Yorumlama #2 (The Flash)

488 38 3
                                    

Merhaba arkadaşlar!

2.yorumlama ile karşınızdayım. Bu sefer The Flash'ın 2.sezonunu yorumlayacağım.Ve baktım ki Gotham'ı çok uzun yorumlamışım. Bu sefer daha kısa şekilde olacak. Malum daha hem Arrow hem Justice League : War hemde Man Of Steel yorumlaması yapmam gerek.

Yeni sezonun ilk 3 bölümünün yorumlaması sizlerle!

THE FLASH
6 Ekim'de "The Man Who Saved Central City " adlı bölümle yeni sezona başladı Flash.

Gökyüzündeki anomali'yi durdurmaya çalışırken Firestorm daha doğrusu Ronnie Raymond öldü. İyi bi abimizdi yazık oldu ama çok çabuk oldu be. Kesin geri gelir demeden edemiyor insan. Böylesine önemli bi karakter, böyle acele içinde ölür mü? Neyse gökyüzündeki geçit kapanıyor Ronnie sayesinde.

Barry, hem Eddie'nin hem Ronnie'nin ölümüyle yıkılıyor ve diğerlerine zarar gelmesin diye yalnız çalışmaya başlıyor.
"Flash Day"de sezonun ilk kötüsü ortaya çıkıyor. Atom Smasher.

Adam Copeland'ın oyunculuğu düşündüğümden iyiydi açıkçası. Atom Smasher'ın kötü olmadığını sadece evine gitmeye çalıştığını öğrendik. (Kendisi zaten super hero'dur)

Hatırladığım kadarıyla enerjiyi absorbe edip büyüyebiliyordu. Daha sonra fazla enerji verip bi odaya hapsettiler falan. 20 günden fazla olmuş izleyeli kusura bakmayın arkadaşlar tam hatırlayamıyorum. Bi şekilde, çok uğraştırmadan yeniyor Smasher'ı Flash.

Ve Atom Smasher, Zoom'un onu Flash'ı öldürmesi için gönderdiğini söylüyor.

Sezonun ana kötüsünün ismini ilk kez burada duyuyoruz.

Harrison Wells'i daha doğrusu Eobard Thawne'ı bir video kaydında görüyoruz. Suçunu itiraf ediyor. Afferin len Wells'leri de alıyor bizden.

Henry Allen çıkıyor hapisten bu sayede. Hapisten çıktığı gibide gidiyor. Yine bırakıyor Barry'i. Niye diye sormayın, öyle işte. Senaristler öyle istemiş. :/

Bu arada Barry bırakıyor inadı yine ekip halinde çalışmaya başlıyorlar.

Son sahnede ise Flash geliyor. İlk Flash. Orjinal Flash. Yaşlı olması gerekirken karizmatik olan Flash.

"my name is Jay Garrick and your world is in danger."

Barry normal olarak Jay'e güvenmiyor başta. Nedense bütün Team Flash bir anda ısınıveriyor Jay'e.

Barry'e başta hak verdim. Tamam Wells gibi çıkar buda diye düşünüyorsun da adam açıklıyor herşeyi işte daha ne uzatıyorsun. Gidip adamı meta-human hücresine falan koyuyor.

Bu arada yeni bir karakterimiz var. Patty Spivot.
Şahsen beğendim ben karakteri. Sıcakkanlı ve cesur bir kadın imajı var.
Önemsiz gibi dursada ileride boyundan büyük işlere kalkışacak gibi duruyor.

İkinci bölüm kötümüz ise bu sefer Sand Demon. Tanıdık gelmedi, değil mi?(sandman'i karıştırmayın şimdi.)
Hayır kendisi dizi için kurgulanmış bir villain değil. Yalnızca 1 sayıda, Fury Of Firestorm #51 'de görünmüş bir karakter. Güzel bir hareket gerçekten. Bilinmeyen karakterleri de tanıtmak. Taktir ettim. Benimde Ölüm Darbesinde yapmaya çalıştığım birşey bu. (Brutale,Humpty Dumpty,Anarky...)

Atom Smasher gibi onu da Zoom gönderiyor. Fakat bu sefer Zoom'u görüyoruz. Olmuş mu?
Bilemiyorum. İlginç olmuş. Reverse Flash'da da olduğu için yine sarı kostüm vermek istememişler Zoom'a ama bu da bildiğin maviye çalan Black Flash olmuş. Altından başka birşeyler çıkacağı kesin ama bence daha iyi olabilirdi. Kısacası, Zoom'u beğenmedim.

DC EVRENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin