10.

206 39 6
                                    

WATERMELON SUGAR Hİİİİİ

Gecenin ilerleyen saatlerinde oyunlar daha da cıvıklaşmış, herkes birbirinden çekinmeyi bırakmış kahkahalar eşliğinde oyundan oyuna geçiyorlardı. Görünüşe göre bu grup çoğu oyunda başarısız oluyordu, Jeongin sarhoş olduğundan mantık gerektiren her oyunda onda takılıyor ve tekrar başlıyorlardı. Chan Doğruluk - Cesaret oynamak istese de askerleri reddediyorlardı. Seungmin en az sarhoş olan Jisung'a baktı dikkatle. Son bir  umutla tekrar sordu çünkü buradakilere sormak istediği çok şey vardı hemde neredeyse tüm topluca oynanacak oyunları oynamışlardı. "Bu oyunda bittiğine göre Doğruluk - Cesaret oynayıp geceyi bitirelim" Hyunjin "Yine tutturdu" diyerek söylendi betaya. Minho bu bahisten sıkıldığı için "Oynayalım hadi" dedi. Bu ergen oyununa böyle bir istek duymasının altında bir şeyler olduğuna anlıyordu ki zaten içkinin etkisiyle bu daha çok belli oluyordu. 

Jisung sessizce dinledikten sonra "Madem oynayacağız kural koyalım, başka birini etkileyecek cesaretler rıza varsa yerine getirilmeli. Mesela bana 'Minho'yu havuza at' derseniz Minho tamam derse yapabilirim istemiyorsa başka bir istek söylemeliyiz. " Oturanlardan onaylayan sesler çıktığında "3 defa artarda doğruluk seçebiliriz ve cevaplamak istemediğimiz bir soru için cesaret seçmiş kabul edileceğiz. Verilen görevleri yerine getirmeyenlere çok sağlam bir ceza da düşünelim" Söylediklerinden sonra herkes sessizce verilebilecek cezaları düşündü. Bir çok cezayı sıraladıklarından sonra Hyunjin sinsi bir gülüşle "Ceza şu olsun bizim seçtiğimiz insanın yanağını öpecek ve peltek peltek 'seni seviyorum' diyecek, düşünsene Minho Chan'ı yanağından öpüyor eeivv" birkaç kıkırtıdan sonra bunun en eğlenceli ceza olduğuna karar verdiler.

Minho  bir alfayı hele birde arkadaşı olan bir alfayı öpme düşüncesiyle kusmuş gibi yaparken Seungmin alfasına kurban olmaları gerektiğini söyleyip elindeki tabu oyunun pelüşünü Minho'ya fırlattı. Gövdesine yaslanmış Jisung'a doğru gelen pelüşü görüp refleksle sıyrılarak Minho'nun içkiden kızarmış suratına çarpmasına sebep oldu. Bahçeden sürekli kıkırtılar yükselirken, Chan boşalttığı içki şişelerinden birini alıp ortalarındaki sehpaya koydu. "Tabanı cevaplar, başlıyorum" deyip oturmadan çevirdi şişeyi. Bir müddet dönen şişe Seungmin ve Hyunjin arasında durduğunda sormadan cevabını söyledi Alfa "Doğruluk" Seungmin çok düşünmeden sordu "Bu güne kadar kaç ciddi ilişkin oldu, ciddi derken bununla evlenebilirim dediğin birileri" dediğinde Jeongin kayık gözlerini Hyunjin de sabitlemeye çalışıyordu. Gerçekten de yarı görüyor yarı görmüyordu gözleri. "Bir kız vardı lisede hiç çıkmadık ama ben onu baya seviyordum olsaydık o yaşta bile evlenebilirdim onunla" Felix "Yuh o yaşta " dediğinde Hyunjin kahkaha atarak "Gözüm kararıyor aşık olunca her şeyi yapabilirim" dedi. 

"Vay Be" dedi Jisung hayretle lisede tek derdi zorbaları ile uğraşırken başarılı olabilmekti bu konuda gözü kara ve tutkulu olması etkilemişti omegayı o hala Hyunjin'e bakarken Jeongin kalkıp çevirdi şişeyi kendini tekrar kalktığı yere attığında çevirdiği şişenin masadan düşmesiyle "Bir daha kalkarsam kusarım" dedi Hyunjin kusmuk görmek istemediği için hemen kalkmış tekrar çevirmişti. Felix ile Minho arasında durduğunda Minho bir süre Jisung'a geldiğini iddia etse de kabul etmemişlerdi. "Doğruluk" dedi kabullendikten sonra. Felix kafası yerinde olsa bu soru şansını verimli kullanıp Jisung ile alakalı bir şey sorabilirdi. 

Jisung'da ilgiyle izledi Felix'i ne soracağını merak ediyordu. Kıpkırmızı olmuş yüzüyle savsak savsak konuşarak. "Kime aşık oldun?" dedi. İlk oyunlarından aklında kalan şey buydu kendisi Changbin'e aşık olduğu için onunda kime aşık olduğunu bilmek istiyordu. Bu soruyu sorma sebebi gerçekten Jisung değildi. Minho bundan rahatsızdı sırtını hissettiği omeganın önünde böyle şeyler konuşmak istemiyordu.  Minho "Adı Victoria " dediğinde Jisung içinde kavrulmaya başlayan bir ateş hissetmişti. 

CALMING KING - MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin