Harry
Dnes majú doraziť žiaci z nejakej školy nafotiť nás pre ich časopis či čo.
„Harry!" pribehol ku mne Ted. Ted je môj tréner a najlepší kamarát.
„Skvelá jazda chlape!" dali sme si high-five.
„Dík"
„Tak čo pripravený na to fotenie a rozhovor?" drgol mi do ramena.
„Hej hej. Ale dal by som si ešte jedno kolo. Čo ty na to?" navrhol som.
„Jasné, ale nevysil sa!" pohrozil mi.
„Neboj" potľapkal som ho po pleci a dal si to kolo.
Milujem motorky. Už od malička na nich jazdím. Motokrosový zavodník bol vždy môj sen a splnil sa. Síce som pár krát spadol, ale aby stesa naučili jazdiť, tak musíte počítať aj s pádmi nie? Každopádne som teraz jeden s naznámejších závodníkov v Londýne, za čo som nesmierne rád. Prináša to slušné peniaze. Keď som dojazdil všimol som si pri Tedovi dvoch chalanov. Jeden bol blonďák a druhý nízky brunet. Asi to budú tí z tej školy. Prišiel som teda k nim.
„Á tu si! Harry to je Louis a Niall to sú tí z tej školy"
„Hm" mykol som plecami a vzal som si fľašu vody. „Nemám chuť sa s nikým baviť. Naj si ma odfotia a idú het na to tu sú ne?" povedal som Tedovi.
„Harry aspoň buď milý. Bež nech si vás vyfotia"
„Fajn" odvrkol som.
Nemám rád, keď sa musím usmievať do foťáku jak blbý. Odfotili si nás a ten brunet tuším, že sa volá Lewis či jak to je jedno robí nejaký rozhovor s Tedom. Sadol som si na tribúnu a pozoroval som okolie. Všimol som si toho blonďáka, ako si niečo čmára to zošita. Vybral som sa k nemu na pokec.
„Ahoj princezná píšeš si denníček?" pozrel na mňa nazúreným pohľadom. Mal zvláštne modré oči. Takúto farbu som ešte nevidel.
„Ja nie som žiadna princezná! A toto je poznámkový blok mimochodom!" vyskočil na mňa.
„Hej pokoj skľudni hormón blondie!" začal som sa smiať.
„Ja nie som blondie ale Niall!"
„Ale mne sa páči viac blondie ak teda princezná nie!" musel som si podrypnúť.
„Debil!"
„Čo si povedal?"
„Počul si" uškrnul sa na mňa. Tak toto nie chlapče! Chytil som ho za tričko a dvihol som ho. Mal som výhodu, že som bol vyšší.
„Ty si na mňa hubu otvárať nebudeš rozumieš!"
„Pusť ma!" začal kopať.
„Nie kým sa mi neospravedlníš!"
„Nikdy!" kričal.
„Fajn! Ako chceš princezná!" postavil som ho a dal mu facku.
„Au"
„Ó bože! Princezná má bebi." začal som sa smiať.
„Prestaň sa mi posmievať!" zvýšil hlas.
„Tak za prvé princezná: nebudeš na mňa zvyšovať hlas za druhé: neotváraj si na mňa už nikdy hubu lebo ti do nej vrazím a za tretie: ešte raz ma nazveš debilom a tvoj ksicht bude nalepený na tamten strom! Rozumieme si?!" zatínal som ruky v päsť. Mal som chuť mu jednu vraziť.
„a-ano" zakoktal sa. Chudáčik vystrašil som ho.
„Výborne" usmial som sa nad tým, že sa ma bojí. Pozeral sa na mňa vystrašeným pohľadom.
„Tak ja už musím ísť maj sa princezná!" tľapol som mu po zadku.
Nemohol som odolať. Musel som.
Podskočil. Pozrel na mňa nahnevaným pohľadom. Bol taký sladký. Dal by som si povedať. Super Styles Junior je v pozore. Skľudni sa Styles! Je pravda, že som s nikým nespal už asi mesiac. To je dlhá doba. Musím si niekoho nájsť, pretože keď si to musím robiť sám nemám to rád radšej mám ak to robí nejaká baba alebo chalan to jedno a pusou. Nemám problém si to rozdať so ženskou či chalanom. Veď diera, jak diera ne? Styles kľud, nesmie byť na tebe nič vidno!
Teraz idem za matkou, pretože sa vydáva moja sesterka a ja sa musím naučiť tancovať. Nenávidím tancovanie, ale musím to urobiť. Vtipné je, že netuším koho si berie. Nikdy som ho nevidel, keďže bývajú až v Chicagu a mne sa nechce za nimi cestovať mám rád Londýn.
Zbalil som si veci a šiel na ďalšiu nudnú hodinu tanca.
......................................................................................................................................................................
Ahoj. Je tu ďalší diel ako som sľúbila. Dúfam, že sa vám bude páčiť a zanecháte nejaké vote či komentáre.
Lov ya
Kristin
YOU ARE READING
Opposites attract/Narry m-preg ✔
Fanfiction"Protiklady sa priťahujú" takto hovorí príslovie. Niall je mladý 16 ročný chalan, ktorý si plní svoj sen fotografa na prestížnej fotografickej škole. Je to chlapec so snami a nádejami, že v živote stretne svoju pravú lásku. Harry je sobecký, namys...