Merhabağ
İyi okumalar.
Hatırlatma!!!!!!!!!!
Alfa pozisyonları :
1- Öncü (Vanguard) : Öncüler sezileri kuvvetli alfalardan seçilirler, operasyon alanına önden girerek tehlikeleri time bildirmek, ani saldırıları karşılamak üzere eğitilirler.
2. Usta (Master) : Calming tesislerinde eğitimi verilen tüm silahları kullanabilen uzak dövüşe yatkın alfalar içindir. Silahlar ve tuzaklar konusunda ilerlemiş alfaların pozisyonudur.
3.Yakalayıcı (Catcher) : Tutuklamak, rehineyi kurtarmak, omegaları korumak açısından üstünde en çok sorumluluk olan pozisyondur. Birinci ve ikinci pozisyonlar savaş odaklı olduğu için koruma işinin çoğu Catcher'a düşer. (en dikkat isteyen görev)
.
.
Minho hala Jisung'la konuşmak için bir fırsat bulamamıştı. Çünkü ofise girerken hakkında konuşulan arazide bir operasyon olacağını ve ilk görev yerlerinin belirlenmiş olduğunu öğrenmişlerdi. Chan Mareşal Min Yoongi'yi karşılamış Calming Tesislerinde dinlenmesi için güzel bir oda tahsis etmişti. Mareşal'ı bıraktığı gibi timine gitmiş ve operasyon hakkında toplantı yapmışlardı. Jisung kafasının dağılması açısından çok iyi olacağını düşünürken Minho'nun içinde bir sıkıntı vardı.
Bunun sebebi operasyon değildi, Jisung ile böylelerken rahat hissetmeyecekti. Gözlerini herkesi korumak amacıyla kullanması gerekiyor olsa da içten içe biliyordu ki Jisung iyi olursa Minho iyi bir performans verebilirdi. Hyunjin söz alarak "Ben Minho ve Jisung'un katılmamasını öneriyorum. Bence gidişatı görerek görevlere çıkmalılar nasıl tepkiler vereceklerini onlar da bilmiyordur." dediğinde ortam anında buz kesmişti. Bu görev çok hassastı Kuzey Kore ile bağlantılı bir suç örgütünün silah kaçakçılığı yaptığı tespit edilmişti. Asıl sorun ise Kuzey Kore hükümetinin desteği ile Güney Kore'de bir mafya yapılandırması oluşturmak istenilmesiydi. kimsenin ölmemesi gerekiyordu çünkü Kuzey Kore tüm suçu Güney'e yıkıp, ülkeler arası bir kriz bile yaratabilirdi. Biraz da bunu önlemek için resmi Kore ordusu değil Calming Tesisleri gidiyordu bu göreve.
Minho ses çıkarmadı çünkü gerçekten belirsizdi onun açısından ama Jisung duyduğu cümleyle kalbinin sinirle kabarmasını engelleyemedi. "Kesinlikle katılmıyorum, gayet iyiyiz operasyona katılmazsak dört kişi mi gideceksiniz ? Başkalarını mı alacaksınız time?" Chan derin bir nefes aldı insanlar tam birbirine adapte olacakken bir bokluk çıkmasa olmuyordu zaten. "Tüm takım katılacak, bunu erteleyerek bir yere varamayız" dediğinde Jisung başıyla onayladı. Chan ve Jisung hariç herkes biraz Hyunjin'in düşündüğü gibi düşünüyordu ama takımın bütünlüğünü bozmak istemediler.
"Bu konu kapandıysa önemli ayrıntıları konuşalım." dedi Jisung. Minho ise durumu kabullenip söze girdi. İşaret parmağıyla ilk sorunu işaret ederek açıkladı "Bir açık alanda olacağımız için feromonlarımız yetersiz olabilir, iki nerede olduğunu bilmediğimiz yer altı depoları var ve içi mühimmat dolu, üç kimseyi öldürmememiz lazım" dediğinde Jisung güldü. "Her zaman absürt derecede zor olmak zorunda mı?" dedi sessizce. "Evet tam olarak dediğin gibi ama Changbin öncülük ederse eminim depoları kısa sürede bulursunuz" dedi. Onun öncülüğüne buradaki herkes gerçekten güveniyordu, Minho onu askeri açıdan analiz etmiş olumlu notu vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CALMING KING - MİNSUNG
FanfictionCalming Tesislerinin mükemmel omegası Binbaşı Han Jisung ve yurt dışı tesislerinden memleketine sürülen Yasaklı Lee Minho bir gün karşılaşır. Kurguya bir anda ard arda bölüm attığım için okunması az bölüm sayısına göre bu yüzden okunma sayısına baka...