Merhabağğ, yorumlarınızı ve düşüncelerinizi paylaşın lütfen. Sıfır tepkiyle bölüm yazmak çok zormuş skdjskd Hazır bölümlerim bitti çünkü mini fictiondan buna evrildi artık yazıp yazıp atıcam ama okuyan az onlarda yıldıza bile basamıyorlar ayıp ama emek var emek. Smut oluncaya kadar böyle gidecek gibi bir his var artık ama neyse
Şehirde gezdikleri doğal güzelliklerin ardından dönüş yolunda çok ünlü bir kulüp olduğunu gören Felix Jisung'u oraya gitmek için ikna etmişti. Diğerleri zaten akışı bozmazlardı, Minho da Jisung'u takip ederdi. Yani Jisung okeyse herkes okeydi, ki öyle de olmuştu gerçekten Jisung kulüp ortamlarını çok sevmediğini iddia ederdi fakat oraya gitse en çok eğlenen kişi de o olurdu. Felix aile kategorisinden biri olarak bunu yakından bildiği için önce onu halletmişti.
Şimdi hazırlanmak için Felix ve Changbin'in odasındaydılar ve Felic arkadaşına her zaman giyinmek istediği gibi giyineceğini söylemişti. Bu demek oluyordu ki Felix feminen giyinecekti. Changbin ile her zaman böyle giyinmek istediğini ama bir kaç defa Jisung'un destek olmasıyla cesaret edebildiğini konuşmuştu laf arasında. Sonrasında Changbin'in verdiği destek ile sevgilisinin düşünceli ve destekleyici bir insan olduğunu da çok net görmüştü bu sayede Changbin onun yanında istediği kadar rahat ve özgür hissetmesini istediğini başkalarından çekinmemesi hakkında uzun uzun konuşmuş ve omegasını bu konuda özgürleştirmişti.
Calming tesisleri eril kadın alfalar ve feminen erkek omegalarla doluydu yani olduğu yerde yargılanmazdı ama halk, genel olarak ülke toplumu bu konuda baya itici yorumlar yapıyorlardı. Felix'te bu durumdan etkilenmişti o topluma göre 'normal' bir şey yapsa bile dışlanıp ötekileştirilmişti Jisung olmasaydı o döngüden çıkamayacağını da sık sık düşünmüştü Jisung ona öz güven veren bir kardeş gibiydi. Başıma ne gelirse gelsin sonunda Jisung beni korur ve sever diyebilecek kadar güçlü bir bağları vardı. Velhasıl Jisung'un Changbin'e saygı ve güven duymasını sağlayan bir durum olmuştu bu yeni haber. Sevgilisini güçlü ve özgür olması için yanında olacağını belirten bir erkek. "Adam gibi adammış bu Changbin zaten severdim de daha bi içim ısındı" dedi arkadaşının saçlarını okşarken. Felic yatakta oturuyor Jisung onun önünde ayaktayken eğilip yanağına sulu bir öpücük kondurdu "Sana yıllar sonra hak ettiğin gibi bir alfa bahşedildi baksana" dedi. Youngbok içten bir gülümsemeyle Jisung'un elini tuttu ve okşarken konuştu "Benim gördüğüm kadarıyla sana da aynısı oldu Jisung " diyerek Minhoyu kastetti.
"Beni biraz korkutuyor bu" dedi itiraf ederken oda yatağa oturdu. "Neden sen korkmazsın böyle şeylerden" Felix'in söylediğine güldü "O sevmediğim aşık olma ihtimalim olmayan alfalarda geçerli herhalde Felix Minhonun etrafımdayken kendimi kaybediyorum çok atılgan ve utanmaz konuşabiliyorum, sürekli dokunmak istiyorum sürekli sürekli.... Sürekli onunla olmak isityorum ve bu bizim yaşımızdaki insanlara göre çok fazla. Ayrıca bunun bir travmanın iyileşme süreci olduğunu düşün başka omegaların kokusunu aldığında onların kokusunu da beğenirse ben kendimi çok kötü hissedeceğim." Felix arkadaşını anladı sonunda o çoktan Minho'ya aşık olmuştu artık bu duygulardan korkar evreye gelmişti. "Onu daha doğru düzgün tanımıyorum bile ama ne istese yaparım" kafayı yiyecekmiş gibi hissetti Jisung. "Nasıl tanımıyorsun duygu durumunu bile bakarak anlıyorsun Jisung" dedi Felix "Bu gün farklıydınız mesela yüzünde mimik oynamıyordu ama sen onun mutsuz olduğunu anladın" devam etmeden önce gözlerinin içine baktı dikkatle
"İfadelerinden bile tanıyorsun yani ailesini hobilerini bilmemen şu an ona beslediğin duyguları değiştirecek mi ki bu tanıma olayına takıyorsun ?" dediğinde Jisung başını iki yana salladı "Hiç bir şey değişmez onu sevdim bir kere" derin bir nefes aldı bunu sesli olarak ilk söyleyişiydi. "Doktor bize ne diyecek, bu büyülü zaman biz tesise dönünce nasıl bir hal alacak sürekli düşünüyorum. Bana kalsa bu gün evlenirim onunla biliyor musun?" dediğinde Felix şaşırmaktan aşağı düşmüş çenesini itti eliyle. "Evlenecek kadar gözünü kararttıysan evlenirsiniz siz " dedi "Minho etrafında pervane zaten, inanılmaz düşkün sana ne dediysen sessizce yapıyor Jeongin'e feromonları veya antrenmanları konusunda karışmıyor mesela sen söylediğinden beri"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CALMING KING - MİNSUNG
FanficCalming Tesislerinin mükemmel omegası Binbaşı Han Jisung ve yurt dışı tesislerinden memleketine sürülen Yasaklı Lee Minho bir gün karşılaşır. Kurguya bir anda ard arda bölüm attığım için okunması az bölüm sayısına göre bu yüzden okunma sayısına baka...