4 Diel - Tanec

634 61 0
                                    

 Harry

„Niall?"

„Áno?" usmial sa na mňa. Má pekný úsmev. Styles! Sústreď sa!

„Nechceš si ísť zatancovať?"

„Akože so mnou?"

„No" musel som hrať milého.

„Ty myslíš ja a ty tancovať?"

„No chcel by som"

„Prečo nie" zatiahol ma za ruku na parket. Teraz ho nespoznávam. Myslel som si, že je to nevinný a plachý chlapec, ale asi som sa mýlil. Bude to zaujímavé.Tancovali sme a Niall sa držal dosť ďaleko odo mňa. Je na čase to zmeniť. Zašiel som za Dj-om, aby pustil nejaký slaďák.

„Môžem ťa požiadať o tanec?" pozeral na mňa s otvorenými ústami. Mmm tá pusa. Po chvíli moju ruku prijal. Dal mi ruky okolo krku a ja jemu na boky. Za chvíľu bude len môj! Neviem sa už dočkať. Blížil sa koniec piesne, teraz sa trošičku zahráme!

„Niall som rád, že som ťa spoznal. Ani nevieš aký som rád, že si mi odpustil to ako som sa k tebe choval"

„Aj ja som rád, že som ťa spoznal *škyt* a prečo by som ti neodpustil *škyt*" pozrel sa na mňa s milým úsmevom.

„Môžem ťa objať?" chvíľu nič nevravel, ale napokon súhlasil.

„M-môžeš" a ako to povedal hneď som si ho pritiahol do náruče. Keď som sa od neho odtiahol, pozeral na mňa a usmieval sa. Hneď som to využil a spojil naše pery. Nespolupracoval, ale odtiahol sa. Vždy to zabralo. Musím vymyslieť niečo iné. Posral som to! Asi som šiel na neho prirýchlo. Odišiel som za roh budovy, neviem prečo ma to tak znepokojilo nikdy mi to nevadilo a vlastne vždy mi každý podľahol.

„Harry!" zakričal niekto za mnou. Niall.

„Čo je?!" odvrkol som. Štvalo ma to, že ma odmietol.

„Ja len prečo si odišiel? Ja som t *škyt* to tiež chcel...len" odmlčal sa. Takže to zabralo. Teraz ďalší bod.

„Vážne? Len čo?" prišiel som bližšie k nemu. Trocha sa zapotácal. Niet divu keď je taký spitý.

„Vážne *škyt* len ja neviem ako sa bozkáva. Nikdy *škyt* som to nerobil" to vážne?! Neverím.

„Ale to vie každý" žmurkol som na neho.

„Ja nie"

„Ale vieš. Ja ťa to naučím" prišiel som k nemu a pritlačil som ho na stenu.

„D-dobre"

„Teraz hlavne kľud" prikývol. Prečo to robím mal by som ho tu rovno pretiahnuť a nie ho učiť bozkávať! Priložil som jemne moje pery na tie jeho. Chvíľu to bolo také zvláštne, pretože nevedel ako sa to robí, ale potom sa zapojil. Pootvoril ústa a to bol signál, tak som mu tam strčil jazyk. Odtiahol sa.

„Čo to robíš?!"

„Nič to nie je, bude to oveľa lepšie ver mi!" znova prikývol a nechal ma nech si robím čo chcem. A to sa mi zapáčilo. Znova pootvoril pusu, vnikol som mu tam jazykom a začal sa boj jazykov. Neskôr sa to zmenilo na vášnivú bozkávačku. Zaplietol prsty do mojich vlasov a ja som si ho pritiahol viac k sebe a začal som ho hladiť po tom malom zadočku, pričom mi vzdychol do úst.

„Nepôjdeme niekde inde?" spýtal som sa. Musím priznať, že som bol už dosť tvrdý. A Niall tiež. Prikývol a znova sa mi prisal na pery. Zaviedol som ho do izby pre hostí. Na dvere som zavesil „Nerušiť!" Zamkol som ich a pritlačil ho na ne. Bozkávali sme sa hladovo a ani jeden sa nechcel odpojiť. Vydvihol som si ho do náruče a on mi obmotal nohy okolo pása. Položil som ho na posteľ a strhol zo seba tričko. Naklonil som sa k jeho perám a pobozkal som ich.

„Chcem ťa" zavzdychal. Usmial som sa a počúvol ho.

...........................................................................................................................................................................

Ahojik je tu nový dielik :) dúfam že sa bude páčiť a zanecháte vote :D

Lov ya

Kristin

Opposites attract/Narry m-preg ✔Where stories live. Discover now