13.

177 40 13
                                    


Teşekkür ediyorum yıldıza basabilenlere, basamayanlarda okumasa keşke aveller 


 İyi okumalar. 



.


.


.

Minho ve Jisung Otelde ayrıldıktan sonra Jisung tüm süreç boyunca acı içinde kıvrandı, onun istediği alfa onu istememişti ve onu bırakmıştı, ruhu  ve bedeni bu yüzden acı içindeydi. Omega kızgınlığın sarhoşluğunun etkisiyle alfaya öyle kızmıştı ki hem üzülüyor hem istenmediği için ağlıyor hem de alfa ona bu duyguları yaşattığı için sinirleniyordu. Verdiği gömleğe önce sevgi ve istekle sarılıyor sonra buruşturup odanın köşesine atıyordu. Yatakta acıdan gözlerinden yaşlar aka aka ilk gününü geçirdi. Rahminden karnına doğru durmadan bir bıçak saplanıyordu sanki bedeni yanıyor, terden yatağı ıslatıyordu vücudu. Bir an acısı öyle çoğaldı ki ağlaya ağlaya bayıldı omega. Ayıldığındaysa mental olarak çökmüş olarak uyanmıştı. Minho'ya öyle sinirlendi ki verdiği gömleği bile otelin camından aşağı fırlattı ne var ki gömlek henüz yerle buluşmadan pişman olmuştu attığına. 


Jisung'a göre Minho onu bedenini, kokusunu, duygularını tamamen Jisung'u reddetmişti ve geri kalan kızgınlık günlerini bu düşünceyle geçirdi. Buna inanmış ve acısını çekecek kadar benimsemişti bu düşünceyi. Tatil yalan olmuş herkes Jisung'un kızgınlığının bitip Calming'e dönmek için bekler olmuştu. Bu arada omegadan uzak kalan Minho ise durmadan ağlıyordu. Chan yanlış bir şey yaptıklarını anladığındaysa çok geç olmuştu. Minhoyu Jisung'un yanına götürmek için bir hamle yapmış en başta doktor reddetmişti. Doktoru bir kenara bırakıp acı içinde ağlayan arkadaşına kıyamamış, otelden Jisung'a ulaşmıştı lakin omega nefretle odasına kimseyi kabul etmeyeceğini söylemişti.


Chan ve Seungmin durumu henüz diğerlerine her ayrıntısıyla anlatmadığından gerginlerdi, Minho her hıçkırığında 'omega bir daha beni istemeyecek'  diyor hıçkırıklar içinde onu kaybettiğini tekrar edip duruyordu. Kilo vermiş, gözleri çökmüştü alfa şimdiye kadar bulunduğu en bitkin ve güçsüz halindeydi. Jisung'u gördüğünde ne yapacağını da bilmiyordu. Sadece omeganın onu itmemesi için dua edebilirdi lakin hissediyordu omega ona bakmayacaktı bile. 


Jisung'un ona ne kadar kırgın ve ne kadar kızgın olduğunu biliyordu içten içe. Aralarında olan o bağ sanki artık sadece acı aktarıyordu. Jisung'un kızgınlığı bittiğinde otelin önünde onu almak için beklerken Minho korkuyordu. Jisung'un kapıdan çıkışını gördüğünde içi titredi bitkin ve yorgun görünüyordu ona koşmak ve güzel yüzüne can gelene kadar hizmet etmek istiyordu ama Jisung'un ifadesi buz gibiydi. Feromonları ve kokusu sıfırdı, yavaş yavaş yanına yaklaşınca kokusunu duyar sandı ama alfa anladı. Jisung kokusunu duymasına bile izin vermeyecekti. 


Felix dahil kimseye selam dahi vermeden Chan'ın sürdüğü arabaya bindi. Minho'nun gözleri tekrar dolmaya başladığında onları izleyen arkadaşları da verdiği karar yüzünden acı çekmeye başlamıştı. Alfa'nın omuzları düştü güçsüz bir şekilde Jisung'un olduğu arabaya bindi. Omega onun üzgün feromonlarını aldığında anında dolan gözlerini saklamak için saatler boyu yolculuk sırasında bir kere bile dönüp Minho'nun yüzüne bakmadı. Bu Minho'yu daha da kahretmişti, kendini açıklamak bile gelmiyordu içinden Jisung'un nasıl hissettiğini derinlerinde bir yerde hissediyordu ve onu daha da kendinden uzaklaştırmak istemiyordu çünkü alfa da kendini affedemiyordu. Bir yanı ise hemen açıklayıp affetmesi için yalvarmak istiyor, bir an önce ona kavuşmak için ölüyordu içten içe. Ağlaması durulup uyuya kaldığında omega kendini tutamayarak ona döndü. Önde pür dikkat onları izleyen ikiliden habersiz. 

CALMING KING - MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin