Merhaba arkadaşlar!
Bugün yılbaşı! Umarım keyifler yerindedir.Geldik sonunda 2015'in sonuna. Çok çabuk geçti zaman. Bilmesem DC Evreninin 8.ayı olduğuna asla inanmazdım gerçekten. Umarım keyifli bir yıl geçirmişsinizdir. Keyifli geçmemişse bile canınızı sıkmayın. 2016 geldi, belki bambaşka bir yıl olur sizin için.Evet, gelelim konuya. Önceki bölümde, 10 belirli DC karakteri arasından bir karakter seçip soru sormanızı istemiştim. Sordunuz ve karakterlerimiz o soruları içtenlikle cevapladı. Buyrun ;
TheLadyOfTheDarkness : Sorum Batman'e.
Sana Joker gibi "Batsy" dediğim için kızmıyorsun dimi? Ayrıca Batcave de bir yılbaşı partisi düzenleyecek misin?
Bir an önce hafızanın geri gelmesi dileğiyle.BATMAN : Teşekkür ederim. Bana istediğin ismi takabilirsin. Önemli değil. Bu olduğum kişiyi, ne için savaştığımı değiştirmeyecek.
Ve evet, ben bunu gereksiz bulsamda Dick'in ısrarları yüzünden Batcave'de küçük bir parti düzenleyeceğiz.***
BerkayThePro2002 : Sorum Martian Manhunter'a.
Knk istediği her şekle dönüşebiliyor mu? Yani her şey.(anladın sen soruyu :)))MARTIAN MANHUNTER : Hemen hemen istediğim her forma dönüşebilirim evet. Ama muhtemelen senin ima ettiğin şeye dönüşmem.
***
silazrn : Sorum Batman ve Joker'e.
Özentilikte üstüne tanınmayan ahmak ergenusların anlamadan ve bilmeden cool veya karanlık olarak niteleyerek arkanıza sığınması size neler hissettiriyor?BATMAN : Bana pek birşey hissettirmiyor açıkçası. Ama yinede toplumun koyun sürüsü gibi kim ne yaparsa onu takip etmesi ve bazılarının, popüler kültürün kölesi olması üzücü bir durum. Benim hakkımda hiçbir şey bilmeyen insanların, sırf başkaları seviyor ya da çoğunluk seviyor diye her ortamda beni savunmaları veya yüceltmeleri kesinlikle yanlış. Gurur duyulacak birşey değil. Öyle insanların sevgisine, saygısına veya hayranlığına ihtiyacım yok.
JOKER : ne mi hissettiriyor? hımm....sanırım... beni güldürüyor! HAHAHAHAAHAHA!
Ahh, bu kadar ciddi olma küçük kız. Yeni yılın bol kahkahalı geçsin!***
hegecelik : Sorum Constantine'e.
Ben acaba nasıl dark arts master olabilirim? Birde yapımcılarla konuş geri gelsin şu dizi. En kötü büyü yap, bide yeni yılın kutlu olsun.CONSTANTINE : Merhaba, dostum... Karanlık sanatlar uzmanı olabilmek kolay iş değildir. Ama nereden başlayacağını söyleyebilirim.
Her zaman kontrol sendeymiş gibi görün, kafandan sözler salla ve herkes bunu büyü sansın. Ve en önemlisi : havalı ol. En azından ben bunları yapıyorum. *gülümser ve sigarasını yakar*
Şaka yapıyorum, bence sen hiç bu işe karışma. İlla karışacaksan bil ki, asla bir John Constantine olamazsın. Eheheh.
Hannibal gibi bir diziyi yayından kaldıran kanal benim konuşmamla bizim diziyi kurtarmazlar emin ol. Ama büyü olabilir bak! Sağ ol soruların için genç dostum, seninde yeni yılın kutlu olsun.***
zahir4045 : Sorum Superman'e. Senin en iyi arkadaşın Alex'ten sonra Batman mi yoksa o da mı yalan?
SUPERMAN : Alex? Öyle bir arkadaşım varmış demek. Duyduğum iyi oldu sağ ol.
Yoksa Lex mi demek istedin? Öyleyse çok yanlış gelmişsin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC EVRENİ
Non-FictionDC evreniyle ilgili gelişmeleri, haberleri ve bilgilendirmeleri tam anlamıyla takip etmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Karakter analizleri, film, dizi ve çizgi roman incelemeleri, anketler, teoriler, DC hakkında bilmedikleriniz, benim yorumlarım v...