Evet, arkadaşlar bi süredir deli gibi Peaky Blinders izlediğimden yeni bölüm paylaşamadım bunun için kusura bakmayın.
Tabi böyle olunca bi çok önemli haber birikti.
Merak etmeyin karakter analizlerine de devam edeceğim.
Ama önce yepyeni haberlerle başlayalımTHE BATMAN
(Medya)Söylenenlere göre, 2018'de Batman'in solo filmi olan "The Batman" çıkacak ve filmi yöneten isim Ben Affleck olacak!
Kesin bi bilgi değil ama olasılık dışı da olduğu söylenemez. Affleck, hem başarılı bir aktör hem de başarılı bir yönetmendir.
Fakat dediğim gibi kesin iddialar değil bunlar.WONDER WOMAN
Bir süre önce açıklanmış olmasına rağmen benim yeni haberim oldu. Sinematik Evren'de Wonder Woman origin hikayesiyle karşımızda olmayacak. New 52'de ki hikayesiyle izleyici karşısına çıkacak yani Diana Price'i Zeus'un kızı olan bir yarı tanrı olarak izleyeceğiz.
GOTHAM
Gotham'ın ikinci sezon çekimleri bugün başladı.
Resmi olarak çıkış tarihi açıklanmasa da ilk sezon gibi Eylülde çıkması bekleniyor.
Efsane sezon finalinden sonra oldukça heyecanlı bir ikinci sezon bizi bekliyor.SUICIDE SQUAD
Söylenenlere göre filmde Joker, Harley Quinn ve Deadshot arasında bir aşk üçgeni yaşanacak. Bekleyip göreceğiz.
SPIDER MAN
Evet arkadaşlar burası DC evreni ama böylesine büyük bi haber yalnızca Marvel severleri değil herkesi ilgilendirir herhalde. Yeni Peter Parker resmi olarak açıklandı.
Önce Civil War'da daha sonra da kendi solo filminde izleyeceğimiz Spider Man'i 19 yaşındaki aktör Tom Holland canlandıracak. Sosyal medyada eleştiriler yağmaya başladı. Ben bu konudaki fikrimi bu sefer söylemeyeceğim.
Ama Tobey ve Andrew'i beklemek saçma olurdu zaten senaryo gereği Peter'ın genç olması gerekiyordu.NBC Yine yaptı yapacağını
Nbc kanalı geçen haftalarda canımız ciğerimiz Constantine'imizi iptal ederek bütün eleştirileri üzerine çekmişti.
Bu yetmezmiş gibi geçen günlerde, piyasadaki en iyi dizilerden biri olan Hannibal'ı da reyting bahanesiyle iptal etti.
Fakat Hannibal üçüncü sezonunda olan ve oldukça sevilen bir dizi olduğundan Constantine'in iptalinden daha çabuk yayıldı . Dün hem dünya hem Türkiye gündeminde Hannibal vardı.
Netflix'e geçmesi konuşulan dizi için change.org'da imza kampanyası başlatıldı. İlgililere duyurulur.
Ve umarım bana ramazan ramazan küfür ettirten NBC kanalı iflas falan eder.
Neyse, haberler bu kadar.
Sonra görüşmek üzere. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC EVRENİ
Non-FictionDC evreniyle ilgili gelişmeleri, haberleri ve bilgilendirmeleri tam anlamıyla takip etmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Karakter analizleri, film, dizi ve çizgi roman incelemeleri, anketler, teoriler, DC hakkında bilmedikleriniz, benim yorumlarım v...