26 Diel - Hazel Styles

762 50 17
                                    

Tretia osoba

Bolnďák sa prebudil v sanitke. Hlavu mal ako v ohni. „Pane? Pane? Vnímate ma?"

„K-Kde? A čo..." nestihol to dopovedať, pretože bruchom mu prešla príšerná bolesť.

„Ste na ceste do nemocnice a začínate rodiť!"

„Čože?!"

„Ukľudnite sa, všetko bude v poriadku"

„A k-kde je m-môj p-priateľ?!"

„Ten je už v nemocnici na operácii" prikývol. Doktor ho nechcel rozrušovať. Pretože správa, že to jeho priateľ neprežil a podľahol zraneniam ešte na mieste by jeho stav ešte zhoršila.

Jediné čo za poslednú hodinu dokázal vnímať bola príšerná bolesť a doktorov hlas, ktorý kázal tlačiť, čo najviac. Prial si zomrieť, ale detský plač ho donútil sa pousmiať.

„Máte krásnu dcérku" usmiala sa sestrička. „Ako sa bude volať?"

„Hazel" usmial sa.

„Kto je otcom?"

„Harry. Harry Styles" nepremýšľal nad tým. Sestra položila malú osôbku do núručia jej otca. „Si p-prekrásna" šepol k nej, no niečo sa pokazilo, pretože to bolo posledné čo videl. Prekrásne malé stvorenie stvorené z lásky dvoch ľudí.

***

Kučeravý mladík sedel s neprítomným výrazom. Bol nešťastný, no aspoň pomyslenie na to, že mu Niall odpustil ho hrialo na srdci. Vo vrecku sa mu rozvibroval telefón.

„Haló?"

„Pán Harry Styles?"

„Áno"

„Mohli by ste sa prosím dostaviť do nemocnice, váš priateľ Niall Horan mal autonehodu"

„Hneď som tam" odvetil a zložil. Nedokázal nad ničím premýšľať, cestou do nemocnice skoro nabúral, ale myšlienka, že stratí Nialla ho nútila čo najrýchlejšie sa tam dostať.

„Hľadám Nialla Horana, mal autonehodu" vyhŕkol na sestričku, ktorú stretol.

„Áno, je na operácii, posaďte sa a počkajte" kučeravec prikývol a posadil sa.

Po pár minútach vyšla sestrička a na rukách držala dieťa v rúžovej dečke.

„Vy ste pán Styles?" spýtala sa a on prikývol. „Gratulujem, máte prekrásnu zdravú dcérku" usmiala sa a podala mu dieťa. „Váš priateľ jej dal meno Hazel. Hazel Styles" s malým úsmevom ho obišla.

„Ja mám dcéru?" šepol do ticha a zahľadel sa na drobca. Maličká si zívla a otvorila prekrásne modré očká. Zeleno-očko sa usmial nad jej rozkošnosťou. Kým sa venoval dcérke, doktori sa snažili oživiť chlapca, no ich snaha bola márna.

„Čas smrti 19:53" oznámil s povzdychom doktor. Umyl si ruky a rukavice odhodil do koša. Pomaly vyšiel na chodbu, kde sedel chlapec so svojou dcérkou, ktorá veselo naťahovala ručičky k jeho dlhým kučerám. Čerstvý otecko dvihol pohľad k osobe stojacej vedľa neho a postavil sa.

„Tak ako je na tom?"

„Ste priateľom Nialla Horana?"

„Áno som aj otec malej" prikývol a pozeral sa na doktora. Ten mal neutrálny výraz. „Tak čo je s ním?"

„Váš priateľ mal zrejme aneuryzmu v mozgu a tým, že musel rodiť prirodzenou cestou, tak pukla a začal krvácať. Snažili sme sa mu pomôcť, ale naša snaha bola zbytočná, keďže krvácaniu do mozgu sa zabrániť nedá. Je mi to ľúto. Prijmite moju úprimnú sústrasť" doktor sa pousmial a odišiel. Harry sa zosunul po stene a rozplakal sa. Jeho Niall, je preč. Keby mu neublížil nič také by sa nestalo. Boli by šťastní a mohli by vychovávať Hazel spolu.

***

Prvých pár týždňov kučeravec iba preplakal a zanedbával svoju dcéru. Nechcel sa o ňu starať, pretože mu pripomínala Nialla. Mala jeho prekrásne modré oči. No Niallovej matke sa nepáčilo ako to znáša. Po synovej smrti sa stretla s Harrym a o všetkom sa porozprávali. Zo začiatku to bolo pre ňu ťažké, ale nakoniec ho prijala a pomohla mu s malou. Lenže jeho prístup sa jej nepáčil a preto mu vynadala a poslala ho uložiť malú.

Mladý chlapec s povzdychom vyšiel po schodoch do malej izbičky a posadil sa ku postielke, kde ležala malá. Ručičkami sa snažila chytiť vzduch, a pritom sa smiala.

„Ahoj Hazel" naklonil sa ponad postielku a jej očká sa zahľadeli do tých jeho. Vtedy ako by sa v ňom niečo zlomilo. „Si tak podobná ockovi. Tiež mal také prekrásne veľké modré očká ako ty. Bol síce tvrdohlavý, ale bol to ten najlepší chlapec na svete. Tvoj ocko ho miloval z celého srdca a stále ho veľmi miluje. Som si istý, že na teba dáva pozor. Prepáč, že som sa posledné týždne takto správal. Myslel som si, že...neviem čo som si myslel, prepáč mi to" malinká na neho upierala očká a smiala sa. Pomaly ju dvihol na ruky a pobozkal ju na čelíčko. „Si jediná vec, čo sa mi podarila a nedovolím nikomu mi ťa vziať. Si to najcennejšie, čo mám. Ľúbim ťa drobec" pohladil ju po líčku a Hazel mu stlačila prst na ruke a zasmiala sa. „Vyzerá to, že budeš potvorka ako tvoj ocko. Tak a teraz spinkaj" položil malú do postielky a zakryl ju. „Pamätaj, že tvoj ocko tu bude vždy pre teba maličká" venoval jej malý božtek na hlavičku a opustil miestnosť.

Ľahol si na posteľ a pohladil fotku, na ktorej bol Niall. „Ah Ni, keby si len vedel ako nám tu chýbaš. Malá je celá po tebe až na tie vlásky, tie má po mne. Prečo si nás opustil takto priskoro? Len dúfam, že sa tam máš dobre. Milujem ťa a navždy budeš v mojom srdci Ni-Ni" šepol do prázdna a zavrel oči.

***

Tak toto je definitívny koniec tejto poviedky.
Chcem vám poďakovať za vašu podporu, za hviezdičky a komentáre, vždy ma veľmi potešili. Takže nebudem sa tu vykecávať do aleluja, a preto Vám chcem len na záver povedať, že Vám všetkým čo ste si to prečítali aj keď ste dali či nedali hviezdičku patrí moje veľké ĎAKUJEM. Bolo mi cťou písať tento príbeh pre Vás.

Ešte raz ďakujem.

All the love

Kristin

Opposites attract/Narry m-preg ✔Where stories live. Discover now