14 Diel - „Lož má krátke nohy"

475 43 6
                                    

Ahoj, tak už budem pridávať tento príbeh, budem sa snažiť častejšie, ale záleží to na čase. Myslela som, že to dopíšem, ale mám s týmto príbehom ešte plány a preto sa ma ešte nezbavíte :D

Ďakujem za počkanie :) Ospravedlňujem sa za chyby :)

All the love

Kristin

***

Niall

Zvonček zvonil ako najatý. Rozbehol som sa dole schodmi a skoro som hodil držku. Otvoril som dvere a pred nimi sa zjavila blonďavá hlava.

„Ahoj Kate, poď ďalej" poodstúpil som, aby mohla vojsť.

„Ahoj" pozdravila prechádzajúc okolo mňa.

„Posaď sa v obývačke, donesiem nám čaj" usmiala sa a odišla. Vzal som dva hrnčeky, dal do nich sáčok s jahodovým čajom a zalial ich horúcou vodou. „Tak tu sa to nesie" usmial som sa a podal jej hrnček.

„Ďakujem"

„V pohode"

„Tak Niall, povedz mi niečo o sebe" pozrela na mňa tými jej veľkými modrými očami.

„Ja nie som veľmi zaujímavý"

„Ale prosím ťa! Každý je zaujímavý" uskrkla si z čaju.

„No ja nie, ale dobre, čo by si chcela vedieť?" pripadalo mi to ako deja vu, presne na to isté som odpovedal Harrymu.

„Hm kde študuješ?"

„Na fotografickej škole, vlastne je to niečo ako novinár. Fotíš a potom píšeš o tom článok alebo len fotíš podľa toho čo máme za úlohu odfotiť a vypracovať. No a vďaka jednému projektu som sa zoznámil s Harrym a bolo to komplikovanejšie, ale nakoniec sme spolu a ja som šťastný. Milujem ho z celého srdca" zasnene som sa pozrel pred seba a zatúžil ho znova vidieť.

„To je naozaj zaujímavé" zasmiala sa a ja som na ňu pozrel.

„Prepáč ty si sa pýtala, kde študujem a ja som skončil pri mojom priateľovi"začervenal som sa.

„To je v poho. Som rada, že nie si taký hanblivý a rozprávaš sa so mnou. Ešte aby som z teba ťahala slová" zasmiala sa a ja s ňou.

„A čo ty?"

„No ja som odtiaľto. Narodila som sa tu a minulý rok som končila strednú a teraz pracujem v bare ako čašníčka. Tam som sa zoznámila s jedným veľmi sympatickým chalanom, no a stále sa stretávame a chodíme vonku. No viem, že je to troška intímne, ale tebe to môžem povedať" nahla sa k môjmu uchu. „Spali sme spolu" usmiala sa.

„No takže si aj ty šťastne zadaná" prikývla.

„No ono my spolu nechodíme verejne, ale ako to povedať. Užijeme si a potom odíde"

„Takže vy spolu iba spíte? Nie je to divné? To ho nemiluješ?"

„No hej mám ho rada, ale stačí mi to"

„Aha" bolo to zvláštne. Ja by som nemohol len tak prísť stretnúť sa s niekým, vyspať sa s ním a odísť akoby sa nič nestalo.

„No on je s tým tiež spokojný inak by za mnou nechodil. Naposledy bol u mňa tuším, že pred pár dňami"

„A vieš vôbec ako sa volá?" bola to divná otázka, ale chcel som vedieť kto je taký idiot, že sa na také niečo dá. Čisto zo zvedavosti, i keď som mal trocha zvláštny pocit.

„Harry a má tie najkrajšie zelené oči aké som videla" zasnene pozerala do stropu. Na chvíľu sa mi zastavilo srdce.

„Aký Harry?" šepol som a dúfal, že to nepovie. Bohužiaľ som sa zmýlil.

„Styles" vtedy sa mi zrútil celý svet. Potom mi asi pol hodinu vykladala o ňom akoby som nevedel veľmi dobre kto to je a ako vyzerá. Nenápadne som ju „vykopol" z domu s tým, že sa rodičia vrátia čoskoro a že nechcem dostať viac „dní samoty".

***

Tretia osoba

Prešla pol hodina odvtedy, čo odišla Kate a chlapec sedel a tupo zíral na stenu pred sebou. Vedľa neho ležalo tucet vreckoviek, po tvári mu stekali ďalšie a ďalšie slzy, vonku lialo ako z krhly a pomaly sa stmievalo.

V zámku zarachotili kľúče, no chlapec tomu nevenoval pozornosť. Dovnútra vošla staršia žena spolu s manželom. Odložila mokrý dáždnik a zhodila so seba kabát. Vošla do obývačky a zastavila sa v pohybe. Na gauči uvidela svojho syna, zničeného a plačúceho. Podišla k nemu a objala ho okolo ramien.

„Čo sa deje zlato?" prehovorila. Chlapec na ňu stočil pohľad plných sĺz a schúlil sa do jej objatia.

„Mala si pravdu" vzlykol a nové slzy sa vkradali do jeho očí.

„V čom?" hladila ho na chrbte a silno tisla k sebe.

„Vo všetkom, v Harrym, je to len obyčajný klamár a manipulátor"

„Zlato, povieš mi čo sa stalo?" odtiahla ho od seba a z tváre mu odhrnula pár neposedných vlasov.

„Ale budeš na mňa nahnevaná"

„Nie zlatko, nebudem, neboj sa"

„Maura! Snáď mu to všetko neodpustíš?!" ozval sa muž stojaci vo vchode do miestnosti. Žena tam otočila pohľad a naznačila mu tým, aby odišiel a nechal ich samých. Poslúchol ju a stratil sa.

„Tak hovor zlatíčko"

„No ja včera večer som ušiel a šiel som za Harrym do parku a potom som uňho prespal, no a ráno keď som bol v obchode, tak som stretol jednu babu a dohodli sme sa, že pôjdeme vonku, potom som sa vrátil k Harrymu a no najedli sme sa a ja som šiel domov. Potom som sem pozval Kate, tak sa volá tá baba a rozprávali sme sa a ona mi povedala, že, že..." odmlčal sa a rozplakal sa ešte viac. Maura ho tíšila a objímala. „on s ňou spí mami...naposledy pred pár dňami a to chodí so mnou" matka počúvala pozorne každé jeho slovo.

„Niall, počúvaj ma, ignoruj ho a v žiadnom prípade sa s ním nestretávaj, bude sa snažiť nahovoriť ťa, aby si mu odpustil, ale potom ťa len znova podvedie a využije. Ver mi, nie je to ten pravý" snažila sa presvedčiť kôpku nešťastia vo svojom náručí.

„Ale ja ho milujem" vzlykal chlapec.

„Ja viem, ver mi zabudneš na neho a nájdeš si lepšieho partnera. Sľúb mi, že sa o to pokúsiš, nechcem ťa takto vidieť, trhá mi to srdce" pozrela mu hlboko do očí a on prikývol.

„Sľubujem, pokúsim sa o to kvôli tebe" mierne sa pousmial a znova sa schúlil do jej náručia.

„Dobre, a prepáč, že sa ťa to pýtam, no spali ste spolu?"

„Dva krát" povedal šeptom a túlil sa k nej.

„A mali ste ochranu?"

„Nie nemali" pri jeho slovách ju zamrazilo. Presne tohto sa obávala.




Opposites attract/Narry m-preg ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora