5.

214 38 4
                                    


Güzelce okuyun evladım.




Jisung binada bulunan rütbeliler katına ulaşmak için asansörü tuşladı. Minho gerçekten zorlanıyordu, şu an onunla dar bir kabinde kalıp iyice yakın olması da işini hiç kolaylaştırmıyordu. İç güdülerini durdurmaya çalışmaktan yorulmuştu. Bu iç güdü omegayı mühürlemek, ya da onunla yatmak için değildi. Alfa onu kolları arasına alıp saatlerce koklamak istiyordu, burnu artık koku alamayacak kadar yorulana kadar koklamak istiyordu. Bunu omegadan isteyebilmeyi o kadar çok isterdi ki.

Saçma ve yersiz olacağını ve omeganın bunu asla kabul etmeyeceğini düşündüğü için ikinci defa düşünmedi bile ama çok isterdi. Kokusuna doğru yaklaşan başını fark edip toparlayarak geri çekildi. Jisung bu durumu fark etmiş ve şirince gülümsemişti. Alfa Jisung'a tatlı gelmişti, iradeli davrandığını gözleriyle görebiliyordu alfanın. Onu koklamak için vücudunun kendi kendine hareket ettiğini fark edebiliyordu. Bir an ona kıyamayıp koklaması için yaklaşmayı düşündü. Bu düşünceyi durduran şey asansörün rütbeliler katına ulaşmasıydı.

Ne düşündüğünü fark ettiğinde gözleri büyüdü şokla. Alfaya fark ettirmeden sakin ifadesine geri döndü, hızla polikliniğe adımladılar. Doktor sekreteri ile yaptıkları kısa görüşmeden sonra iki dakika içinde odaya çağırıldıklarında doktor onlara ilgiyle bakıyordu. Doktor Binbaşı Beta Wooyung oturmalarını işaret etti. "Rahatsızlığınız nedir ve hanginiz rahatsızsınız?" doktor hallerinden Minho'nun daha kızarmış ve terli olması dışında çokta bir şey anlaşılmadığı için sormuştu. Antrenmandan geldikleri belliydi. Minho "Ben öğrenciyken Feromon direnci derslerinde travmatize olarak omega feromonlarından etkilenmemeye başlamıştım ve omegaların kokusunu nerdeyse almazdım çok fazla salgılanmadığı sürece almam ve etkilenmem yani" söyledikleriyle tek kaşı kalkan doktor ilgiyle devam etmesini bekledi. "Travmamdan sonra kokusunu net olarak alıp vücudumun tepki verdiği tek omega Jisung, şu an onun dışında kimsenin kokusunu almıyorum ve kokusu gözlerimin değişmesine sebep oluyor" dedi. "İlk karşılaşmamız bir operasyondu ve o üçüncü seviye feromonlarını kullandı" Jisung'un yanında olmasından dolayı açık konuşamasa da doktor demek istediğini anlamıştı.

"Bedenim omegalara tepki vermezdi kızgınlık dışında aklıma omega da gelmezdi." Dediğinde Jisung devam etti. "Ama asıl problem bu değil, Minho benim kokumu alabiliyor ben kokumu gizlediğim halde alıyor" dediğine doktor ayağa kalktı. "Omega şu anda koku yaymıyor ve sen kokusunu alıyorsun" duyduklarını tekrarladı kendi kendine. "Bunun ilk anlamı travmanın iyileşme sürecine girdiği, travmanı tetiklemiş bir şey olmuş ve bu sefer süreç tersine işliyor bu olabilecek bir durum ama o salgılamazken kokusunu alman çok nadir bir durum"

Minho anlayışla başını salladı. Yıllar önceki dersi hatırladı ve ilk kokuyu aldığı anı "Jisung'un kokusunu aldığım sahne ve duygu durumum travmatize olduğum eğitimle çok benziyor." Dedi. Doktor işte bu der gibi eliyle işaret etti Minho'yu "Evet bu açık travman tetiklenerek iyileşecek fakat Jisung koku yaymıyor ama sen kokusunu alıyorsun bu durumlar eşler arasında olabilecek şeylerdir genelde bir ilişkiniz var mı?" doktoru dikkatle dinleyen Jisung "Hayır yok, hatta bu birbirimizle en yakın olduğumuz gün olabilir" dediğinde doktor onları endişelendirmemek için sakince isteklerini sıraladı.

Sizden kan örneği ve feromon bezlerinizden sıvı örneği alacağım, aranızda çok nadir oluşan bir uyum olma ihtimali var. Bunun için meslektaşlarıma da danışacağım" dediğinde Minho bu konuda gergin olduğu, onun için yeni şeyler olduğu ifadesi ve tedirginliğinden anlaşılıyordu. Zihnini rahatsız eden soruyu sordu Minho "Jisung'un kokusunu almaya devam edersem kızgınlığa erken girer miyim? " doktor endişesini görüp bu konuda içini rahatlatmak adına. "Açıkcası bu konu muamma ama bence bedenin feromon kokusuna olabildiğince hızlı alışmalı, gözlerin değişmesi kızgınlığını tetikleyebileceği anlamını taşımaz, gözlerinin değişme sebebinin uzun zamandır feromon duymadığın için olduğunu düşünüyorum." dediğinde Minho biraz rahatlamıştı.

CALMING KING - MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin