23. ⚠️

100 20 4
                                    

Jisung loookk bu gömlek bu djjdjd


Jisung loookk bu gömlek bu djjdjd

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






Jisung -




Sırtım balkonun korkuluğuna yaslı Minho boynumla sevişirken yanımızdaki odanın ışının açılışına kaydı gözlerim. Hayretle gülümsemeden edemedim, o ruh hastası kadın sevişeceğimizi bile bile cidden odasına geri dönmüştü. Minho'nun sabırsız elleri gömleğimin altından göğsümü sıkıştırıp okşarken gözlerimi Hebi'nin balkonundan çektim ve alfama odaklandım. Bana verdiği zevk başka şeyler düşünmeme izin vermiyordu zaten. Public Sex'i gerçekten istiyordum, bu yüzden Hebi'nin odasında olması ya da olmaması hiçbir şey değiştirmeyecekti. Bir elimi dengede durabilmek için boynuna sardığımda beline sardığım bacağım sayesinde penisi direkt ıslanmış deliğime konumlamıştı.

Minho gözlerime bakarak pozisyonumuzu ayarladı dudaklarıma açlık çekiyormuş gibi yanaştı ve dağınık bir öpüşme başlattı penisini içime itti aceleyle. Hızlı ve tek seferde girdiği için canım acımıştı ama penisi direkt o en sevdiğim noktaya değdiği için acı inlemem sonlanmadan zevk alamaya başlamıştım bile. "Sevgilimm" bunu nasıl yapıyorsa inlemelerim öyle arzu dolu oluyordu ki beni becermesine bayıldığıma emin olabiliyordu. Dişlerini sıkarak "Çıldırıcam senin yüzünden" dedi hırslı sesi yüzünden hevesle gülümsedim hırslı ve saldırgan hali beni çok fazla azdırıyordu zaten her dokunuşundan etkileniyordum. Biraz içimde bekleyip ben sakinleştikten sonra normal bir tempoda giriş çıkışlarına başladı. Gerçekten hayatımda yaşadığım hiçbir seks onunla olduğu gibi olmamıştı. Hiç kimseye açlık çekmemiş kimseye böyle muhtaç hissetmemiştim. Hiç kimse her girişinde daha da derine gitmesini istemem sebep olmamıştı, bacaklarımı sonuna kadar açıp beni becermesi için yalvarmam gerekirse yalvarırdım onu o kadar çok istiyordum ki her defasında delirdiğimi hissediyordum. O benim utanmaz yanımı gerçekten de hiç utanmadan gösterebildiğim ilk kişiydi ve son olacaktı, onun için yalvarırken, inlerken, beni sertçe becerdiğinde, tuhaf pozisyonlarda herhangi bir durumda utanmıyordum zaten her şeyi biliyor gibi hissediyordum. Bir cam kadar şeffaftı hislerim.

Hızlanmaya başlayan gelgitleri ile orgazma yakın olduğunun sinyallerini verdi. Zaten hemen "Bu kısa sürecek" dedi nefes nefese, sabahtan beri beklediği için bunun kısa süreceğini zaten tahmin etmiştim. Nefesleri ve hareketleri zevk içinde olduğunu gösterirken "İçimi doldur" dedim buna bayıldığını biliyordum. Sesimi tutamayacak kadar hızlı ve derin olan vuruşları yüzünden inlemem yankılanıyordu balkonda. Kimin duyabileceği umurumda olmadığından kendimi de tutmuyordum. Boğazından gelen derin bir inlemeyle içimi doldurmaya başladığında sıcaklığıyla bende gelmeye başladım. Penisi çok hassas olmalı ki boşaldıktan sonra kasılmam canını yaktığı için hızla çıktı. Dişleri arasından nefesler alarak sakinleşmeyi bekledi. Kasılmam ile deliğimden akan menilerine attım parmaklarımı akanları deliğime geri yolluyordum çünkü hepsi benimdi. Benim alfamdan, benim için akmıştı.

CALMING KING - MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin