Evet arkadaşlar!
Nihayet geldi. Milyonları beyaz perdeye taşımasına yalnızca 5 ay kala ilk fragman geldi!
Warner Bros bekletmeyi seviyor ama nasıl gönüllerimizi alacağını da iyi biliyor. Muhteşem olmuş! Muhteşem. Tam anlamıyla nefes kesici bir fragman. Açık konuşmam gerekirse Shazam fragmanından çok daha etkileyici bir fragman olmuş benim için.
Jason Momoa kesinlikle harika bir Arthur olmuş. Mera, Amber Heard... ne denebilir ki? Nutkum tutuluyor her gördüğümde. Cuk oturmuş karaktere. Nicole Kidman da aynı zariflikte.
Ama beni asıl etkileyen kötü adamlar oldu. Patrick Wilson zaten Conjuring ve Watchmen'den beri hayranı olduğum bir aktör. Orm'u harika canlandırmış! Klasik bir kardeş kavgasından daha etkili bir hikaye göreceğiz gibime geliyor. Ve Black Manta tabi ki. Ayrı bir parantez açmak gerekir. Zaten Aquaman külliyatındaki en önemli karakterlerden biri. Arthur'un baş düşmanı olarak en az onun kadar havalı ve soğukkanlı bir karakter. Fragmanda kesinlikle muhteşem görünüyor. Kostümü ve kaskı beni benden aldı. Çizgi roman dizaynına çok yakın yapılması ayrı hoşuma gitti. Kuşkusuz DC'nin en beğendiğim kostüm dizaynlarından birine sahip. Bir animason filminde, ebedi favorim Deathstroke'u 9 saniyede öldürdüğü zaman dumura uğratmıştı beni. Şimdi de uğrattı. Çünkü muhteşem olmuş!Tabi ki gözler Nuidis Vulko rolüyle Willem Defoe'yu ve King Nereus rolüyle Dolph Lundrgran'ı aradı ama olsun. Muhtemelen ikinci trailer'a saklıyorlardır.
Ayrıca ufak bir eleştirim var, söylemeden geçemeyeceğim. Hollywood neden bully'lerden vazgeçemiyor arkadaş ya. Ulan neden her filmde başroldeki çocuk okulda, kabadayılardan, üst sınıflardaki çocuklardan dayak yiyor ya da eziliyor bir türlü anlamadım. Klişenin de bir sonu olsun artık.
Neyse, kısacası ben olağanüstü buldum trailer'ı... Peki ya siz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC EVRENİ
NonfiksiDC evreniyle ilgili gelişmeleri, haberleri ve bilgilendirmeleri tam anlamıyla takip etmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Karakter analizleri, film, dizi ve çizgi roman incelemeleri, anketler, teoriler, DC hakkında bilmedikleriniz, benim yorumlarım v...