Watermelonsugar hiiiii
Hebi Japonca da yılan demek eheee :)
BİLGİ : Havalı silah nedir? İçindeki hava enerjisi ile atış yapabilen silahlardır. Havalı silahlar gurubu havalı tabancalar ve havalı tüfekler den oluşmaktadır. En iyi ve en güçlü havalı silahlar güçlü ve dolu bir tüp ile mümkün olur
Antrenmanlarda kullanılan silahların türü böyle hava tüplü, morarma yapabilecek kadar güçlü atış yapıyorlar, yani deriyi delip geçmez ama vurduğu yeri şişirir morartır ağrıtır.
İyi okumalaaağğrğr
Jisung ve Minho için zaman yavaş ilerlemeye başlamıştı, çünkü alfanın eski sevgilisi Hebi henüz bir şey yapmış olmasa bile içlerini huzursuz ediyordu. Bu günlerde ise sözde sıkıldığından takımlı antrenman yapmak için ısrar ediyordu amire. Jisung'u birde böyle gözlemlemek istiyordu çünkü ona karşı tavrını sevimli bir gülümsemeden ileri götürememişti. Çirkin yüzünü göstermesi gerekiyorsa gösterirdi. Sevimli gibi davranması gerekiyorsa onu da yapardı, Jisung neye nasıl tepki verir tam ölçememişti bu sebepten olabilecek bütün tepkilerini dikkate izliyordu.
Jisung kıza ne yakın ne uzak duruyordu zaten Hebi Minho'nun dürüst bir insan olduğunu bildiği için her şeyi söylediğine neredeyse emindi bu yüzden ikilinin üstüne gitmiyordu şimdilik. Hebi için Jisung'un yakın ya da uzak olması önemli değildi. Önemli olan Minho'nun travma zamanlarında olduğu gibi yalnız ve güvensiz hissetmesini sağlamaktı. Bunu da yapmanın birçok yolunu düşünmüştü. Şu an en zararsız çıkacağını uygulamaya başlamıştı bile.
Minho, Jeongin, Jisung üçlüsüne henüz yaklaşmamasının sebebi Chan, Chanbin ve Youngbok'un güvenini ve sempatisini kazanmak için uğraşmasıydı. Ki kazanıyordu da, Jisung Felix'in onunla yakın olduğunu hiç görmemiş olması ise şans değildi. Hebi bu ayrıntıları düşünecek kadar kurnazdı Youngbok ve Jisung'un diğerlerinden daha yakın arkadaş olduğunu anında fark etmişti. Tıpkı Jeongin'in Hyunjin'e bakışlarını fark ettiği gibi. Changbin'in Felix'e aşırı koruyucu olmasını da, Chan'ın tim için aşırı fedakarlık yapabileceğini de sadece izleyerek anlayabilmişti.
Hebi'ni açısından Minho hala eskisi gibiydi dürüst, düz ve ciddi sıradan ama tuhaf, Jeongin biraz büyümüş ve özgüven kazanmıştı ama Hebi için bir kere aşağılamasına bakardı onu tekrar düşürmek bu yüzden önemli bile görmüyordu bu değişimi. Herkesi çözmüştü, herkesin hangi yönlerini kullanabileceğini analiz etmişti ama Jisung'u bir türlü anlayamıyordu. Bu durum onu sinirlendiriyordu aynı zamanda hırslanmasına sebep oluyordu.
Jisung Minho'ya aşıktı görebiliyordu, sadıktı etrafını saran alfalara göz ucuyla bile bakmıyordu, omeganın her açıdan bir albenisi vardı görüyordu, çok dikkat çekiyordu. Minho'nun bu omegaya duyduğu ilginin sebeplerini de görebiliyordu Jisungta. Minho güçlü karakterleri, dürüst insanları severdi. Birde bu kişi güzel bir omegaysa Minho'nun ilgisini çekmeme ihtimali yoktu. Kokusunu Felix'e laf arasında sorarak öğrenmişti. Çünkü Jisungtan sadece kendi kokusunu almak mümkün değildi. Sürekli etrafını sarmış Hebi'nin de bayıldığı çam kokusu ile karışmış oluyordu kokusu. Minho dışında sadece Jeongin ve Felix'e sevgi gösterdiğini görmüştü. Jisung'un etrafında pervane olan Minho sinirlerini zıplatıyordu ama o çok sevimli olduklarını düşünüyormuş gibi gülümsüyordu yüzlerine. Jisung'un anlatıldığı gibi saldırgan, sinirli veya güçlü yanlarını hiç görmemişti. Onu sadece Minho'nun yanında bebeklenen bir omega gibi görüyordu ve içten içe bununla sınırlı olmadığını iyi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CALMING KING - MİNSUNG
FanfictionCalming Tesislerinin mükemmel omegası Binbaşı Han Jisung ve yurt dışı tesislerinden memleketine sürülen Yasaklı Lee Minho bir gün karşılaşır. Kurguya bir anda ard arda bölüm attığım için okunması az bölüm sayısına göre bu yüzden okunma sayısına baka...