רוז סובבה את הצמיד הכסוף על מפרק ידה והתבוננה בו ביגון. ג'ני אנורה, חברתה הטובה, העניקה לה אותו בעבר.
רוז הייתה בבית משפחת אנורה, מחזיקה את ידה של קמיל שבורת הלב. עברה שנה מאז שאחותה הגדולה נעלמה, וקרוב לוודאי שגם נהרגה, ועדיין הכאב לא התמעט.
ג'ני נעלמה ביום התאונה של רוז כך שלא היו לה זיכרונות נוכחיים ממנה, אבל היא זכרה את חברתה טובת הלב, המצחיקה, זאת שכולן רצו להיות כמוה. היא זכרה איך היא תמיד דאגה לקמיל ולה ולימדה אותן דברים רבים.
רוז אפילו לא ניסתה לחשוב על היומן שמצאה בערב הקודם, מחשבותיה היו נתונות לחברתה המנוחה בתקווה שזיכרון כלשהו הקשור בה יתעורר סוף סוף.
"את יודעת, זה שאני לא זוכרת אותה לגמרי, לא אומר שאני לא מתגעגעת, קמי." היא לחצה את ידה של קמיל המתייפחת. קמיל ישבה בכורסת קטיפה חומה בסלון ביתה, אפילו עכשיו ישיבתה הייתה זקופה.
"אני יודעת. אבל זה עדיין מרגיש כאילו אני מתאבלת לבד." היא העיפה מבט באמיל שהשתדל להתחמק מכל האורחים באזכרה של ג'ני. הוא עמד בצד והעמיד פנים שהוא מתעסק בעיטורי הקיר. "את יודעת שהוא לא אמר עליה מילה מאז שהיא נעלמה?".
"היא הייתה החברה הכי טובה שלו, אני בטוחה שהוא מתגעגע אליה אבל כואב לו לדבר על זה." רוז יצאה להגנת אחיה.
חברים קרובים של משפחת אנורה שהתגוררו בעיירה הגיעו כדי להשתתף ביום השנה להיעלמותה של הבת הבכורה. הוריה של קמיל גם הם נראו שבורים, ואמה נאלצה למחות את הדמעות כל פרק זמן קצר.
קרול אנורה ניצבה בכניסה, מקבלת את האורחים המעטים שהופיעו. שערה הזהוב הזדקר לכל עבר בזנב הסוס השופע תלתלים. בניגוד לרוב הנשים העשירות במלאווט, קרול לא הקפידה על הופעתה החיצונית ולכן אפילו בגדיה היו הפשוטים ביותר.
המראה של לינדה ארווט לידה היווה את הניגוד המושלם ביניהן. עבור לינדה, עושרה של משפחתה היה הדבר החשוב ביותר והיא וידאה שכל סובביה מודעים לכך. היא לבשה שמלה שבמבט ראשון נראתה פשוטה, אך לאחר התעמקות מבחינים בפרטים הקטנים ובהשקעה הרבה שניתנה לכל סנטימטר בשמלה הזו. שערה היה מהודק בפקעת קטנה ושפתיה נמתחו בקו דק כרגיל, כאילו כל הזמן הייתה קצרת רוח. היא לחצה את ידה של קרול ולאחר שעברה על פניה, רוז הבחינה בלעג שלה על המראה של קרול.
רוז נעמדה מיד כשקייל נכנס. הוא היה נסער וחדור מטרה ולאחר שברך לשלום את הזוג אנורה, הוא צעד לכיוונה של קמיל אבל רוז עצרה אותו מיד.
"אל תחשוב על זה אפילו." היא הזהירה אותו וגררה אותו הצידה כשאמיל הצטרף אל קמיל.
"היא צריכה לדעת." הוא השיב.
"צריכה לדעת מה? שדמיינת שראית את אחותה המתה?".
"היא לא מתה ולא דמיינתי." הוא התעקש. עיגולים שחורים ניטעו תחת עיניו והוא התנהל כסהרורי. "את לא מבינה, רוז, היא הייתה שם, אני אומר לך".
YOU ARE READING
המסדר
Fantasyאמרה הלבנה לפני הבורא: "אפשר לשני מלכים שישתמשו בכתר אחד?" אמר לה: "לכי ומעטי את עצמך!" שתיים יצאו למסע, רק אחת חזרה. עברה שנה מאז תאונתה של רוז, תאונה אשר הותירה אותה ללא זכרונות ועם עוף חול עשוי אש המלווה אותה לכל מקום. היא תולה את כל תקוותיה בארמ...