פרק 13 תחרות הפאי

49 9 76
                                    


"אני מופתע שאת מכולם משתתפת בזה." הודה קאי כשרוקסן גררה אותו אחריה להשתתף בתחרות הפאי. "לא חשבתי שזה הסגנון שלך".

רוקסן נחרה בבוז ושילבה את ידיה. "הסיבה היחידה שאני משתתפת היא כי אדון ארווט הבטיח שאקבל יום חופש אם אשתתף".

השניים התחילו בהכנות העוגה. קאי התעקש שיעשו עוגת שכבות ורוקסן משכה את כתפיה בחוסר אכפתיות. מאז שהגיעו הנה היא נעשתה מרוחקת וקרה כלפיו יותר מבדרך כלל, כאילו לנשיקה שחלקו קודם לא הייתה משמעות בעיניה.

קאי עמל על הכנת בצק הטורט והשתדל לא להעניק לזה יותר מדי זמן מחשבה. הוא רצה להרשים את רוקסן עם העוגה, רצה להראות לה שגם הוא מסוגל ליצור דברים מרשימים.

היא ערבבה את תערובת השוקולד במהירות והתעלמה לחלוטין מהערתו שתאט.

"בסדר, רוקסן." הוא הניח את ידו על ידה ולקח ממנה את הכף. "לפני שאת הורגת את השוקולד המסכן. עדיף שתערבבי לאט יותר, בחישות מחושבות".

"זה בליל של שטויות, זאת בסך הכל עוגה." היא הפטירה בחוסר סבלנות וחטפה מידיו את הקערה.

"לא לא. העוגה הכי טעימה שתאכלי בחיים שלך." הוא תיקן אותה ורכן לעברה כדי לנשוק לשפתיה אבל היא הטתה את ראשה.

"מה שתגיד".

המתח ביניהם התעצם וקאי לא ידע מה הוא עשה לא בסדר. האם היא התחרטה על כך שנישקה אותו?.

רוקסן הניחה את הקערה על הדוכן והתיישבה בחוסר מעש. נותרה עוד שעה לסיום הכנת המאפים, שזה לא הספיק לעוגה שקאי תכנן, ולא נראה שהיא רצתה לעזור.

היא אספה את הגלים השחורים של שערה לזנב סוס מהודק ונשאה את ראשה אל השמיים בייאוש. "זה כל כך משעמם".

"אם תעזרי לי, את תהני." הוא הציע והיא התחילה להקציף את הביצים והסוכר בלית ברירה. "הו, נער הכפית!" קרא קאי כשקייל ארווט נכנס לעמדה שלהם. הוא שמע את רוקסן מכנה אותו כך בעבר.

"גם אתה התחלת?" הנער העביר את עיניו מרוקסן לקאי ואז כיווץ אותן. "חכה רגע, אני מכיר אותך".

קאי ניגב במרפקו שביב קצפת שניתז על לחיו. "כן, נהגתי בעבר לישון באסם האחורי שלכם".

השניים הביטו זה בזה לרגע ממושך עד שקייל מצמץ בחוסר אונים. "אני לא יודע כיצד להגיב לזה".

"אל תנסה אפילו." רוקסן גלגלה את עיניה. "מה אתה צריך?" שאלה בחוסר סבלנות.

"וואו, את מקסימה כרגיל." הוא ענה בשעשוע ואז שלח מבט חושש אל קאי לפני שהנמיך את קולו, "באתי לשאול אותך על ה... יכולת שלכן".

"זה בסדר, אני יודע שהן זאבות." הצטרף קאי.

"גם הוא בעל יכולת." הסבירה רוקסן.

המסדרWhere stories live. Discover now