İyi okumalar
Jisung arabasını antrenman için tesise sürüyordu, antrenmanlar başlayalı neredeyse üç hafta olmuştu ve anlaşılamaz bir şekilde fazla uyumlulardı. Takımları öyle bir hale gelmişti ki tek vücut gibilerdi, bir eksiklik oluştuğunda konuşup direktif verilmesine gerek kalmadan o eksikliği hızlıca tamamlıyorlardı.
Bu o kadar doğal gerçekleşiyordu ki amir Chan bile anlayamamıştı. Han, Felix ve I.N omegalar olarak iyi anlaşmışlardı. Jisung ve Felix Jeongin'e birçok tavsiye vermişti ve hepsi dersler kadar değerli pratik yapabileceği bilgilerdi. Feromon salgılarken nasıl ayarlayacağını onların yanında öğrenmişti, artık dozunu ayarlayabiliyordu. Jeongin, Minho tarafından eğitildiği için bunları böyle derinlemesine öğrenme imkânı olmamıştı. Ders görmüştü ama operasyonlarda derste gördüklerini doğaçlama uygulamak zordu.
Diğer timlerle yaptıkları yarışlarda ve antrenmanlarda ezici bir üstünlük sağlamışlardı. Bunu duyan ve Chan ilk teklif ettiğinde tim antrenmanlarıyla ilgilenmeyen timler onlarla operasyon antrenmanı yapmak istiyorlardı. Şimdiden Calming Tesislerinde popüler bir tim olacakları belliydi. Amir bunu korumak istiyordu, bu uyumları hayatlarına yansırsa daha güçlü olacaklarını biliyordu ve bunu ortaya çıkarmak için neler yapabileceğini düşünüyordu. İyi anlaşmak, çalışırken birbirlerini tamamlayabilmek uzun süre birbiriyle çalışan timlerde doğal olarak oluşuyordu. Fakat bu toplama tim için uzun bir süreye ihtiyaçları olmamıştı.
Herkes iyi geçiniyordu ama aralarında mesafe vardı. Chan bu timin hala birbirinin yanında tamamen rahat hissetmediğini hissedebiliyordu. Bunun hakkında çokça düşünmüştü ve eşi ona olabilecek en uygun tavsiyeyi vermişti. Bu grubu anca içki masasında bir araya toplamaya ikna edebilirdi. Jisung ve Jeongin dışında hepsinin iyi birer içici olduğunu biliyordu. Kişiliklerini tanıyabilecekleri, doğal olabilecekleri herhangi bir ortama sokmalıydı onları, zoraki bir arkadaşlık kurmalarını istemiyordu. Onları uzaktan izliyordu ve aslında birbirleri ile konuşmaktan, şakalaşmaktan zevk aldıklarını görüyordu. Yine de hepsinin önünde bir duvar vardı. Minho tamamen kardeşini korumaya odaklanmıştı başka bir şey düşünmüyordu. Jeongin omega gibi olmak istiyor ve bunu yaparken abisi ile arası bozulmasın istiyordu.
Changbin prensiplerine bağlı yaşayarak disiplinli bir hayat sürmek istiyordu. Hyunjin ise Calming tesislerinde parmakla gösterilen üstün yeteneklere sahip bir alfa olmak istiyordu. Sonra omegaları düşündü, Jisung ve Felix birbirinden başka kimseye sahip olmayan yetim omegalar. İlk geldiklerinde Calming tesislerinin onları önemsemediklerini hissetmişti bu omegalar ve bunun için tesissin en güçlü iki omegası olmuşlardı. Güzel olmaları, güzel feromonlarının olması veya iyi omega yeteneklerine sahip olmaları önemli değildi. Bir alfa kadar yoğun çalışıp onların tüm pozisyonlarını usta derecesinde icra etmek her omeganın harcı değildi. Bu yüzden Chan en çok Jisung ve Felix'i bu takıma bağlamak istiyordu.
Chan Minho'yu eşi ile arkadaş oldukları için zaten önceden de tanıyordu. Minho yasaklanmadan önce Seugmin ve Minho sık sık beraber çalışırlar ve içerlerdi. Bu içmelere zamanla Chan'da dahil olmuş ve oda zamanla yakınlaşmıştı Minho ile. Bunu Calming'de hissetmek pek mümkün değildi. Chan çok yumuşak kalpli biri olsa da işi ve amaçları hakkında ciddi biriydi. Minho ile yakın olması başta Jisung olmak üzere timin geri kalanını olumsuz etkileyebilir diye düşünüyordu. Mesela yakın olduklarını bilse Jisung kesinlikle Minho'nun operasyon sorumlusu olmasına izin vermezdi. Jisung dürüst ve liyakat konusunda katı bir insandı. Birçok haksızlık yaşamış olması onu bu konularda daha da hırçın yapıyordu. Chan'ın yakın oldukları için onu seçmeyeceğini herkes bilse bile Jisung buna karşı çıkar ve ne olursa olsun sonuna kadar giderdi. Yıllardır tanıdığı omeganın huyunu bildiği için bu bilgiyi henüz onunla paylaşmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CALMING KING - MİNSUNG
أدب الهواةCalming Tesislerinin mükemmel omegası Binbaşı Han Jisung ve yurt dışı tesislerinden memleketine sürülen Yasaklı Lee Minho bir gün karşılaşır. Kurguya bir anda ard arda bölüm attığım için okunması az bölüm sayısına göre bu yüzden okunma sayısına baka...