פרק 16 קטטת השמש והירח

33 8 3
                                    

אמיל נעץ בג'ני את מבטיו המאשימים, אבל היא שילבה את ידיה והתעלמה ממנו. בעבר הייתה החברה הטובה ביותר שלו, אבל הנערה הזו שעמדה מולו הייתה שונה. הוא לא התכוון לסלוח לה על מה שעשתה והוא עוד כעס עליה על כך שלא התכוונה לחשוף בפני משפחתה השבורה שהיא עודנה בחיים, למרות שהפציר בה לעשות כך פעמים רבות בעבר.

אולי מוטב שהם לא ידעו שהיא בחיים. עדיף שהם לא יראו מה נהיה מג'ני שהם כל כך אהבו.
"את רוצה לומר לי שזה לא עורר בך כלום? שום רגש?" הוא התעקש והיא נדה בראשה בשעמום. "קיארה הקס הייתה חברה שלך והיא מתה עכשיו. זה ודאי מזיז משהו בלב הקפוא שלך. אחרת למה שתחשפי את זה שאת חיה בפני כל האנשים האלו?".

ג'ני שחררה את זרועותיה השלובות ופנתה להביט בו, עיני הדבש שלה שפעם היו מלאות חום היו עכשיו חלולות. "אתה מבלבל תחושת אחריות עם רגש, אמיל. קיארה הייתה חברת מסדר, תחת אחריותי ואני נכשלתי בתפקידי להגן עליה".
השיחה שלהם נקטעה כשקייל התפרץ פנימה. הם היו צריכים להתרחק מעיניים חטטניות לכן נפגשו בביתו של ארתור וינסו, שנידב את ביתו ועזב לשאר היום.

עיניו של קייל נמלאו הקלה וכמעט ששכח את מאורעות היום הקודם כשהתנפל על אהובתו האבודה בחיבוק.
"ג'ני." הוא לחש באושר. אצבעותיו ליטפו את שערה הבהיר כשבחן אותה כמבקש לוודא שאכן זו היא.
ג'ני לא הגיבה ולא דחפה אותו לאחור. ליבו של אמיל נצבט בכאב כשהבין שהוא זה שאמור לגלות לקייל מה היא עשתה.

"תחסוך את האהבה שלך ממנה, קייל. היא לא מרגישה כלום".
קייל התנתק מג'ני וכיווץ את מצחו בבלבול. "למה אתה מתכוון?".
"אני מניח שקראת על יכולת ראש המסדר בספר שלה?".
"כן, יסוד האוויר והיכולת לשלוט באנשים." אמר קייל, עוד לא מבין לאן חברו חותר.
"ג'ני היא ראש המסדר." אמיל הקיף את הנערה השותקת במעגלים. "יש לה את היכולת לשלוט גם על עצמה. לכן כשהמצב נהיה קצת קשה, היא הפעילה על עצמה את הכפייה שהרגשות שלה יעלמו".

"חכה רגע, מה זאת אומרת?" קייל הניח את אגודלו על סנטרה של ג'ני, עיניו פוגשות בשלה. שפתיה נותרו דוממות, שום סימן לכך שהיא שמחה לראותו. הקרירות שהופיעה על פניה ביום הקודם כשגרמה לו להסתלק מהיער, נחקקה בהן גם עכשיו. "את לא מרגישה כלום?".
ג'ני התנערה מאחיזתו. "שום דבר".

שיחתם נקטעה פעם נוספת כשרוקסן הקס וקאי ראטר הצטרפו אליהם. אמיל מיהר לחבק את רוקסן וניחם אותה, אבל היא התנהלה כסהרורית, הצער שלה הקהה את סביבתה. היא התעשתה רק כשעיניה נחו על ג'ני וזעם ניצת בהן.

"את!" היא התנפלה על ג'ני וריתקה אותה אל הקיר.
ג'ני לא נשארה חייבת ונשפה מפיה קסם אוויר שהדף את רוקסן ממנה. רוקסן התרוממה בחדות ונאנקה כשהתחבושת התחככה בפציעתה. הפציעה האטה את המהירות הרגילה שלה, אבל זעמה העניק לה נחישות מחודשת. היא לפתה את זרועה של ג'ני ועיקמה אותה כשדחקה את ג'ני בפניה אל הקיר.

המסדרWhere stories live. Discover now