Suicide Squad Trailer #2

552 41 27
                                    

Şüphesiz bu yıl yazı biraz daha heyecanla bekliyoruz.
Şahsen ben Ağustos'u çok büyük bir merak ve heyecanla bekliyorum. Bilin bakalım neden?

"Worst heroes ever"

Sonunda ikinci trailer da çıktı...ve her zaman ki gibi mükemmeldi!

"DC çok karanlık" algısını bozmak istemişler gibi, sizce de öyle değil mi?
Çünkü bu sene bizi bekleyen iki filmin de ikinci fragmanları biraz daha mizah içeriyordu.
Neyse ki Zack Snyder'in de David Ayer'in de elinden her iş geliyor. Adamlar yapıyor.
Çok çok iyi fragman olmuş cidden.

Bütün karakterler müthiş havalı görünüyor.

¤ Joker kesinlikle mükemmel ve tam da beklediğim gibi olmuş. O psikopat hava gözlerinden okunuyor diyebilirim kendi adıma. Resmen Jared Leto gitmiş, Joker kalmış yalnızca.
Ek olarak kısa kısa gördüğümüz tuhaf yaratıkları (yada uzuvları diyelim) göz önüne alırsak Joker beklenildiği gibi filmin ana kötüsü olmayacak.
(Bu Deathstroke ana kötü olacak dedikodularını da yıkıp geçmiş oldu...)

¤ Harley Quinn için zaten olumsuz yorum yapmak çok zor. Margot Robbie'nin muhteşem oyunculuğu Harley Quinn gibi muazzam bir karakterlerle buluşunca ortaya adeta bir baş yapıt çıkmış.
Ek olarak çok güzel ve çekici bir kadın ve rolü için gerekeni yapmaya sonuna kadar hazır.

¤ El Diablo aşırı havalı durmuyor mu? Bana göre filmin gizli yıldızlarından biri olacak. Şimdi sorsan kimse bilmez fakat filmden sonra böyle olmayacak, diye düşünüyorum. Şimdilik umduğumuz tek şey, ileride bazı kızlarımızın "yak beni diablo" espirileri ile ortaklıkta dolanmamaları.

¤ Deadshot... Will Smith...Floyd Lawton. Hele o maske yok mu... Baştan aşağı karizma adam. Filmde ondan çok şey bekliyorum.
Ama kesinlikle görmek istediğimiz Deadshot'ı yansıtacak gibi.

¤ Captain Boomerang.. Digger Harkness için teklif goturulebilecek en iyi kişi olduğunu düşünüyorum Jai Courtney'in. Cidden sevdiğim bir aktör ve rolüne cuk diye oturmuş. Bu fragmanın yıldızlarından biri de oydu. Filme mizah unsuru katacak karakterlerden biri olacak gibi.
Bir de bumerangla görseydik güzel olurdu ama neyse.

¤ Killer Croc... Açıkçası Adewale'i Lost'u izlediğimden beri severim ama ilk fragman ve konsept fotoğrafları çıktığından beri bi türlü beğenememiştim Killer Croc'u. Olmamış diyordum. Daha iri, daha vahşi, daha kana susamış, daha korkunç bekliyordum çünkü. Ama bu fragmani izleyince fikrim bir nebze de olsa değişti. Nedense o kadar da kötü görünmüyor artık gözüme. Ve filmde de beklediğimiz vahşeti bizlere yaşatacak gibi.

¤ Katana... çok havalı olmuş be. O maske, o gözler. Az gördük ama yine de değdi bence. Umarım filmdeki rolü fragmanlardaki kadar az olmaz. Çünkü Katana aslında bir Suicide Squad üyesi değil. Bakalım filmde nasıl lanse edilecek bu durum.

¤ Slipknot... Çizgi romanlarda kendisinin ipleri silah olarak kullanan bir karakter olduğunu biliyoruz ama filmde nasıl olacak pek emin değilim. İki fragmanda da bu abinin olayı ne anlamış değilim açıkçası. Ama rol için Adam Beach seçilmişse vardır bir bildikleri diyoruz.

¤ Enchantress... filmde ana kötü olması beklenen karakterlerden biri de Enchantressdi fakat anladık ki o da bir İntihar Timi üyesi olacak. Çok da güzel olacak. Yani çizgi romanlardaki büyücü havasından çok karanlık, zombimsi, gotik bir havada olacak gibi. Yine de esaslı karakterdir. O yüzden gözünüzü dört açın.

¤ Rick Flag...ekibimizi toplayan kişi olacak. Bir nevi lider de diyebiliriz.
Ve görünen o ki ekipteki tek "normal" üye. Ne diyelim, merakla bekliyoruz.

¤ ve Amanda Waller
Her zaman ki ciddiliği ve soğukkanlılığı üzerinde.
İlk fragmanda olduğundan daha az görsekte biliyoruz ki Viola Davis ortaya çok iyi bir iş çıkartmış.

Hele şarkı cuk diye oturmuş fragmana.
Batman V Superman ikinci fragmanından daha iyi olduğunu düşünüyorum ben.
Yani izledikçe izleyesi geliyor insanın resmen.

Peki sizin trailer hakkındaki düşünceleriniz neler? Lütfen paylaşın.

Ölüm Darbesi 14. Bölüm çok yakında gelecek. Suicide Squad fragmanının da çıktığını düşünürsek, eş zamanlı olmalarını istediğim için bu hafta gelmesi muhtemel.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere, arkadaşlar!

DC EVRENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin