ehEEĞ iyi okumalarrrğ
Operasyon dönüşü tim arkadaşları Hyunjin'i sık sık ziyaret etmiş, sağlık durumunu yakından takip etmişlerdi. Sağlığı hergün daha iyiye gittiğinden kalıcı bir hasar olmayacaktı bacağında. Jisung ve Hyunjin uzun bir konuşma yapmış, Jisung defalarca özür dilemişti Esmer omeganın ağlaması karşısında omegaya sarılarak sakinleştirmişti Hyunjin. Bu sayede araları daha bir ısınmıştı. Bu sarılmaya yakından şahit olan Jeongin herhangi bir kıskançlık göstermese de üstüne Hyunjin'in kokusu sinmiş Jisung, Minho'yu çileden çıkartmıştı. İşaretleme gibi olmadığını anlıyordu, sadece yanındayken bulaşmıştı biliyordu ama yine de içindeki barbar kıskanmasına neden oluyordu.
Ziyaret ve antrenmanlarla geçen günler sonunda Minho ve Jisung'da ilerleme sıfırdı. Araları gittikçe açılıyordu, Minho ne yaparsa yapsın Jisung'a yaklaşamıyordu. Jisung hala onu itmeye devam ediyordu. Bunların üstüne Changbin Hyunjin'in tedavisinin bitmesi şerefine bir eğlence düzenledi. Hep beraber kulübe gitmeye karar vermişler, Minho ve Jeongin hariç herkes katılacağını söylemişti.
Jisung Minho gelmeyeceği için sinirli hissediyordu. Onun korumasına ihtiyacı yoktu ama bir alfa iç güdüsel olarak omegasını öyle bir ortamda bırakamazdı. Bırakmamalıydı. Minho'nun sebepleri geçerli miydi düşünmüyordu bile. Hatta alfaya kızdığından daha da heveslenmiş onu gelmediğine pişman etmek için daha da özenmişti o gün giydiklerine. Modu da yüksek görünüyordu ama sinirini saklamak için böyle bie yol izliyordu.
Jeongin sarhoşken Hyunjinle aralarında bir şey geçmesini önlemek için gelmiyordu. Reddedildiğinin farkındaydı ve sindirmeye çalışıyordu. Minho henüz başlamamış kızgınlığı sebebiyle sakince oturuyor televizyonda kedi videoları izliyordu. Öylece dalmış bir şekilde izlerken telefonuna gelen bildirime bakmaya üşendi önce. Sonra merak edip eline aldı telefonu Seungmin "Omegan sana sinirini böyle dışa vuruyor herhalde" yazdığı mesajın ardından gelen videoya baktı. Jisung sarhoş bir şekilde herkesin dikkatini çekmekten çekinmeden dans ediyordu. Videoda bile ona bakan aptal alfaları görebiliyordu Minho. Seungmin ise aralarının bozulmasında rol oynadığı için bir şekilde bu yükü sırtından atmak için atmıştı omeganın fotoğrafını. Yoksa Jisung'un başına birşey gelme ihtimali yoktu.
Minho hızlı bir kararla ayaklandı. Kızgınlığı yarın da gelebilirdi. Kapıdan çıktığı gibi de ya da Jisung'u gördüğü gibi de gelebilirdi. Bu ihtimalleri göze alıp onu oradan almak için hızla giyindi ve tesis otelinden çıktı. Böyle bir hakkı yoktu onubordan çıkartmak gibi yine de kızgınlığa girdiğinde omegasının en son bir kulüpte olması ve başına birşey gelmeden oradan çıktı mı çıkmadı mı bilmemek kesinlikle iyi hissettirmeyecekti.
Jisung sarhoş ve oldukça dağılmış bir halde dans etmeye devam ederken Changbin Felix'in kulağına yanaştı "Minho bunu görürse burayı birbirine katar" dedi. Felix başıyla onayladı. "İlişkiye başlamadan yoruldular, önceden Minho geri çekiliyordu şimdi de Jisung kaçıyor" Felix Jisung'un Minho'yu sevdiğine emindi. Keza alfanın da sevgisinden emindi. Jisung'un kızgınlığında ki olaydan sonra konuşmaları kesilmese de temasları hepten kesilmişti. Arkadaşının karışık ilişki durumuna sıkıntılı bir iç çekti sarışın omega.
Minho yoldayken doktor Seokjin'i aradı. Kısa selamlaşmalarından sonra neden aradığını açıkladı "Doktor bey kızgınlığıma en geç yarın gireceğim ama şuan Jisung'un yanına gidiyorum" diyerek söze girdi ve sonuç olarak kızgınlığımı Jisung ile geçirirsem bir sorun çıkar mı diye sordu. "Hamile kalmaya niyeti yoksa korunduğunuzdan emin olun bunun dışında zararı olmaz aksine yararı olur" Seokjin geçmiş hastalarını getirdi gözünün önüne Jisung kadar inatçısını görmemişti. Omegalar karakterleri nasıl olursa olsun alfam diye kabul ettiği birine dayanamazlardı. Jisung gerçekten çok iradeli ve inatçı bir omegaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CALMING KING - MİNSUNG
FanfictionCalming Tesislerinin mükemmel omegası Binbaşı Han Jisung ve yurt dışı tesislerinden memleketine sürülen Yasaklı Lee Minho bir gün karşılaşır. Kurguya bir anda ard arda bölüm attığım için okunması az bölüm sayısına göre bu yüzden okunma sayısına baka...