2.

289 37 14
                                    

Ben bu bölümü yazmaya başladığımda Minsung aşkım Want So Bad'i çıkarmış bulunuyorlar. Resmen onları anlatıyor ya. Acayip hoşuma gitti. Neyse Minsung real.

-Sarkastik Gülüş : 'Çaktırmadan can acıtarak alay etme eylemi,' (Bunu belirttiğim için linçlenebilirmişim gibi bir his var)



Helikopterden inmelerine az bir zaman kalmıştı, mağaraya oldukça uzak bir alana iniş yapacaklardı, oradan dağa tırmanarak gireceklerdi çünkü helikopterin sesini duymaları biz geliyoruz demekti. Mağaranın bir cephesi şehrin içini tamamen görüyordu, yarımada olduğu için büyük bir şehir değildi. Felix mağaranın bulunduğu dağın en kör noktasını seçmişti bu yüzden. Ormanın içine inip tırmanacaklardı, dağ aşırı dik değildi çünkü şehir zaten deniz seviyesindeydi. Tırmanması zor bir alan olmadığı için şükretti Han operasyon başlamadan fiziksel olarak yorulmak istemiyordu. Helikopterin camından mağaraya gidiş yolu yapıldığını araçla çıkılabildiğini görüyorlardı yani şehrin insanları muhtemelen burada bir mağara olduğunu ve kullanıldığını biliyor diye düşündü Han.

Helikopter ağaçlar dolayısıyla 15 metre kadar yükseklikten daha aşağı inemiyordu, pervanelerinin parçalanması riski oluğu için olabilecek en açık alanda helikopterden sarkıttıkları halat yarımıyla toprağa ulaştılar. Helikopter içindeki çalışanın halatı toplanması ile aracın oradan ayrılması 2 dakika sürmüştü. Hepsi tırmanmaya hazır bir şekilde Felix'e bakıyorlardı haritayı iyice ezberlemiş gidecekleri yolu belirlemişti. Felix bu konuda çok bilgili ve deneyimliydi, yol bulma, alternatif yol ve güzergâh oluşturma, yol keşfetme hepsi vardı onda. Tek problem aslında bu görevin alfalara verilen bir pozisyon olduğuydu. Öncü olarak bir alfa gitmeliydi, tehlikeli bir durumda tehlikeyi sezme yetenekleri omegalardan daha kuvvetli oluyordu. Birde daha çevik oldukları için öncüler alfa olurdu.

Şu an operasyona çıktıkları kişiler birkaç defa Felix ve Han ile çalıştıkları için bunun onlarda geçerli olmadığını biliyorlardı. Felix'in yanına ulaşarak ona eşlik eden Changbin'in ilk amacı onu tehlikeden korumaktı.

İkincisi ise öpüşmelerinden sonra saçma bir şekilde hiç görüşmemiş olmalarıydı. Changbin öpüşmeden önce Felix'e özel bir duygu beslemiyordu. Bir omega olarak çok çekici olduğunu biliyordu, onu güzel de buluyordu ama bu kadardı görevler dışında konuştukları anlar o kadar azdı ki Felix bir gün tesisten gitse Changbin fark etmezdi. İkisi de bir time ait olmadıkları için sürekli farklı kişilerle çalışıyorlardı bunun getirisi çok kişi tanımak ama yüzeysel tanımak oluyordu.

Onu öpüştükleri gün operasyon alanından çıkarttıktan sonra koyduğu odaya geri döndüğünde o kadar tozun içinde bile büyüleyici kokmuştu feromonları, alfalar feromon konusunda dayanıklı olmaları için işkence gibi eğitimlerden geçseler de içgüdüleri asla yok olmuyordu. Jackson gibi bir tepki veririm, onu korkuturum diye donmuş kalmıştı oda girdiğinde. Felix'in çatık kaşlarıyla ona doğru yürüdüğü anıları zihninde kaç defa tekrarlamıştı bilmiyordu, bu kadar çekingen bir omega nasıl aniden çekip öpebilir diye çok sorguladı birçok ihtimal vardı ama hepsi sadece birer ihtimaldi.

İkinci amacı tam olarak bunu öğrenmekti. Felix onu yanında gördüğünde utangaç bir tavırla gülümsedi. Han onları arkadan izlerken gülümsememek için kendini tutması gerekmişti. Aralarında kısa kısa birkaç cümlelik diyaloglar geçiyordu. Felix'in utandığını görebiliyordu. Onları izlemeyi bıraktı, saate baktı. Gece 1:03'ü gösteriyordu. Saat iki gibi mağaraya ulaşmış oluruz diye düşündü.

Düşündüğü gibi de oldu saat 2:05 de mağaranın içine gizlice girebilecekleri bir alan bulmuşlardı. Han biraz gözlem yapmak istese de alfa San tehlike sezmediğini girebileceklerini söylediğinde sıra sıra içeri girmeye başladılar. Öncüler olarak önce Changbin ve Felix girmiş hemen silahlarını doğrultarak olası bir tehlikeye karşı gard almışlardı. Herkes sırayla içeri girdiğinde Ortaya Han'ı alarak ilerlemeye başladırlar. Aralarında en iyi silah kullan Han ve Changbin'di. Changbin öncü olduğu için Han şu anda alfa pozisyonu olan master pozisyonundaydı.

CALMING KING - MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin