12.

216 35 32
                                    


RAMAZAN AYINDA OLDUĞUMUZ İÇİN BELİRTİYORUM SMUT GİBİ BİR ŞEY VAR BU BÖLÜMDE. 

Bu arada minsung'da birinci sırada kurgu. KENDİMİ KUTLUYORUM AFERİN BANA LEN


İyi okumalar. 



Girdikleri kulüp oldukça kalabalık ve feromon kokusu bakımından tam bir keşmekeşti. İçki içen türler feromonlarına sahip çıkamıyor etrafta çeşit çeşit kokuların birleşimiyle oluşmuş daha da sarhoş edici bir feromon karmaşası yaratıyordu. Bundan rahatsız olmayan tek kişi Minhoydu. Jisung onu kolaçan ettiğinde gördü ki ortamın kokusundan haberi dahi yoktu ve rahatsız bir ifadesi de yoktu. Jisung dışında başka bir omeganın kokusunu almamak bir sağlık sorunu değil de hediye gibiydi şuan Minho için, araları iyiydi, öpüşmüşlerdi. Omega ışıldayan berrak bir su gibi zarif ve güzel görünüyordu alfanın gözüne. 

Jisungla içip, dans edip eğlenmek istiyordu keza karşısındaki omega da bunları istiyordu. Ayırttıkları locaya içkiler söylendi, aralarında muhabbet etmeye başlamışlardı bile, birbirlerine yanaşıyorlardı sık sık seslerini duyurabilmek için, Jeongin Hyunjinden onun tarafında kalan telefonunu istemek için yaklaştı feromon bezine bu kadar yakın olmak omeganın orayı ısıracak kadar lezzetli bulmasına sebep oluyordu. Ne var ki ne mimiklerinden ne feromonlarından bunları anlayamazlardı şuan. Abisinin verdiği eğitimle feromonunu ve kokusunu saklamakta bir uzmandı zaten narin omega. 

"Hyung telefonumu verir misin?" dedikten sonra uzaklaştı, gözlerine bakan alfanın da onun feromon bezlerine yakınlaştığını fark etmemişti, etkileneceğini varsaymıyordu bile bu yüzden anlamadı sanıp daha da yaklaştı. "Telefonum" diyerek gözlerine baktı ve arkasını işaret etti. Hyunjin başıyla onaylayıp arkada Jisung'un poposunun altına girmesine az kalmış telefonu omegayı rahatsız etmeden alıp Jeongin'e uzattı. Ekranda gördüğü bildirimlerin bu kadar fazla olması merak etmesini sağlasa da bakamazdı yada soramazdı. Merak ettiğiyle kaldı ve sessizce içkileri beklemeye başladı. Minho arada göz ucuyla kardeşini kontrol ediyordu ve açıkçası Jeongin her zamanki gibiydi, Hyunjin'e çokta bakmıyor, özellikle onunla ilgilenmiyordu. 

Telefonuna dalmış kardeşini izlerken 'Belki de gerçekten sarhoşluğun etkisiyle öpmüştür' diye düşündü. İçkiler önlerindeki sehpalara serildiğinde Chan eşi için bir karışım yapmaya başlamıştı yine eşinin sert içkilerden hoşlanmaması onu bu konuda bir uzman yapmıştı. Jisung Minhoya yaslanmış ortamı izliyor içki almak için yeltenmiyordu bile. "Ne içmek istersin?" dedi gövdesini benimsediği alfa zihninden geçenle güldü az daha söyleyeceği şeyi tuttu içinde 'menilerini' diyecek kadar kafayı yememişti henüz. 

Bu gün alfaya bakışı bile farklıydı ki bunu arkadaşı Felix dışında alfası bile fark etmemişti. Durup düşündü kızgınlığına neredeyse bir ay vardı ama bu hisler Jisung'un kızgınlık öncesi hissettiği şeylere benziyordu. Yine de kızgınlığa gireceğini düşünmüyordu, hiç bir zaman düzensiz kızgınlık geçirmemişti ve bu hisleri hoşlandığın birine hissetmek gayet normaldi. Böyle düşündüğü için bu ihtimali kafasından sildi. Aynı şey Minho'ya olsa endişelenirdi onun feromonları yeni yeni koklayabilmesi böyle bir şeye neden olabilirdi ama Jisung sağlıklı bir döngüye sahipti.

Bir alfanın feromonunu ilk defa bu kadar düzenli aldığını unutuyordu herhalde. Minho yanındaki bedenin kokusunun güçlendiğini hissetmişti burnunu boynundaki bezlere yaslayarak fısıldadı "Bu gün daha güçlü kokuyorsun, tutmuyor musun artık? " Jisung ürpererek saçlarını alfanın saçlarına sürttü hislerinin verdiği güçle dürüstçe cevap verdi "Bu gün biraz yükseğim ondan olabilir" dedi ardından alfanın ifadesini görmek için yüzünü ona çevirdi tamamen alfa dediğinden açıkça etkilenmiş bir dalga gibi feromonlarını yaymıştı omeganın gözlerine bakarken "Jisung kokunu durdur, bir alfa bile çekilirse öldürürüm onu" kararmış gözleriyle söylediklerine hafifçe gülümsedi omega hoşuna gitmişti alfanın sahiplenişi tamda ihtiyacı olan şey buydu şuan.  "Durdurmam sen yanımdayken, imkansız" diyerek gözlerini gözlerine sabitleme çalıştı fakat ne yaparsa yapsın parlak dudaklarına kayıyordu omeganın bakışı, dudaklarını yaladı alfanın bakışları kendi dudaklarına düştüğünde dudağını ısırdı kendini tutmak istemiyordu bu yüzden kulağına yaklaştı alfanın "öpmek istiyorum seni" dedi. 

CALMING KING - MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin