"כולם יודעים מה הם צריכים לעשות?" ג'ני העבירה את עיניה על כל החבורה. חמישה אנשים - ג'ני עצמה, קייל, קאי, רוקסן ורוז שעיניה עוד היו אדומות ונפוחות מבכי. הם היו הנותרים מהמסדר, מוכנים למלא משימה אחת אחרונה שתבטל את האחריות העצומה שהוטלה עליהם לפני מאות שנים.
הם עמדו בשורה מול נהר לארסה, מאחוריהם אמיל וקמיל התבוננו בהם במתח. הירח עוד נפרש מעליהם באור אדום שהתעמעם עוד יותר וסימל שהליקוי יגיע לסיומו בקרוב. לא היה להם עוד הרבה זמן, לכן כולם הנהנו לאישור.
רוז הוציאה מכיסה את הבקבוקון שלה והמתינה לסימן מראש המסדר. ג'ני הייתה מתוחה לא פחות מהאחרים, כל חייה היא חיכתה לרגע הזה.
"ברגע שנשלים את מה שרצינו לעשות, היסודות שבתוכנו יספגו חזרה בקריסטל הזה." היא החזיקה מול עיניהם קריסטל ארגמני ורוז ניסתה שלא לחשוב על הקריסטל הדומה שהיה נעוץ בחרב של הזקן. אותה חרב שנטלה את חייו של ארמונד.
לפני שהגיעו למסיבה היום, כל אחד מחברי המסדר יצר מופע טבע שאמור להחזיק מעמד לנצח. רוז יצרה להבת אש נצחית; קייל העניק קסם אדמה ליער שהיה מחוץ לעיירה כך שפירותיו היו משובחים מהרגיל; קאי הטיל שכבת קרח עבה על מעיין שהיה בהמשך יער ולנסיה; ג'ני יצרה מערבולות אוויר ורוקסן רתמה את קסמה אל הירח.
לדברי ג'ני, הדברים האלו יאפשרו את קיומו הנצחי של הקריסטל שהחזיקה בידיה. הקריסטל הזה נכח בעולם לפני הבריאה ולכן יכל להכיל עוצמת קסם כזאת.
כל אחד בתורו שתה את השיקוי. הנוזל הסמיך זרם בגרונה של רוז. לא היה לו טעם כלל, אפילו לא של מים. תחושה משונה התפשטה בתוכה, זה היה כאילו חלקיקים בתוכה התקבצו במרכז בטנה לגוש אחד ובעטו את דרכם החוצה. זה לא היה כואב, אבל גם לא נעים במיוחד. חושיה התקהו והלהבה שבתוכה הלכה ודעכה.
"עכשיו." פקדה ג'ני וכל החמישה שלחו את הקסם שלהם אל הקריסטל הארגמני. רוז משכה באנרגיה האחרונה שנותרה בתוכה והאש התהוותה בצורת עוף החול. הציפור הלמה באוויר בכנפיה ויצרה רוח שהשתלבה עם זרמי האוויר שג'ני שלחה. גל מים צמח מתוך הנהר וחג סביב הקריסטל שהתעופף מעל נהר לארסה. עשרות עלים עגלגלים קיפצו מעלה.
נראה שרוקסן התקשתה לתפוס אחיזה בקסם שלה כי עד היום הוא התבטא רק בהפיכתה לזאבה. כשלבסוף הצליחה, מספר ציפורים הגיחו מהיער והתעופפו בין היסודות האחרים, נוצותיהם הכחולות הוארו על ידי האש של עוף החול.
בבת אחת האנרגיה יצאה מרוז ועזבה אותה לתמיד כשכל היסודות נספגו בקריסטל הזוהר. הם כולם נותרו עומדים בעוד הקסם של רוקסן הדף אותה לאחור.
"מה לעזאזל?" היא מלמלה וניערה את הבוץ ממכנסיה.
"רוקסן, הכל בסדר?" שאל אמיל וניסה לעזור לה לקום, אבל היא מחתה בידה לביטול כשהתיישבה על ברכיה וזקרה את אוזניה. הקולות המרוחקים מהמסיבה עוד נשמעו בבירור באוזניה, ראייתה נותרה חדה וחושיה מועצמים. ג'ני צמצמה אליה את עיניה בניסיון להבין מה קרה לה.
YOU ARE READING
המסדר
Fantasiאמרה הלבנה לפני הבורא: "אפשר לשני מלכים שישתמשו בכתר אחד?" אמר לה: "לכי ומעטי את עצמך!" שתיים יצאו למסע, רק אחת חזרה. עברה שנה מאז תאונתה של רוז, תאונה אשר הותירה אותה ללא זכרונות ועם עוף חול עשוי אש המלווה אותה לכל מקום. היא תולה את כל תקוותיה בארמ...