Medya:1.Green Arrow kostümü
2.Dawn Of Justice ikinci fragmanı.#SDCC bölümleri öncesi bayağı yoktum, biliyorum. Amacım da bomba gibi haberlerle bunu telafi etmek.
İşte yeni haberler;THE FLASH TRAILER'I VE YENİ YÜZLER!
The Flash'ın ikinci sezon trailer'ı yayınlandı! Aslında tam olarak trailer sayılmaz. Başlarda ilk sezondan görüntüler var sonlara doğru işte bi speedstar'ı binalar arasında koşarken görüyoruz. Fakat kesinlikle Barry değil. Trailer burdan itibaren başlıyor zaten. Arkadan gelen konuşmalar ikinci sezona ait.Neyse, ikinci sezonda "Flash'lara" doyacağız anlaşılan. Neden mi?
Çünkü ilk Flash, Jay Garrick ikinci sezonda bizlerle olucak.
Hatta canlandıracak isim bile açıklandı. Teddy Sears. Sanırım yaşlı olmayan bir Jay göreceğiz.
Hatırlarsınız sezon finalinde kask'ı ile bizlerle olmuştu.
Bilin bakalım ikinci sezonda başka kim geliyor? Evet. Wally West geliyor. En hızlı ve en sevilen Flash! Onu Kid Flash olarak görecek miyiz, muamma.
Bu kadar mı? Hayır. İkinci sezonun kötüsü de belli oldu. Zoom!
Kafanız karışmış olabilir. Birçok kişi "Profossor Zoom, Eobard Thawne değil miydi zaten? " diye soruyor. Açıklık getireyim. Profossor yok yalnızca Zoom. Gerçek ismiyle Hunter Zolomon!
Zoom, Wally West'in Reverse Flash'ıdır. Ortalık bayağı karışacak anlaşılan. Bana sorarsanız biraz gereksiz bir hamle olmuş. Koskoca DC'de başka kötü mü yok,sen gidip Wally'nin Reverse'ünü alıyorsun. Adamın sevgilisini (Linda Park) alıp Barry ile birlikte yaptın zaten. Herneyse, umarım Zoom başarılı bi karakter olurda ben yanılırım.GREEN ARROW GELİYOR
Açıklamaya gerek var mı? (Medya) Yapımcılar zaten dördüncü sezon Green Arrow olacağını söylemişti. Görünüşe göre yalan değilmiş. Kostüm harika olmuş. Ben çok beğendim ya siz? Bi keçi sakalı eksik herhalde.HAWKMAN DE BURADA!
DC's Legends Of Tomorrow'da Hawkman olacağı resmi olarak açıklandı. Aktörü henüz belli değil.GREEN LANTERN
2020'de çıkacak olan Green Lantern filminin, isminin "Green Lantern Corbs" olacağı resmi olarak açıklandı!KUZENLER BİR ARADA!
Supergirl'de ilerleyen bölümlerde Kal'El'i Kevin Caliber canlandıracak! Yasaktan sonra nasıl olacak, bilmiyoruz ama hayranlar hayal kırıklığı içinde. Büyük bi kitle Tom Welling'i bekliyordu. Valla Caliber'ın herhangi bi filmini izlemedim ve önyargılı davranmak istemem ama bu konuda daha hassas olunabilirdi. Adam Superman sonuçta.ESMER BARRY?
Ezra Miller'dan nasıl Barry çıkaracaklar sorusuna, kısa sarı saçlı halinden gayet iyi Barry olur diyorlardı.
Üzgünüm. Barry Allen'in konsept fotoğrafı yayınlandı. Ve esmer!BVS'DE NELER OLACAĞINA AÇIKLIK GETIRME ZAMANI.
Sosyal medyada çok geyiği döndü.
Açıklık getirelim.
Batman ve Superman neden karşı karşıya geliyor? Fragmanda yıkılan binayı kim yıktı?Cevabı basit. General Zod.
Man Of Steel'de ki karşılaşmalarından bir sahneyle ilgili. Zod gözünden ışın saçarak binayı darmaduman ediyor. Sup'da orada tabii. Bruce binanın yıkımına Clark'ın neden olduğunu düşünüyor. Tabii ki tek sebep bu değil. Onu da aşağıda açıklayacağım.Superman neden kendini tanrı olarak görüyor?
Görmüyor. Clark hiçbir zaman kötü olmadı. Şimdi de değil.
İnsanlar ona tapınıyor. Bunu o istemiyor. Fragmanda, yüzü boyalı insanlar ona ellerini uzatırken bu durumdan hoşlanmadığı gayet açık. Bruce'da insanlara onun bi tanrı olmadığını göstermek istiyor. Sanıldığı kadar güçlü olmadığını. Alfred o bizim düşmanımız değil diyor. Yani Bruce'un olayı kişisel bir hal almış olabilir.
Umarım kafanızdaki soru işaretlerini biraz da olsa azaltmışımdır.-Duyuru-
Ölüm Darbesi'nin yeni bölümü çarşamba yayında
-Duyuru-Bu bölümlük de bu kadar,arkadaşlar. Görüşmek üzere. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC EVRENİ
No FicciónDC evreniyle ilgili gelişmeleri, haberleri ve bilgilendirmeleri tam anlamıyla takip etmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Karakter analizleri, film, dizi ve çizgi roman incelemeleri, anketler, teoriler, DC hakkında bilmedikleriniz, benim yorumlarım v...