18.⚠️

323 24 26
                                    

Merhabaağğlaaar .

Smut bölüm rahatsız olacaklar okumasın.



Jisung -

Gözlerimi açtığımda sıcaktan bunaldığım için uyandığımı fark ederek bitkin bir nefes aldım. Minho'nun kızgınlıktaki bedeni normalden daha sıcaktı ve sırtım tamamen gövdesine yapıştığı için terlemiştik. Kolları bedenimi sarmıştı ve sıkıydı, kollarının gevşek olması gerekirdi uyuyordu ama onu uyanık sanacağım kadar sağlamdı beni saran kolları. Uyanık sandığım için seslendiğimdeyse geri dönüş alamadım. Nefeslerini aynı tempoda alıp veriyordu, ondan sıyrılıp duşa girmem gerekiyordu bu yüzden kollarını gevşetmeye çalıştığımda huysuzca hareket edip daha sıkı sardı beni. Kalçalarımın arasında sert penisini hissettiğimde heyecanla kasılmıştı karnım. Sıcacıktı aleti ve bu sıcaklıktan bunalmış bedenimi ona sürtünme hissiyle sarıyordu. Sanki o değil de ben kızgınlıktaymışım gibi anında ıslanmıştım.

Ona olan açlığımı anlatacak kelimeleri bulamıyordum bunu ona yansıtabiliyor muydum bilmiyorum doğrusu kendim bile anlamıyordum ki ona anlatabileyim. Daha önce ne kendimde nede başkalarında görmediğim bir tutku ve açlıkla delice istiyordum onu. Bedeni, ruhu, zihni tamamen benimle dolsun istiyordum. Benim durumum buydu çünkü, bir saniye bile çıkmıyordu aklımdan. Ağlayasım geliyordu bu duygular karşısında anında burnumun ucu sızlıyordu, gözlerim doluyordu. Ona olan isteğimi mühür, ruh eşi olmamız, evlenmemiz, çocuklarımızın olması bile azaltamaz gibi geliyordu. Bu büyük tutku onu affettiğimde kendimi tuttuğum zamanlardaki özlemde eklenip üstüme yüklenmişti.

Sağlığım umurumda değildi beni bayıltana kadar becerebilirdi, hiçbir şeyden korkmuyor, yaşayabileceğim hiçbir şeyden çekinmiyordum. Çekindiğim şeyler onunda rahatsız olabileceği şeylerdi mesela mühürlenirsek Calming'den ayrılması söz konusu olabilirdi. Bu konu beni içten içe tedirgin eder ve üzerken onun bu meslek olmadan da başka bir işle uğraşabileceğini duymak tanrının bana 'sıkıntılarını giderdim' demesi gibi hissettirmişti. Açıkçası red flag olmaya müsait düşüncelerimi okeylemeye başlamıştım sanki, bunu fark etmem biraz korkutucuydu ama iyi hissettiriyordu. Onun için her şeyi yapar, her şeyden vazgeçermişim çok güçlüymüşüm gibi bir his doluyordu içime.

Bilinçsiz zihni sıcak kalçalarımı algılamış olmalı ki penisini düzensiz bir ritimle kalçalarımın arasında ileri geri hareket ettirmeye başlamıştı. Islanan deliğimin sıvılarının boşa gitmesini istemediğim için bir bacağımı hareket ettirerek penisini kalçalarımın arasına aldım. Boğazından gelen bir sesle kollarını sıkılaştırdı. Uyandığını hissetmiştim, burnunu enseme gömdü önce, derin bir nefes alarak kokumu içine çekti, ardından boynuma bir ısırık bırakarak selam verdi bana. Ağzımı yüzümü yıkamadığım için çekingen davranmaya çalışsam da deliğim onu içine al artık der gibi kasılıyor ve kaşınıyordu.

Bir elimi önce saçlarına sonra boynuna sardım hafif yan döndüm bu kaçlarımı ona bastırmama sebep olduğu için penisini hırsla itti. "Ömrümün geri kalanında böyle uyandır beni" dedi fısıldaması kasıklarımda sıcak bir hava dalgası yarattı, penisimden zevk sıvılarının dökülmesine sebep oldu. Bunu görmese de yaydığım kokudan da anlayabildiği için burnundan güldü. Bu gülüşünü ne kadar sevdiğim hakkında hiç bir fikri yoktu. Bu gülüş onu o yapan şeylerden biri gibiydi, çok hoşuma gidiyordu. Yüzünü görmesem sadece sesini duysam bile tanırdım bu gülüşü.

"Ömrün boyunca bunu dik tutabilecek misin?" dedim kıkırdayarak bunu derken kalçalarımı hareket ettirmemden neyden bahsettiğimi biliyordu. "Bana tutkulu bakman yeterli kalkması için yada belini görsem yeter" dedi mutlu bir sesle, bir süre sonra elleriyle belimi sabitledi "Jisung" dedi. Sesi daha ciddi ve daha durgun geldiğinden ona dönme ihtiyacı hissettim. Bakışlarımı yüzüne çıkardığımda konuşmadı, azdığını, benimle olmak istediğini söylemiş kadar olmuştu. "Bir duş alayım" dedim kollarından bir anda çıkarak. Bir anda yapmasaydım oradan çıkmak isteyeceğimi hiç sanmıyordum. Ben odamın banyosuna koşarken -ki bacaklarımda hiç güç kalmadığını ve bacak aramda bir ağrı olduğunu hissederek koşmak zorken- arkamdan bağırdı "Kaçtın resmen" diyerek sonra güzel sesinden kahkahası duyuldu evde.

CALMING KING - MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin