BİLMENİZ GEREKENLER ;

579 45 20
                                    

Bu bölümü okuyup anlamazsanız hiç bir şey anlamazsınız. 

Çocukların COMEBACKLERİ ŞEREFİNE ARTIK BU FİCİ ATABİLİRİM DEDİM. 

Hep minific niyetiyle başlıyorum ama bakalım :d 

Stream kasmayı ve MAMA oylaması yapmayı unutmayın arkadaşlar.




Kurgu hakkında bilmeniz gerekenleri buraya ekleyeceğim, hikaye içinde bahsetmeye çalışmak kurgunun şeklini çok bozuyor. 

.

.

.

.

.

Bu kurgu Omegaverse evreninde geçmektedir. Alfa, Beta, Omega olmak üzere üç tür vardır. Kurt adam olma gibi bir durum yok, yetenekleri ve güç seviyeleri farklılık gösteriyor. Omega ve alfalar arasında eşleşme, mühürlenme gerçekleşebilir ve erkek omegalar için nadir olsa da üreyebilme özelliği vardır. Üreme özelliğini tetikleyici unsur afla'nın düğümleme yapmasıdır. Feromonlar çoğu zaman kontrol edilebilirdir.(Calming Tesisleri askerleri için geçerlidir.)

CALMİNG TESİSLERİ : Polisler tarafından suçlusu veya suçluları belirlenmiş davalarda, failler beta değil ise Calming tutuklamakla yükümlüdür. Polis merkezleri Beta çalışanlardan oluşur bu türün Alfa türüne karşı feromonları ve refleksleri yeterli değildir. Bu durumda Calming tesislerinde yetiştirilmiş alfalar ve omegalar devreye girer. Calming Devlet destekli özel bir kuruluştur. Omegalar ve alfalar Calming tesisleri için paralı askerlerdir. 

Örneğin Türler hoşlandıkları kişiler etrafında feromonlarını gizlemeleri tamamen yeteneklerine bağlıdır. Duygusal durumları, fiziksel sağlıkları, psikolojileri gibi bir çok etken kokularını gizlemeyi zorlaştırır. 

-Feromon her kullanıldığında koku açığa çıkmaz, koku genelde eşlerle ilgili durumlarda ortaya çıkan bir semptomdur. Bu konuda Calming'de eğitimler vardır. Feromonlarını suçlulara karşı kullanan alfa ve omegalar kokusu açığa çıkarsa deşifre edilebilirler. Bu durum daha önce kokusundan tanınan bir Calming askerinin deşifre olması ve öldürülmesi sonucu eğitim olarak zorunlu verilir.

-Eğitim alıyor olsalar bile duygusal ilişkilerde bunu engelleyebilmek çok zordur, türlerin doğasında kokuları ile eşlerini etkilemek ve kendine çekmek olduğu için aldıkları eğitim doğalarından gelen içgüdüleri engellemek neredeyse imkansızdır.


Operasyonlara gönderilen timler ; Tesislere alındıklarından itibaren birlikte eğitildiği alfa ve omegalarla kişilik ve yetenek özelliklerine göre bir tim haline getirilirler. Böylece gençliklerinden itibaren birbirlerine bağlı bir tim olmaları için yakınlaştırılır ve eğitilirler. Lakin bu şekilde timi olmayan bazı calming askerleri vardır. Bunlar yetenekleri sivrildiği için, kişilikleri yüzünden, eğitime başladıkları gençlerden yetenekli olduklarından, dışlandıklarından  ve  buna benzer sebeplerden bir time uyum sağlayamamışlardır. 

Türlerin Calming Tesislerindeki Görevleri : 

Omega Askerler ; Omegalar kendilerine has olan 3 seviye feromonu suçlular üzerinde kullanarak alfaların suçluyu olabildiğince hızlı ve zararsız bir şekilde etkisiz hale getirmesini sağlamaktır. Savaş eğitimleri ve silah eğitimleri vardır. Yeterli görülürlerse alfaların gördüğü pozisyon eğitimlerini alabilirler. 

Omega Feromon Türleri ; 

1. seviye - Sakinleştiri feromonlar : Suçlunun tavırları, rehine olup olmaması durumuna göre, kişinin toplu bir saldırı girişimi yapabileceği anlarda, cinnet anlarında buna benzer suçluların aşırı olumsuz duygular hissettiği durumlarda bu feromonlar kullanılır. Kişi sakinleşir alfaların tutuklaması kolaylaştırılır. 

CALMING KING - MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin