratranec je ako môj brat, vyrastali sme spolu a vždy to bol môj spolupáchateľ, môj najlepší kamarát, proste sme boli nerozluční. Ale keď mal 17, tak ho začali zaujímať dievčatá no a ja som ostal sám, až kým neprišiel Louis.
Zaklopal som. „Ďalej!" ozvalo sa spoza dverí. Vošiel som, ale nikto tu nebol.
„Luke?" zakričal som. Z kuchyne sa ozvalo tiché „Tu som!" Stál tam Luke a v ruke mal pohár s vínom.
„Luke! Čo to stváraš?!" vytrhol som mu pohár z ruky.
„Nič"
„Akože nič prečo piješ?"
„Lebo neviem čo mám robiť!"
„Nechápem ťa"
„Neviem čo mám robiť veď sa na mňa pozri!"
„Pozerám sa, ale nevidím žiadny problém"
„Pozri na moje vlasy úplná katastrofa!" začal som sa smiať.
„A to preto piješ?"
„Nie som strašne nervózny. Čo keď to pokazím, alebo niečo zle poviem, alebo ja neviem, proste mám strach."
„Aha...Luke pozri sa na mňa. Miluješ ju?"
„Viac než čokoľvek na svete"
„Tak potom nie je čo riešiť. Teraz choď do kúpeľne a uprav si vlasy a neboj sa, zvládneš to! Budem celý čas stáť vedľa teba. A ak ju miluješ tak sa ničoho neboj, stačí ak sa jej pozrieš do očí. Potom zvládneš všetko." potľapkal som ho po pleci.
„Wau! Dík Niall, teraz to znelo ako keby si to zažil" zasmial sa.
„Ja? Prosím ťa! No bež ja ťa tu počkám a žiadne víno až do oslavy" pohrozil som mu.
„Jasné! A máš pravdu. Ďakujem, že si prišiel" objal ma a odišiel do kúpeľne. Posadil som sa na balkón a ponoril sa do svojich myšlienok. Stretnem ja niekedy svoju životnú lásku?
***
„Luke poď už!"
„Idem, máš prstene?"
„Mám"
„A torta?"
Je tam kde má byť"
„Aha dobre, nezabudol si na niečo?"
„Nie"
„Fakt máš všetko?"
„Áno mám! Teraz mi pripadáš ako moja matka. Si nervóznejší ako Sophie" zasmial som sa.
„Ja viem, len chcem aby bolo všetko perfektné"
„Bude neboj a už poď" vyšli sme z izby a zamierili sme si to k oltáru. Kráčal som za Lukom a jeho rodičmi. Po malej chvíli sa dvere otvorili a v nich stála nádherná dievčina s dlhými šatami za ktorými sa jej ťahal závoj. Vyzerala ako princezná. Bola vážne nádherná.
Obrad sa začal. Celý čas som mal pocit, akoby ma niekto sledoval. Doslova som cítil pohľad na mojom chrbte. Keď som im podal prstene, tak som sa len tak nenápadne poobzeral po ľuďoch. Pohľad mi ostal visieť na jednom chalanovi, ktorý sa na mňa usmieval od ucha k uchu. Bol to ten chalan, ktorý ma donútil, aby som sa mu ospravedlnil. Ale čo tu robí?! Nikdy v živote som ho už nechcel vidieť a on sa tu objaví na svadbe môjho bratranca. Čo tu vlastne chce, žeby bol z rodiny Soph? Ale tam poznám skoro každého. Alebo žeby to bol ten bratranec, ktorý sa s nimi nevída. Určite to bude on. Presne to naňho pasuje.
**Na oslave**
„Ahoj!" dúfam, že to nie je on. Otočil som sa. Presne podľa mojich očakávaní. Pán Styles v celej svojej kráse. Ale musím uznať, že mu to sako pristalo. Čo nie, nie Niall tebe sa nepáči ty ho nenávidíš! Je to hajzel!
„Čau" odvrkol som.
„Tak ako?" spýtal sa.
„Skvelo a teraz ma ospravedlň musím ísť" nemám náladu sa s ním baviť. Určite by ma len zase strápnil.
„Počkaj! Veď si len teraz prišiel. Kam ideš?"
„Preč nemám chuť sa s tebou baviť tak odpáľ!"
„Prečo na mňa kričíš?! Ja som ti prišiel navrhnúť zmierenie a nový začiatok" usmial sa. To nemôže myslieť vážne! Neverím, že to on povedal!
„To myslíš ako vážne?" prekvapil ma týmto činom.
„Áno!" znel vážne presvedčivo.
„Tak dobre" súhlasil som nakoniec.
Harry
„Tak dobre" povedal. Výborne zatiaľ to ide podľa plánu. Prvý bod splnený.
„Skvelé! Čo si na to pripiť?" navrhol som.
„Dobrý nápad" skvelé! Výborne Niall! Už ťa len dostať tam kam ťa chcem mať. „Tak na zmierenie" zdvihol som pohár.
„Na zmierenie" zopakoval a hodil celý pohár do seba. Ja som ho len vylial za seba, na toto musím byť triezvy.
„Nedáme si ešte?" pozrel som sa na neho a videl som ako mi pomaly podlieha. Perfektné!
„Môžeme" nemôžem byť šťastnejší, ide to presne podľa mojich plánov.
Večer išiel ďalej a spolu s ním aj jeden pohárik za druhým. Niall bol už dosť opitý. Ja som to len predstieral. Teraz je ten správny čas urobiť to!
.......................................................................................................................................................................
Ahojky
Je tu nová časť, dúfam že sa bude páčiť a dáte hviezdičku.
Kristin
KAMU SEDANG MEMBACA
Opposites attract/Narry m-preg ✔
Fiksi Penggemar"Protiklady sa priťahujú" takto hovorí príslovie. Niall je mladý 16 ročný chalan, ktorý si plní svoj sen fotografa na prestížnej fotografickej škole. Je to chlapec so snami a nádejami, že v živote stretne svoju pravú lásku. Harry je sobecký, namys...