9.

205 43 7
                                    

İyi okumalar

Akşam alfaların acıkması üzerine, bulundukları ilçenin meşhur yemeklerinden söylemişler ve iştahlı alfalarla bolca temek yemişlerdi. Yemek yedikten sonra masayı toplayanlar bahçeye kurulmuş muhabbet ediyor arada amiri izliyorlardı, Chris içki içmek konusunda ne kadar ciddi olduğunu şimdi gösteriyordu yemek masasının yanına küçük bir masa çekmiş oraya resmen bar kurmuştu resmen. İçki içmeyi kendisi de eşi de severdi, ayrıca asli görevi olarak kabul ettiği amaç bu adaları içirip yakınlaştırmaktı. Kore de içki içmek yakınlığı arttıracak bir unsur gibi görülüyordu ve Chan buna yüzde yüz katılıyordu işte bu yüzden bu gün herkesin sarhoş olması konusunda ciddiydi ve bunun için sıkı çalışıyordu. Büyük kristal önünde süslü çeşmesi bulunan cam bir fanusa çeşitli içkiler, meyve suları ve gazoz çeşitleri ekliyor hem tatlı, içimi kolay hem de sarhoş edeceği kesin bir kokteyl yapıyordu. Eşi onun her işi azimle ve tüm kalbiyle yapmasından aşırı etkilendiği için hülyalı ve aşık bir ifadeyle Chan'ı izliyordu. Seungmin'in tipi çalışkan ve azimli ve güvenilir insanlardı, fiziksel olarak hiç kriteri olmamıştı bu zamana kadar, alfasının bu kadar güzel bir vücuda sahip olması güzel gözleri sanki hepsi Seugmin'in istedikleri yanında hediye verilmiş gibiydi beta için.

Amir izlenmenin beynine gönderdiği mesajla tam olarak onu izleyen kişiye döndü. Zarif eşinin etkilenmiş bakışlarına imalı bir bakışla karşılık verdi, beta içinde tuttuğu isteği daha fazla  bastırmadı ve ona doğru adımlamaya başladı. Sevgi ve arzu dolu bir öpücük için kollarını alfanın omuzlarından sarkıttı ve dudaklarını bastırdı alfasının dudaklarına, gözlerini huzurla kapattığı için onlara ilgiyle bakan askerlerini göremiyordu umursamıyordu da. Tahmin edilenin aksine amir Chan da umursamıyordu, o yöneticiyken farklı aşıkken farklıydı. Güçlü elleri eşinin belini sarıp kendine çekti, sevgiyle sıkıca sardı belini, kendini tutmasa içindeki sevgiyle ince belini kırardı belki de. Beta kıkırdayarak yanağına tekrar öpücük kondurdu. Boynuna eğilip derince kokladı alfayı, şimdi hücreleri bile gevşemişti sanki. 

Eşinin işine devam etmesi için kollarından ayrıldı, bir süredir görmediği Jisung ve Minho'yu merak ettiğinden Minho'yu kontrol etmeye eve girdi. İkilinin kokusunu tek odadan duymaya başladığında gözlerini devirdi sırıtarak, aralarında olanları güzel buluyordu aşk hakkında çoğu şeyi severdi ama onlar normal askerlerden değildi biraz ürkütüyordu betayı bu ikilinin çift olması. Minho'yu yakından tanıdığından gerçekten iç güdüleriyle hareket ettiğinde kendini kaybettiğini, bu zaman kadar gördüğü alfalar içinden onun eskiden anlatılan "kurt adam" tarifine en yakın alfa olduğunu düşünüyordu. Minho'ya dikkatli baktığında ilkel olarak anlatılan alfa türlerine benzediğini herkes görebilirdi. Eskiden aynı timde olduklarından bunu o zamanlarda fark etmişti zaten, o zaman bu kadar tehlikeli hissettirmemişti. İlkel kurt adamların eşleri konusunda çok fazla kıskanç ve bağlı olduklarıyla ilgili bilgiler vardı. Evet Minho ilkel bir kurt adam değildi ama gerçekten iç güdüleri çok güçlü bir alfaydı. Yasaklanmasının en büyük sebebi de buydu zaten. Jisung'a şimdiden üzülüyordu Seungmin seçtiği alfa fazla baskın ve hırçındı.

Kapıyı tıkladığında Minho'nun sessizce "gel" dediğini işitti. Kapıyı açtığında önce işaretlenmiş kokuları yüzüne çarptı sonra omeganın Minho'ya sıkıca sarılmış olduğunu gördü. Kollarını beline dolamış, yüzünü göğsüne yaslamıştı  "Uyuyor mu?" dedi sessizce, alfanın bakışları kollarındaki omegaya döndü şefkatli bakışlarını saklayamamıştı, onu dikkatle izleyen arkadaşına döndü tekrar. "Evet" dediğinde Seungmin "Uyandırmalısın herkes içmeye hazırlanıyor Felix sarhoş oldu bile" dedi gülümseyerek. "ama daha yeni uyudu" diyerek uyandırmak istemediğini belirten arkadaşına içten içe gülüyordu beta "Tamam o uyusun sen gel " dedi. Alfanın bunu istemediği bakışlarından belliydi. "Uyanırsa onunla gelirim" diye diretti alfa "Hep yapışacak mısın Jisung'a böyle?" diye çıkıştığında Minho gözlerini devirdi. "Bırakmayacağım işte git" dedi sinirle. Seungmin daha çok uğraşırdı ama Jisung uyanır diye vazgeçip söylenerek odadan çıktı. Kapıyı elinden kaçırmasıyla biraz sesli bir şekilde kapanmıştı kapı. Minho'nun arkasından sövdüğünü bile bile hızla uzaklaştı odadan.

CALMING KING - MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin