Medya : Diana Prince & Bruce Wayne
-SPOILER ALERT!-
Bugün yine yepyeni haberlerle karşınızdayım. Yarın da karakter analizlerine devam edeceğim.
Listedeki karakterler ;
Poison Ivy
Green Lantern
Artemis Crock
The Joker
The Flash
Martian Manhunterİstediklerinizi belirtebilirsiniz.
Bu arada Ölüm Darbesi'nin yeni bölümü haftaya geliyor. Destek veren herkese teşekkürler.
Şimdi haberleer!GOTHAM'A NELER OLUYOR?
Her geçen gün Gotham'dan bomba gibi haberler alıyoruz.
İkinci sezonun ana kötüleri Joker ve Riddler olacak!
İlk sezon Edward Nygma'yı kişilik değişimleri yaşarken görmüştük. İlk cinayetini işledikten sonra, sezon finalindeki delirme sahnesi bölümün en akıllara kazınan sahnelerinden biriydi. Bilmecelere de olan saplantısıyla ikinci sezon Nygma'nın gidip, Riddler'ın doğacağı zaman olacak!
İlk sezonda yalnızca 3-4 bölüm bizlerle olan Harvey Dent ikinci sezonda ana karakterlerden biri olacak!
Aktör Nicolas D'agosta'nın düzenli kadroya katılmasıyla, ikinci sezonun Gordon, Wayne ve Dent etrafında gelişeceği düşünülüyor.
Hatta aldığımız duyumlara göre Harvey Bullock ölebilirmiş! Umarım doğru değildir. Böyle harika bi karaktere yazık etmesinler.
Batman : The Animated Series'te de önemli bi yeri olan karakter daha önce hiç beyaz perde'de canlandırılmamıştı. Üstelik ünlü aktör Donal Logue'nin performansı Bullock'suz Gotham olmayacağını gösteriyor.
Gordon'la aralarındaki kimya da önemli bi etken tabii.Bitti mi? Bitmedi.
Dr.Leslie Thopmkins'i canlandıran güzeller güzeli oyuncu Morena Baccarin de düzenli kadroda!
Ve ikinci sezonda yeni bir efsanevi kötü görmeye hazırlanın.
Evvet, Mr.Freeze'in ta kendisi ikinci sezonda bizlerce olacak!Bitti mi? Hala bitmedi.
Yeni sezonda Tigress'da bizlerle olacak! (Tabitha Galavan)
Tigress'ı oyuncu Jessica Lucas canlandıracak. Yapımcılara göre bambaşka bir Tigress olacakmış. Bakacağız artık. Artemis olsa iyi olurda amma neyse
Lucious Fox'u da göz önünde bulundurursak oldukça geniş bir oyuncu kadrosuyla efsane bir sezon bizi bekliyor!KENDİSİ KADAR KARANLIK!
Heyecanla beklediğimiz Suicide Squad'dan yeni bir haberle karşınızdayım.
Söylenene göre filmin yapısı o kadar karanlık ki yönetmen David Ayer sette Terapist bulunduruyor!Gerçekten ilginç.
DOĞUM GÜNÜ KIZI!
Harley Quinn'imiz biricik Margot Robbie'mizin dün doğum günüydü.
2 Temmuz 1990 doğumlu Robbie, artık 25 yaşında!WARNER BROS'TAN BVS JESTİ!
Suicide Squad'ın aksine Batman V Superman : Dawn Of Justice ser veriyor sır vermiyordu.
Fakat neyse ki - filmin çıkmasına uzun bir zaman olmasına rağmen- resmi olarak fotoğraflar yayınlandı!
(Medya!)
Elimde daha fazlası var, isteyen ulaşabilir bu arada.SORRY CLARK!
Batmanciler rahatlayabilir. Zack Snyder filmde Kriptonit olacağını doğruladı!
Büyük ihtimalle Bat, Superman üzerinde kullanıcak.Haberler bu kadaar, görüşmek üzere. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC EVRENİ
Non-FictionDC evreniyle ilgili gelişmeleri, haberleri ve bilgilendirmeleri tam anlamıyla takip etmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Karakter analizleri, film, dizi ve çizgi roman incelemeleri, anketler, teoriler, DC hakkında bilmedikleriniz, benim yorumlarım v...