Merhaba arkadaşlar!
Herkes Warner Bros.'tan bir Justice League fragmanı beklerken, Wb şaşırtarak üçüncü bir Wonder Woman fragmanını "Origin Trailer" başlığıyla paylaştı.
Tam anlamıyla nefes kesici olmuş fragman. Umarız ki film de öyle olur. Umarız ki DC yetkilileri önceki sinematik başarısızlıklarından, diğer yapımlarındaki hatalardan ve yanlışlıklardan ders çıkararak, bunca emeğin boşa gitmesini engellerler ve milyonlarca insanın beklentisini boşa çıkarmazlar.
Ve umarız ki DC'nin çizgi romanlardaki üstün ve kusursuz başarısı, diziler için çok geç olsa da filmlerde karşımıza çıkar. Böylece hayranı olduğumuz karakterleri beyazperde'de de zevkle izleyebiliriz.
Wonder Woman'a gelirsek, bence film de en az fragmanları kadar nefes kesici olacak.
Anladığımız kadarıyla filmin ambiyansı ve atmosferi, en az karakterleri ve oyuncuları kadar göz alıcı. Senaryo ve kurgu da oldukça ilgi çekici.
Gal Gadot gitgide daha da oturuyor role benim gözümde. Gitgide Diana'ya daha çok uyum sağlıyor sanki. Size de öyle geliyor mu?
Güzelliğinden şüphemiz yok, bakalım performansı nasıl olacak.Chris Pine'nin ise hem karizmasından hemde oyunculuğundan kuşkum olmadığı için filme çok yakışacağını düşünüyorum. Gal ile olan kimyaları ise şimdiden tutmuşa benziyor.
Forrest Gump'tan da tanıdığımız House Of Cards efsanesi Robin Wright ise film için nokta atışı olmuş diyebilirim. Bir Amazon Generali için daha iyi bir seçim düşünemiyorum. "Güçlü kadın" portresini tam anlamıyla yansıttığı şimdiden oldukça belli.
Açıkçası film için tek kuşkum "kötü adam" kontenjanı. Umarız klişe ve vasatlıktan uzak olur.
Ben açıkçası bu yıl Haziran'ı ayrı bir heyecanla bekliyorum. Ve umutla. Peki ya sizler?
Fragmanı nasıl buldunuz? Film için beklentileriniz neler? Yorumlarınızı bekliyorum.
Sonra ki bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC EVRENİ
Non-FictionDC evreniyle ilgili gelişmeleri, haberleri ve bilgilendirmeleri tam anlamıyla takip etmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. Karakter analizleri, film, dizi ve çizgi roman incelemeleri, anketler, teoriler, DC hakkında bilmedikleriniz, benim yorumlarım v...