Önceki bölümü kontrol edin kesinlikle bildirim bana bile gelmedi tikat edin
İyi okumalar.
Hatırlatmaaaa!!!!
1. seviye - Sakinleştiri feromonlar : Suçlunun tavırları, rehine olup olmaması durumuna göre, kişinin toplu bir saldırı girişimi yapabileceği anlarda, cinnet anlarında buna benzer suçluların aşırı olumsuz duygular hissettiği durumlarda bu feromonlar kullanılır. Kişi sakinleşir alfaların tutuklaması kolaylaştırılır.
2. seviye - Sarhoş edici feremonlar : Suçlu aklı başında davranıyorsa, çok dikkatli ve tetikteyse, zihninin bulanması kimseye zarar vermeyecekse (kendi de dahil) bu feromonlar kullanılır.
3. seviye - Kızgınlık feromonları : Bu seviye feromonu kullanmak için bazı şartlar vardır. İlk olarak görevli omega iki seviye feromonları da kullanmış ve hala bir sonuç elde edilmemişse yada kullanmak için uygun ortam oluşmamışsa üçüncü seviye feromon salgılayabilir. Görevli omega yanında onu kızgınlığa girmiş bir alfadan koruyacak bir ekip arkadaşı yoksa ve kedini koruyamacak bir pozisyondaysa kızgınlık feromonlarını kullanma izni yoktur. Kızgınlık feromonları özel olarak suçluya yönlendirilip suçlunun ani kızgınlığa girerek dikkatinin dağılmasını hedefler, bu durumda suçlu önce saldırgan bir şekilde kokuya çekilecek olsa da on dakika içinde aniden şiddetli bir kızgınlığa girdiği için halsizleşir veya bayılır. Tek kişiye yönlendirilmiş olsa bile olsa feromonların dağılması engellenemez.
.
.
Operasyon bölgesine geldiklerinde Changbin keşifte fark ettiği üç mağarada konaklayabilirler mi diye kontrol ediyordu. Tuttuğu uzun saplı meşaleyi yaktı, mağaranın girişinden içeri doğru uzattı ve yavaşça yere doğru indirdi. Yere indirirken bir anda sönen meşale gösteriyordu ki bu mağarada oksijen yok ve içeride direkt ölürsünüz.
Diğer mağaraya yönlenirken elindeki çakmağı ateşleyip meşaleyi tekrar yaktı. Aynı şeyleri tekrarlarken diğerleri de yanında getirdikleri kolay yemekleri ve konserveleri hazırlıyorlardı. Changbin en son baktığı mağarada kalabileceklerini onaylayıp yanında getirdikleri silah ve çantaları yavaş yavaş taşımaya başladılar. Mağara geniş olmamakla birlikte tespit edilmeme açısından en güvenli olandı. Etrafı ağaçlarla çevrili ve mağara kapısı yabani otlarla neredeyse kapalıydı. Akşam saat altıda operasyon için ilerlemeye başlayacaklardı.
Havada destek amaçlı bir silahlı helikopter, bir insansız hava aracı olacaktı. İnsansız hava aracı kuş bakışı görüntü ile destek olacaktı, gerektiğinde ateş açabilecek bir araç olsa da ölü olmaması için yaylım ateşi yasaktı. Sadece bu şekilde destek alabiliyorlardı. Yemeklerini yedikten sonra Jeongin ve Changbin arazi üstünde çalışmaya devam etti. Felix Changbin'le kaldığı için oldukça yorgundu bu yüzden Jisung ve Felix dinlenmek üzere mağaraya çekildiler. Hyunjin önce mağaraya sonra Changbinlerin yanına gitti. Minho ise mağarada omegaların yanında silahının ayarlarını kontrol ediyordu. Hala gergindi ama bir asker yapılması gerekeni her koşulda yapmak zorundaydı. Bunu kabullenip kendini operasyona odaklamıştı.
Yaklaşık dört saat geçtikten sonra Changbin herkesi yavaş yavaş uyandırdı ve operasyona hazırlandılar. Teçhizatlarını kuşandılar Chan ile irtibatta kalarak operasyona hazır bir şekilde beklemeye başladılar. Zaman yaklaştığında herkes yavaş yavaş ayaklanmıştı. Chan'ın "Başlayalım" emrinden sonra Changbin ve Jeongin öncülüğünde araziye doğru yola çıktılar. aynı zamanda insansız hava aracı yukarıdan destek vermeye başladı. Helikopter sesten dolayı daha uzak bir konumda destek istendiğinde gidecek şekilde konuşlandırıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CALMING KING - MİNSUNG
FanfictionCalming Tesislerinin mükemmel omegası Binbaşı Han Jisung ve yurt dışı tesislerinden memleketine sürülen Yasaklı Lee Minho bir gün karşılaşır. Kurguya bir anda ard arda bölüm attığım için okunması az bölüm sayısına göre bu yüzden okunma sayısına baka...