8.

211 39 11
                                    




Oturuşlarını iyi tasvir edememişsem diye bir örnek koyacağım. Beyazlının bacaklarını düz düşünün.

Minho, Chan'ın oluşturduğu gruptan timindeki herkesin telefon numarasını kaydettiği için Jisung'a yola çıktıklarına dair bir mesaj gönderip arabasını çalıştırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minho, Chan'ın oluşturduğu gruptan timindeki herkesin telefon numarasını kaydettiği için Jisung'a yola çıktıklarına dair bir mesaj gönderip arabasını çalıştırdı. Jeongin uykusu olduğu için arka koltuklarda iki büklüm uzanmış tekrar uykuya dalıyorken abisi navigasyonun direktiflerini izleyerek Calming tesislerinden çıktı ve Jisung'un evine doğru sürmeye başladı. Jeongin uyuyabilsin diye müzik açmıyordu fakat araba sürerken müzik dinlemekten çok hoşlanırdı bu yüzden mırıldanarak bir şarkı söylüyor parmaklarıyla da ritim tutuyordu. 

Aklı endişelerle dolu olsa bile sonuçta Jisung'un yanına gidiyordu. Bu tatil yüzünden çıkan bir tartışmadan dolayı yaşananları ancak bu tatilde yorumlayabileceğine inanıyırdu. Mesela Jisung ona sadece yardım mı ediyordu yada gerçekten onunla ilgileniyor muydu? Bu sorunun cevabını alabilse hareketlerini daha net ve güvenle yapardı. Jisung'un normalde hiç böyle olmadığını, ona farklı davrandığını insanlardan çokça duymuştu. Ona gelip söylemelerine bile gerek kalmıyordu zaten Jisung Calming'de başlı başına gündemdi, tonlarca şey duymuştu, hiç bir alfayı kabul etmeyen güçlü bir omega. Alfasını kendisi seçecek statüde bir asker. Evet Jisung böyleydi fakat alfa yardımını yanlış yorumlayıp ilgisi olduğunu düşünmekten korkuyordu. Seçicilik konusunda Jisung'tan farklı değildi.  

En son yapacağı şeydi kendisine ilgisi olmayan bir omegaya ilgi duymak, ona acıdan başka bir şey getirmeyeceğini düşünüyordu. Minho onu seven insanları bütünüyle severdi, Jeongin gibi bütün ilgisini ve sevgisini, dikkatini onlara yönlendirirdi. Kendisini bildiği için birini sevmeye başladığında durmayacağını da bildiği için kişiden emin olana kadar oldukça zaman harcardı. Jisung'tan emin olma ihtiyacı bu yüzdendi. Jisung gerçekten ona ilgi duymuyorsa kendini ondan uzak tutar, yüzüne dahi bakmazdı. Ancak böyle yaptığında kendini koruyabileceğini düşünüyordu. 

Yine de bütün düşüncelerinden öte bir durum vardı, Jisung'a çekiliyordu, son iki gündür sık sık onu düşünüyor kokusunu ve feromonlarını özlüyordu. Bu sebeple şimdi ona giden yolda heyecanlı ve neşeli bir ruh hali vardı. Konuma gittikçe yaklaştığında ise aşağı inmesi için telefon tutacağında duran telefonuna dokunarak omegayı aradı. Kısa bir süre çaldığında omega "Efendim" diyerek cevaplandırdı telefonu. Minho dudaklarında küçük bir tebessüm oluşmasını engelleyemedi "Biz neredeyse geldik, yardıma geleyim mi ?" dediğinde bu sefer gülümseyen taraf omegaydı. İnsanlardan yardım almayı sevmeyen birine göre Minho'nun yardım teklifi fazlasıyla hoşuna gitmişti çünkü omeganın "Teşekkür ederim bir bavulum var sadece" dediğinde Minho onu onayladı ve beklediğini söyleyerek park etti ve arabadan indi. 

Giydiklerini bir kontrol etti, aslında spor yaparken nasıl giyiniyorsa öyle giyinirdi. Giysilerde rahatlığı her şeyin üstünde tutuyordu çünkü fakat bu gün kot pantolon ve kot ceket giymişti, birde özel günlerde giydiği beyaz ayakkabısını giymişti. Hatta bu konuda kardeşi tarafından dalga geçilmeyi de göze almıştı. Sadece hoş görünse daha iyi olur gibi hissediyordu. Kapıdan çıkan omegayı gördüğündeyse iyi ki böyle giyinmişim dedi. Omega kendi tatlılığının yanında birde güzel giyiniyordu. Giydiği her şeyin yakışması vücudunun ve yüzünün güzelliğindendi belki de. Kırmızı bir tişört, altına koyu bol bir kot pantolon giyen omega bu basit kıyafetlerle giydiği renk gibi uyarıcı görünüyordu. 

CALMING KING - MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin