Harry
„Niall?" zakričal som do domu, no nik sa neozýval. Vošiel som teda do kuchyne, kde sa mi naskytol pohľad na blonďavé stvorenie krútiace bokmi v rytme hudby. Usmial som sa a objal ho zozadu. Trochu nadskočil, no keď otočil hlavou usmial sa na mňa.
„Takto ma nestraš"
„Dobre, ty strašpitel" zasmial som sa. Niall sa mi otočil čelom a prekrížil si ruky na hrudi s naštvaným výrazom v tvári. „Nepristane ti, keď sa mračíš" pohladil som ho po líci.
„Ja nie som strašpitel! Tebe by sa tiež nepáčilo keby som ťa chytil zozadu a bol potichu ako myška" vedel som, že sa na mňa nehnevá, no ale ak to chce takto tak to bude mať.
„Odpustíš mi?" hral som smutného a smutne naň hľadel, aby sa mi ho podarilo trošku obmäkčiť. Evidentne to pomáhalo. Povzdychol si a usmial sa na mňa. Vlepil som mu krátku pusu a pritiahol si ho za boky bližšie. Boli sme na sebe natlačení ako sardinky, no mne to vôbec neprekážalo. „Čo keby si tie riady nechal tak a šiel so mnou do obývačky" žmurkol som na neho, jeho očká zažiarili a on sa šibalsky usmial.
„A čo tam?" vzdychol, vďaka obtretiu našich rozkrokov, keď som si ho vydvihol do náruče. Obmotal mi nohy okolo pása, ruky okolo krku a nechal sa mnou niesť.
„Nechaj sa prekvapiť" zašepkal som mu do uška a následne sa s ním posadil na pohovku. Rukami som vkĺzol pod jeho tričko a hladil ho po chrbte, kde sa rysovali malé svaly. Páčilo sa mi, že chodí do telocvične a udržiava sa v kondičke. To by potom za mnou nestíhal, ja mám totiž energie na rozdávanie.
„Čo máte so mnou v pláne pán Styles?" zašepkal nebezpečne blízko mojich pier a nezabudol sa zavrtieť čo spôsobilo môj vzdych.
„To o čom sa vám ani vo sne nesnívalo pán Horan, budete prosiť, aby som vás ošukal ako štetku!" oplatil som mu to prisatím sa na jeho bledý krk. Obsypával som ho malými bozkami a občas som po sebe zanechal pár modriniek. Niall vzdychal a drtil moje tričko v pästiach. Je neuveriteľné, aký vplyv naňho mám. Bozkami som sa presúval vyššie cez jeho bradu až k perám, ktoré som nepobozkal. Vyhrnul som mu tričko a pretiahol cez hlavu. On spravil to isté s mojím a odhodil ho preč, potom sa vrhol na môj krk, no ja som ho hodil na pohovku a vyhupol sa nad neho. Počul som jeho zrýchlený dych, ktorý vystriedali vzdychy, keď som bozkával jeho podbruško. Celý čas ma nedočkavo sledoval. Rukou som zablúdil pod jeho boxerky a pohladil ho na veľmi citlivom mieste. Bol na neho rozkošný pohľad. Pery pootvorené, hlava zaklonená vzadu a slabé stony, ktoré opúšťali jeho dokonalú pusu. Ruku som vytiahol a bozkami som sa vrátil k jeho krku, hrudi a potom k jeho perám, ktoré som znova nepobozkal. Rukou som ho hladil po hrči v boxerkách.
„Kurva" vydýchol a pozrel na mňa. „Kurva Harold!"
„Čo by si chcel?" stisol som jeho rozkrok a sledoval jeho reakciu. Dvihol sa na laktiach a pritiahol si ma k sebe.
„Harold ak ho do mňa teraz nestrčíš, tak prisahám, že to spravím za teba!" zasmial som sa a rukou som chytil lem jeho boxeriek, ktoré som stiahol. Prudko vydýchol. Rozhodol som sa ho nepočúvnuť a troška ho potrápiť.
„Otoč sa na štyri, princezná" neprotestoval a spravil to o čo som ho požiadal. Nahol som sa nad neho k jeho uchu, ktoré som skúsol. „Vidíš, čo mi spôsobuješ?" obtrel som sa o jeho dierku, aby cítil moju erekciu. Zavzdychal a pokrútil bokmi. Strčil som doň jeden prst a začal ním rýchlo pohybovať. „Tak, čo stačí ti to alebo chceš viac?"
„V-viac" koktavo zo seba dostal a ja som pridal rovno ďalšie dva prsty.
„Budeš dobrý chlapec a povieš mi, čo chceš?" vydýchol som mu do ucha a on sa celý zachvel.
KAMU SEDANG MEMBACA
Opposites attract/Narry m-preg ✔
Fiksi Penggemar"Protiklady sa priťahujú" takto hovorí príslovie. Niall je mladý 16 ročný chalan, ktorý si plní svoj sen fotografa na prestížnej fotografickej škole. Je to chlapec so snami a nádejami, že v živote stretne svoju pravú lásku. Harry je sobecký, namys...