"תזכיר לי שוב למה אנחנו פה?" שאלה קיארה את קייל בזמן שצעדו בחלקו של היער שבקצה העיירה.
"זה המקום האחרון בו ראיתי את ג'ני." הוא ענה ואז תיקן, "או לפחות אני חושב שזו הייתה היא".
צעדיו היו מתוחים ועורו נוקשה כשפסע לצידה בחוסר סבלנות. הוא התרגש ופחד בו זמנית, עיניו לא משות אף לא לרגע מהצעיף של ג'ני. האריג העדין נח בידיו והעלה בקיארה זיכרונות ישנים. היא זו שתפרה עבור חברתה את הצעיף הזה וג'ני נהגה ללבוש אותו כל הזמן. על אף שעברה יותר משנה, הריח שלה עדיין היה ספוג בו.
עברו שבועיים מאז שקאי עזב את ביתן של התאומות הקס, והמצב בינה לבין רוקסן היה מתוח. קיארה המעיטה את הדיבורים עם אחותה ועוד כעסה על שהרחיקה את קאי.
קייל סיפר לה שתכנן ללמוד מקאי את טכניקת העברת האנרגיה שיישם עליה בעבר, אבל עקבותיו של קאי נעלמו מאז תחרות הפאי. למזלם, בספר של ג'ני תואר התהליך המדובר ושניהם בילו את השבועיים האחרונים בניסיון לבצע את זה כמו שצריך.
קאי אמר שהוא פשוט ידע כיצד להפעיל את ההעברה כאילו עשה זאת בעבר, אבל אצל קייל זה היה שונה. הוא די התקשה בתהליך ולקח לו זמן רב עד שהצליח לחוש באנרגיה של קיארה.
קיארה הגניבה לעבר קייל מבטים מדי פעם. היא אהבה את הנער הזה מחצית מחייה ומעולם לא העזה לומר על כך דבר, במיוחד כשידעה שהוא אוהב את חברתה. מילותיה של רוקסן מהמריבה שלהן הפריעו לה והיא תהתה אם הייתה בהן מן האמת. כלומר, היא באמת רצתה לעשות את המשימה הזו כדי שימצאו סוף סוף את ג'ני, אבל חלק קטן בה גם קיווה שקייל יעריך אותה יותר בעקבות עזרתה. היא לא תכננה לגנוב אותו לעצמה או משהו כזה, אבל האם זה באמת דבר נורא כל כך לבקש שמי שהיא אוהבת ירגיש אליה משהו חזרה?.
הם נעצרו לבסוף בקרחת יער שוממת. העצים התנופפו ברוח וצמרותיהם חשפו את אור הירח. קיארה נשאה את עיניה אל הלבנה בהתרגשות וחצי הסהר כמו התגרה בה. זאת תהיה הפעם הראשונה בחייה שהיא תשתנה לזאבה שלא בזמן ירח מלא.
קייל נעמד מולה, עיניו החומות קורנות בהתרגשות. "את מוכנה?".
קיארה הנהנה והושיטה אליו את ידיה. הוא שילב את זרועותיו בשלה ועצם את עיניו. מצחו התכווץ בריכוז והיא התנשמה באיטיות, מצפה לבאות. גם עיניה נעצמו והיא חיפשה בעיני רוחה את התחושה המוכרת. אצבעותיה נעו על עורו וזרם חשמלי עבר ביניהם. צמרמורת חלפה בה וכל גופה עקצץ כשתפסה אחיזה דמיונית באנרגיית היסוד של קייל.
היכולת שלה התגברה בהדרגה וכל חושיה התעצמו. שמיעתה התחדדה והיא יכלה לשמוע את ההמולה העולה מהפונדק שנמצא קילומטרים מהם.
"וואו." היא התפעלה. אפילו בזמן ירח מלא היא לא הרגישה ככה. היא התכנסה בתוך עצמה ובן רגע תליון הזאב שלה בצבץ על חולצתה. "תסתובב".
YOU ARE READING
המסדר
Fantasyאמרה הלבנה לפני הבורא: "אפשר לשני מלכים שישתמשו בכתר אחד?" אמר לה: "לכי ומעטי את עצמך!" שתיים יצאו למסע, רק אחת חזרה. עברה שנה מאז תאונתה של רוז, תאונה אשר הותירה אותה ללא זכרונות ועם עוף חול עשוי אש המלווה אותה לכל מקום. היא תולה את כל תקוותיה בארמ...