Yazardan Notlar #11 : Watchmen, YouTube Kanalı ve JLT Üzerine

89 15 3
                                    

Merhaba arkadaşlar.

Görüşmeyeli iyisinizdir umarım.

Geçenlerde aklıma bizim YouTube kanalı "Mister Cuthosky" geldi. Daha doğrusu o kanalı neden kapattığım sorusu geldi. Neden öyle bir aptallık yaptığıma dair hiçbir mantıklı açıklama bulamadım açıkçası. DC ve Marvel'dan karakter analizleri yapıyor ve film&dizi altyazıları hazırlıyordum.
Her neyse, neden kapattığımın sebebini bulamadım ama neden tekrar açmiyim demekten de kendimi alıkoyamadım. Bazılarınız bilir belki, bir arkadaşımla Instagramda corleonefilm adlı bir film&dizi sayfası açmıştık yakın zamanda. Belki de son zamanlarda yalnızca DC veya Marvel'dan ziyade, genel olarak sinemaya olan ilgimden dolayıydı bu. Bu yüzden Youtube kanalımızı da Corleone Film olarak, bu sayfaya bağlı şekilde açmış bulunduk. Evet bu sefer paylaşımlarımız yalnızca DC ve Marvel değil, tüm sinema filmleri ve dizileriyle ilgili olacak. Ancak yine de, eski kanalda olduğu gibi, sizlerin tavsiyeleri ve istekleri doğrultusunda DC'den kopmayacağım. Örneğin bilmediğiniz bir karakterin veya tam olarak anlamadığınız bir filmin incelemesini isterseniz emrinize amade olacak ve o incelemeleri yapmaya özen göstereceğiz. Hazır Watchmen'in Comic Con trailer'ı çıkmışken iyi bir zamanlama olur diye düşündüm ve fragmanı çevirdim. Medyada ve elbette yorumlarda linklerle Türkçe altyazılı fragmanı bulabilirsiniz.

Desteklerinizi içtenlikle bekliyor olacağız. Şimdilik altyazı yapıyorum ama ileride incelemelere ve listelere başlayacağız.

Bu arada diğer hikayelerimden hiçbir bildirim almazken, Justice League Texting'den hala günde onlarca, bazen yüzlerce bildirim aldığım için sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Halbu ki ilk olduğu ve aklıma gelenleri sizlerle paylaşabildiğim için yeri bende ayrı olan hep DC Evreni olmuştur. Ama madem DC Evreni artık kimsenin umrunda değil, herkes JLT istiyor, belki bu isteklere göre hareket edip JLT'ye birkaç özel bölüm yazabilirim diye düşündüm. Sizler ne dersiniz?

DC EVRENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin