Merhaba arkadaşlar.
Büyük güne yalnızca 14 gün kala, DC Evrenine dair yepyeni haberler sizlerle!
¤ Oscar ödüllü 61 yaşındaki aktör J.K.Simmons, DC Sinematik Evreninin yeni Gordon'u oldu!
Spider-Man üçlemesinde de J.Jonah Jameson'u oynamış olan usta oyuncunun, Justice League : Part One filminde James Gordon'ı canlandıracağı kesinleşti. Bryan Cranston, Tommy Lee Jones gibi oyuncular beklenirken rol Simmons'un oldu. Bence gayet iyi oldu. Cidden usta bir oyuncu ve Gordon'a yakışacağını düşünüyorum. Aşağıda bir fan-made'i de var, peki sizce nasıl olacak?¤ BvS'nin resmi mobil oyunu çıktı!
Batman V Superman Who Will Win adlı oyun, android ve ios için piyasaya çıkmış bulunmakta. Açıkçası ben pek beğenmedim. Temple Run tarzı koşuya bağlı bir oyun ve optimizasyon sorunları mevcut. Açıkçası oynamazsanız da birşey kaybetmezsiniz bence. Aşağıda oyundan ekran görüntüleri var.¤ Injustice'a da Batman V Superman güncellemesi geldi ve her zaman ki gibi muhteşem!
Filmden Superman, Batman ve Wonder Woman karakterleri geldi ve arayüzler değişip tamamen BvS'den görseller oldu. Alamayacağım karakterleri ama olsun, görmek bile güzel.¤ Filmde Ezra Miller'ın Flash rolüyle görüneceği kesinleşti.
Ayrıca Zack Snyder, Jena Malone'un Batgirl veya Robin rolünde olmadığını söyledi.
Filmde olmayacak fakat Director's Cut'da görünecek. Malone'u muhtemelen Barbara Gordon rolüyle göreceğiz.¤ Ben Affleck geçtiğimiz haftalarda Jimmy Kimmel'ın konuğuydu.
Ve işte karşınızda Batman V Superman : Dawn Of Justice filminden silinmiş bir sahne. (Belki biraz da The Martian'dan.)
¤ Ben Affleck, Warner Bros stüdyolarında, BatMobile'i kendi deyimiyle ödünç alıyor ve hayranlarla buluşuyor.
(What? Superman has a Subaru, man)
¤ Henry Cavill ise çocuklarla buluşuyor ve Batman'i seçenleri ikna etmeye çalışıyor.
(Batman doesn't have any superpowers, does he, Ben?"
Yalnız bu üç videoya da bayağı güldüm. En çokta Kimmel'a...
İkiside cidden kral adamlar lan. Bunu zaten diğer videolarda da belli ediyorlar bence. Şımarık ünlüler gibi değiller. Halkın arasındalar sürekli. Samimiler. Komikler. Ve kafa adamlar yani. Tanışmak istediğim ünlülerin başında Affleck ve Cavill vardır herhalde.
Fark ettiğiniz gibi film yaklaştıkça etkileri de artıyor.
Ülkemizde de birçok yerde filmle ilgili ürünler ve reklamlar yapılmaya başladı.Şunun şurasında yalnızca 14 gün kaldı değil mi? Bizde de heyecan gitgide artıyor tabii. Bir sıkıntı çıkmazsa ilk günü gideceğim ve eğer sağ salim filmden çıkmayı başarırsam yorumlamasını yapacağım.
Medyada filmden bir görsel ve bir Tv Spot var.
Sonra ki bölümde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC EVRENİ
Non-FictionDC evreniyle ilgili gelişmeleri, haberleri ve bilgilendirmeleri tam anlamıyla takip etmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Karakter analizleri, film, dizi ve çizgi roman incelemeleri, anketler, teoriler, DC hakkında bilmedikleriniz, benim yorumlarım v...