KONTROL ETMEDIM AMA SONRA SEY YAPARIM
İYİ OKUMALAR CNM.
YORUMLARRRRRRR
Jisung balkonda yaşadığı mükemmel deneyimin ertesi günü Chan'ın çağırması üzerine hazırlanmış takım odasında bekliyordu. Önde Jutsuna arkasında takım arkadaşları içeri girdiğinde Jisung merakla Hebi'nin kapıdan girmesini bekledi. En son odaya giren kadının yüzünde gergin bir ifade ve hiç de hayra yorulmayacak bir karanlık vardı. Jisung bu karanlığı umursamadı bile dikkatle yüzüne baktığında göz göze gelmişlerdi ve göz göze geldikleri anda sırıtma içgüdüsüne karşı gelmeye çalıştı, gülümsemesini bastırmaya çalışıyordu ve karşısındaki kadının bu görüntüye ne kadar sinirlendiğini gördükçe daha çok gülesi geliyordu. Bile isteye onları dinlemiş hatta görmek için balkona bile çıkmıştı gerçekten amacı neydi ki? Birde böyle soğuk kanlı güçlü kadın triplerine girmesi komikti. Mühürlendiklerini bilse ne yapardı acaba?
Jisung gülüşünü bozdu ve ciddi bir ifadeyle gözlerini ayırdı hemen sevgilisine baktı Minho zaten onu izliyordu hayran gözlerle. Alfa yaslandığı masadan ayrılmadan elini hemen ötesindeki omeganın beline sardı ve kendine çekerek sırtını göğsüne dayadı. Kulağına eğilip "Oda seçimin hakkında beni aydınlatmak ister misin?" dediğinde Jisung sadece gülümsedi. Jisung'un seçtiği oda aslında sürekli kalmayı tercih ettiği odaydı adı geçen, popüler ve rütbeli bir asker olması da o odayı sadece onun kullandığı bir oda yapmıştı zamanla. Hebi'nin ısrarla uzun yıllar kullandığı odaya geçmeye çalıştığını öğrendiğinde ise gerçekten onun olanları alamayacağını bilmesini istedi. Sahip olduğu basit bir Calming odasında dahi gözü vardı kadının.
Jisung kesinlikle odanın verilmemesini, kendinin kullanacağını belirtti. Hebi'nin bir yanındaki odaya geçtiğini duyunca sadece gözlerini devirmişti ve dünkü aşırı sesli, tutkulu sekslerini duymayı hakkettiğine emindi. Geldiğinde kaldığı odasını değiştirmemeliydi yan odada kaldığı her an bu sesleri duyuracaktı ona. Minho'nun anladığı ortadaydı omega yaramaz bir çocuk gibi kıkırdadı gölzerine bakmak için döndü. "O oda hep kullandığım oda yıllardır ben kullanırım, Hebi dün benim odama geçmek için fazla ısrar etmiş ve beni aradılar." Kaşlarını çattı hafifçe "Ben izin vermeyince de yan odamı tutmuş" dedi. Minho sakinleşmek adına bir nefes verdi. "Yormaya başladı beni" dedi sinirle.
"Beni ise sinirlendirmeye başladı" dedi soğuk bir sesle. Minho bu sıkıntının sebebinin kendisi olduğunu düşünüp karamsarlaşıyordu ki Jisung yanağına koydu elini ve yavaşça sevdi. "Yüzünü düşürme, benim için sorun bile değil" dedi ciddi bir sesle. "Aşırı sinirli şuna bak" dedi kıkırdayarak ikisinin de bakışı Hebi'ye döndüğünde ise Hebi de onlara baktı. Damarlarındaki kan bile titriyordu sinirden. Öldürmek istiyordu Jisung'u. Hebi için sevişmeleri problem değildi asıl problem Jisung'un bunu onun hamlesine karşılık çok daha iyi bir hamle olarak yapmasıydı.
Hebi Jisung'un odasına geçebilseydi Minho'yu o odaya çekip -ki Jisung'un odası olduğu için çekmesi çok kolay olacaktı ayrıca odanın Jisung kokması da bir artıydı bunlarda klasik bir aldatma sahnesi gerçekleştirmeyi planlıyordu Minho için kızgınlık tetikleyici ilacı bile hazırlamıştı ve karşılığında aldığı hamle cidden çok sinirlendirmişti. Kendine de sinirlenmişti. Brezilya dizisi gibi bir senaryo ile hareket edersem böyle olur tabi diye düşünüyordu. Bu hamlelerin sürekli daha komik olma sebebi ise kafa patlattığı, sonuç almak için uğraştığı durumların çoğunu Jisung'un efor harcamadan bertaraf etmesiydi. Bazılarını Minho bilmiyordu bile. İşte bu yüzden gittikçe daha saçma hareketler yapıyordu. Sinirlendikçe daha da saçma ve ezikçe işler yaptığını göremiyordu. Jisung keyifle yapacağı yeni hamleyi bekliyordu. Jisung Hebi'nin amacının Minho'yu elde etmekten çıkıp Jisung'u yenmek olduğunu görebiliyordu artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CALMING KING - MİNSUNG
FanficCalming Tesislerinin mükemmel omegası Binbaşı Han Jisung ve yurt dışı tesislerinden memleketine sürülen Yasaklı Lee Minho bir gün karşılaşır. Kurguya bir anda ard arda bölüm attığım için okunması az bölüm sayısına göre bu yüzden okunma sayısına baka...