Wszystko wymknęło się spod kontroli.
Zaczęło się od tego, że następnego dnia Louis musiał wyjechać do Londynu zaledwie dziesięć minut przed dziesiątą, na którą umówili się poprzedniej nocy. Harry rozumiał, że piosenkarz miał bardzo napięty grafik, jednak było mu przykro — szatyn się z nim nawet nie zdążył pożegnać. Ale oczywiście jak to on, zaakceptował to. Nie chciał pokazywać Louisowi, że zaczęło mu zależeć, że miał szczerą nadzieję na coś więcej i przede wszystkim nie chciał go ograniczać. Ich życia były zupełnie inne, więc jeśli pragnął być w bliższej relacji z piosenkarzem, musiał to zaakceptować.
Następnie jego mały świat powoli zaczął się rozpadać, gdyż zdecydował się spojrzeć na social media. Ilość hejtu jaką dostawał, wciąż była bardzo przytłaczająca. Fani wyśmiewali to, że nagle skończył mu się kontent z Louisem w głównej roli i nie oszczędzali go, pisząc komentarze, że wszystko sobie wymyślił. Dziewczyna, która nadepnęła mu na palce, zdecydowała się podzielić z całym fandomem udawanymi wiadomościami Harry'ego z udawanym kontem Louisa na Twitterze.
A później pojawił się artykuł.
Louis Tomlinson obala plotki na temat relacji z fanem
Wygląda na to, że serce Louisa Tomlinsona jest zajęte przez gorącą modelkę Victorii Secret!
Były członek The Rogue został złapany na gorącym uczynku z Eleanor Calder — światowej sławy modelką i twarzą luksusowej marki Victoria's Secret. Zaledwie kilka dni po rozpowszechnieniu się plotki na temat związku piosenkarza ze swoim fanem (cztery lata młodszym kelnerem), Louis Tomlinson i Eleanor widziani byli w centrum Londynu, trzymając się za ręce i całując się w trakcie oczekiwania na kawę.
'Eleanor przyznaje, że plotki o rzekomej relacji Tomlinsona z fanem źle oddziałują na ich związek' mówi przyjaciółka modelki, Brynn. Według naszego źródła, para zaczęła się spotykać w grudniu zeszłego roku, gdy Calder wzięła udział w imprezie niespodziance zorganizowanej przez jej przyjaciela i byłego członka zespołu The Rogue, Zayna Malika.
Tomlinson pozostaje jednak cichy w związku z relacją z cztery lata młodszym fanem, który na Twitterze poinformował swoich odbiorców o tym, że wykupił bilety na każdy koncert europejskiej części trasy. Harry Styles również nie odpowiada na plotki — nie skomentował tajemniczego wejścia do tour busa przed koncertem w Berlinie i nie reaguje na ostrą krytykę w komentarzach pod swoimi tweetami.
Dwa lata temu Scott McDonald, były przyjaciel Louisa i członek zespołu, na Twitterze poinformował fanów o orientacji seksualnej Tomlinsona. Nasze źródło jednak podaje, że tweet został napisany po to, aby upokorzyć gwiazdę.
'Louis jest zdecydowanie hetero. Wszystkie zdjęcia i filmy, w których całuje się z mężczyznami, zostały stworzone pod publikę. Jak wszystkim wiadomo, fani uwielbiają spekulować na temat relacji Tomlinsona z Zaynem Malikiem, na co oni zdecydowali się podsycić atmosferę i dać fanom więcej powodów do zastanowienia się, czy wszystkie plotki na temat ich relacji były prawdziwe.'
Harry westchnął cicho i wyszedł z artykułu, nie mogąc już dłużej czytać tych wszystkich kłamstw. Nie spodziewał się, że stanie się to tak szybko — myślał, że będzie miał więcej czasu na to, by przyzwyczaić się do szarej rzeczywistości znajomości ze światowej sławy gwiazdą. I było mu przykro, że Louis o niczym mu nie wspomniał, a szczególnie o tym, że jego udawany związek z Eleanor rozpocznie się zaledwie dzień od ich ostatniego spotkania.