Merhaba arkadaşlar.
Comic Con'dan DC dizilerinin fragmanları da geldi elbette. Açıkçası hiçbir CW/DC dizisini uzun zamandır takip etmedigim ve bıraktığım için bana bir anlam ifade etmediler. Ama pek çoğunuzun en az birini takip ettiğini biliyorum. O yüzden şimdi DC dizilerinin yeni sezon fragmanları sizlerle.
Arrow'un 7.sezon fragmanı.
The Flash 5.sezon fragmanı
Supergirl 4.sezon fragmanı
Saniyelik de olsa Martian Manhunter görmek güzel.
Legends Of Tomorrow 4.sezon fragmanı
Aynı şekilde Gorilla Grodd'u ve Constantine'i görmek güzel.
Black Lightning 2.sezon fragmanı
İlginçtir ki ben bu dizinin başladığını bile bilmiyordum ve şimdi ikinci sezonu çıkacak.
Videonun başında ilk sezonun kısa özeti var ve fena görünmüyor aslında. İzleyip göreceğim.Şaka maka, BL hariç şu dizilerin çıktığı günleri dün gibi hatırlıyorum. Ve heyecanımı. Ne ara bu kadar çok sezon çıktı ve ben ne ara bu dizilerden soğudum. Hiçbir fikrim yok.
Birde CW dizisi olmayan bir DC dizimiz var ;
Krypton 2.sezon fragmanı
Ulan o kadar merakla beklediğim dizi çıkmış, ilk sezonunu tamamlamış haberim yok. Siz de hiç haber vermiyorsunuz.
Müthiş görünüyor. İlk sezona hemen başlamayı düşünüyorum açıkçası. Brainiac gerçekten bayağı iyi olmuş. Doomsday ise BvS'dekinden çok daha iyi görünüyor. Ama siyahi General Zod için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Arrow'da da Walter Steele'i canlandıran abimiz oynuyormuş Zod'u. Tamam oyuncu iyi de, kaç yıllık karakterlerin görünüşleriyle oynamaktan vazgeçin arkadaş. Kesinlikle ırkçılığa en uzak, en karşı insanım ama böyle olmamalı. Çizgi romanlarda siyahi olup filme veya diziye beyaz olarak aktarılan bir karakter düşünün. Kıyamet kopar. Neden tam tersi oluyor o zaman? Bakın, Doomsday'i neden o kadar çok beğendim? Çizgi romandaki görüntüsüne çok benzediği için. Sonuçta yapılan şey bir uyarlama, değil mi?
Özetle demek istediğim, çizgi romanlardan sapmasınlar canımı yesinler.Ayrıca bilirsiniz, dizi bütçeleri çok daha az olur sinema filmlerine göre. Ona rağmen BvS'den daha iyi, daha doğru bir Doomsday çıkarmaları takdire şayan. Ve Krypton bu listede olumlu yorumlar alan tek dizi. CW dizisi olmayışından mıdır yoksa cidden iyi olduğundan mıdır tam emin değilim. İzledikten sonra karar vereceğim.
"Bırak şimdi CW dizilerini, diğer diziler nerede?" diyorsanız tek tek bakalım diğerlerine de ;
Gotham'ın 5.sezonu 2019'da devam edecek. Maalesef tam tarih belli değil henüz.
Preacher 3.sezonunda sezon arası vermişti. 6.bölüm, 29 Temmuz'da yayınlanacak ve dizi tam gaz devam edecek.
Lucifer 3.sezonunun sonunda iptal edilmişti biliyorsunuz. Daha sonra dizinin Netflix tarafından satın alındığı ve 2019'da devam edeceği konuşuldu. Bekleyip göreceğiz.
Şimdilik bu kadar arkadaşlar. Sizin heyecanlandığınız bir dizi var mı? Eğer CW dizilerine hala heyecanlanıyorsanız bunun sebebi nedir? Yorumlarınızı bekliyorum.
Şimdilik görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC EVRENİ
Non-FictionDC evreniyle ilgili gelişmeleri, haberleri ve bilgilendirmeleri tam anlamıyla takip etmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Karakter analizleri, film, dizi ve çizgi roman incelemeleri, anketler, teoriler, DC hakkında bilmedikleriniz, benim yorumlarım v...