Karakter analizlerine kaldığımız yerden devam ediyoruz.Cyborg'tan sonra şimdi de Wonder Woman'ı yapacağım.
Daha sonra @CerenSahin1998' in isteğiyle Flash'ı,
zatengidiyordum'a ithafen Green Lantern'ı ve kendime ithafen Harley Quinn'i yazacağım. :d
Umarım beğenirsiniz.Wonder Woman, ilk olarak 1941'de ortaya çıkan ve tarihteki ilk kadın kahramanlardan biri olmasıyla tanınan bir karakterdir.
Ülkesinde Princess Diana of Themyscira olarak bilinse de biz Diana Prince olarak biliyoruz.
HİKAYESİ
Kökeni birçok kez değişse de geçmişiyle ilgili fazla bilgiye sahip değiliz.
Diana bir Amazon prensesidir ve güçlü bir savaşçıdır.Origin hikayesinde, Amazon kraliçesi Hippolyte, hamileyken çocuğunu kaybetmişti ve bir çocuğu olsun istiyordu.Kilden yaptığı bir heykelin kendi kızı olarak hayat bulması için yalvardı.
Artemis onun yakarışlarını duydu ve Gaea' nın rahmindeki son ruhu, kilden bebeğin içine yerleştirdi.
Böylece Prenses Diana dünyaya geldi.Daha sonra Wonder Woman (Türkçe: Harika Kadın) adını aldı ve Justice League'in kurucu üyelerinden biri oldu.
New 52'de ise Zeus'un kızı ve bir yarı tanrı olarak karşımıza çıksada pek kabul gören bir hikaye olmamıştır.
GÜÇLERİ VE YETENEKLERİ
Wonder Woman, insan üstü güce ve hıza sahiptir.Aynı zamanda uçabilir ve kendini iyileştirebilme özelliğine sahiptir.Ateşe karşı dayanıklıdır.
Kılıç,kalkan,mızrak gibi silahları kullanır.
Genelde Justice League'de Superman'dan sonra en güçlü kahraman olarak bilinir.BULUNDUĞU YAPIMLAR
Animasyon diziler;
The Brady Kids
Superman
Wonder Woman and the Star Riders
Justice League
Justice League Unlimited
Batman : The Brave and the Bold
Young JusticeAnimasyon Filmler;
Justice League : The New Frontier
Wonder Woman
Justice League : Crisis on Two Earths
Superman/Batman : Apocalypse
Justice League : Doom
Lego Batman
Justice League : The Flashpoint Paradox
JLA Adventures : Trapped In Time
Justice League : War
The Lego Movie
Justice League : The Thrones of Atlantis
Justice League : Gods and MonstersDiziler;
Who's Afraid of Diana Prince
Wonder Woman pilot film
Wonder Woman (1975-79)Filmler;
Alias Batman & Robin (komedi)
Wonder Woman (Kısa Film - Fan Yapımı)Batman V Superman : Dawn Of Justice (2016)
Wonder Woman (2017)
Justice League : Part One & TwoSinematik Evren'de Wonder Woman'ı İsrailli aktris Gal Gadot canlandıracak.Birçok kişi Wonder Woman'a benzemediği için eleştirdi.Mavi gözlü olmaması, esmer olması ve zayıf olmasından dolayı.
Bence Gal Gadot'un oyunculuğu oldukça başarılı.Daha iyi seçimler olamaz mıydı? olabilirdi ama ön yargıyı bırakıp şans verin.Gadot film için yoğun bi şekilde vücut çalıştı.
Bence gayet iyi olacak.Bu arada, buradan tüm babaların Babalar Günü'nü kutlayalım.
Görüşmek üzere. .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC EVRENİ
Non-FictionDC evreniyle ilgili gelişmeleri, haberleri ve bilgilendirmeleri tam anlamıyla takip etmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Karakter analizleri, film, dizi ve çizgi roman incelemeleri, anketler, teoriler, DC hakkında bilmedikleriniz, benim yorumlarım v...