פרק 3 נשף החליבה

48 9 5
                                    

מוקדם יותר, אמיל וארמונד עזרו לרוז לסחוב עשרות אריזות מאפים לבית משפחת ארווט. למרות שהכל כבר היה מאורגן במקומו, עיניה של רוז סקרו את שולחן האוכל הארוך שניצב במרכז חדר המסיבות בבית העצום של קייל.

"את יכולה להירגע כבר?" שאל קייל בשעשוע. "המאפים שאת וג'וזט הכנתן יצאו מעולים. הנה, תראי!" הוא סובב אותה לעבר שתי נערות שטעמו מעוגיות התמרים המפורסמות של ג'וזט ומלחם זיתים שרוז הכינה ממש לפני שסגרו היום את המאפייה. הנערות העלו חיוכים שבעי רצון ואספו בידן מאפים נוספים.

רוז נאנחה בהקלה. "אתה צודק, אני באמת צריכה להירגע וליהנות. אני יודעת שכבר הייתי בנשף הזה פעמים רבות בעבר, אבל עכשיו לחיות את זה מחדש זה די מלחיץ כשאחריות המאפים מוטלת עליי ועל ג'ו בלבד".

התאונה של רוז קרתה לפני נשף החליבה של השנה שעברה, אבל בזמן הזה היא העדיפה לא להראות את פניה במקומות הומי אדם. היה לזה קשר להזיות שחוותה לעיתים תכופות מאז התאונה. היא לא רצתה להימצא בחברת אנשים רבים כשהיא חווה את אחד מההתקפים האלו. גם ככה אנשי העיירה התבוננו בה בצורה מוזרה בתקופה שלאחר התאונה.

"ולמרות זאת, הצלחתן להכין מאפים בכמות שמספיקה לכל העיירה." הוא חייך אליה בעידוד אבל החיוך לא הגיע לעיניו.

"גם אתה נראה מוטרד." ציינה רוז בהרמת גבה.

קייל חשק את שיניו. "כן, זה... פשוט יום השנה להיעלמותה של ג'ני מתקרב. אני לא מאמין שכבר עברה שנה מאז שהיא איננה".

יותר נכון עברה שנה מאז שמשפחתה הניחה סוף סוף שהיא מתה ולא רק נעלמה.

"וואו, אני מצטערת." רוז הניחה את ידה על פיה. "הייתי צריכה לדעת, אני מצטערת".

"זה בסדר, אף אחד לא ציפה ממך לזכור. הרבה דברים קרו לך באותה תקופה".

רוז נענעה את ראשה בחוזקה. "לא, היא הייתה גם חברה שלי. אני לא מאמינה שכבר עברה שנה".

"שנה מאז מה?" קמיל אנורה צצה מאחורי קייל כשלצידה עמד אמיל בבגדיו שהיו פשוטים מדי לאירוע הזה, אך לא נראה שזה הפריע לקמיל שלבשה שמלה תכולה יפיפייה שהלמה אותה והתאימה בדיוק לעיניה הירוקות.

רוז וקייל סכרו את פיהם. הם לא רצו להעכיר את האווירה בערב כזה ולהזכיר לקמיל שיום השנה למותה של אחותה קרב ובא.

רוז פגשה בעיניו של אמיל והתחננה אליו שיעביר נושא. אחיה הנהן בהבנה והניח את זרועו סביב כתפה של קמיל. "שנה מאז יום החליבה הקודם, כמובן." הוא חייך וקרץ לרוז שנאנחה בהקלה.

קמיל סידרה את שערה הזהוב מאחורי אוזניה והעבירה את עיניה החושדות בין חבריה.

אמו של קייל הייתה זו שלבסוף העבירה את המבוכה כשהצטרפה אל המעגל הקטן שלהם. קייל מיהר ליישר את חליפתו ולהזדקף כשאמו התייצבה לידו. חליפתו הייתה מהודרת ורוז התפלאה כשהבינה שמעולם לא ראתה אותו לבוש ברשמיות כזו. אליסה, אחותו של קייל, נעמדה לצדה ושלחה מבט מזלזל לעבר רוז ואחיה. גם היא כמו אמה לא הייתה מרוצה מכך שהוזמנו אל הנשף.

המסדרWhere stories live. Discover now